• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    TAPINA: pro velmi spokojeně kočky:-)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    TRISSIE: Já v tom vidím tak maximálně vyhřívanou kočičí pozorovatelnu.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    MARASAN: co to ma byt za nesmyslnou samozerskou kritiku!?
    musis se umet vcitit do jinych lidi v jine situaci!
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    KOERHE: čtecí koutek, kde bude teplo na zadek? Jen teda nevím, jestli opírání zády o sklo bude úplně příjemné, ale tyhle window alcoves se mi vždycky moc líbily.
    CUKI
    CUKI --- ---
    KOERHE: Řekl bych že nastane ještě jedna fotka. Před /Po /a ještě jednou po.

    Krom toho že, tohle je jeden z nej litinovejch radiátorů, kterej je skoro škoda schovat. Tak bych se zeptal proč je v tom okně ten molitan? A jak ten radiátor bude teď fungovat, když nevytvoříš cirkulační efekt?

    Modrá ledka je to nejmenší zlo, ta se dá nezapínat.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KOERHE: a ten radiator, chudak, co dela ted, kdyz uz ho nechcete?
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    KOERHE: fakt modry LEDky? zaves se mi libi, ale modry LEDky je zlo
    KOERHE
    KOERHE --- ---
    XBAHNO
    XBAHNO --- ---
    NANTHEI: Taky trochu vnimam diamanty jako podvod. Ale hlavne proto, ze furt je to jenom uhlik. Zlato je zlato, na zemi je ho malo. Uhliku mame strasne. A vymacknout nej diamant umime. Zatim sice ne uplne dokonale(na sperky, do kotouce na beton v pohode), ale s vyvojem technologii... Proste je dost mozny ze za 50 let budou tak kvalitni umely sutry, ze i tyhle velky kameny ztrati cenu, zatimco gram treba rhodia ji bude mit furt.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    NANTHEI: akorat ze za cenu diamantu si muzes poridit dozivotni zasobu zirkonu vc vydaju na dilnu, kde ty otreny 1x10 let nekdo vymeni.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    SALVATOR: cartier je brand, pro urcitej druh zakazniku to ma cenu - imho protoze to je jako takovy identifikovatelny.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NANTHEI: No, nepřijde mi to úplně srovnatelný. Věci od Cartier budou asi drahý mimo jiné proto, že jejich produkce nebude zrovna masová, hádám. Zatímco De Beers prostě sprostě všem nalhali, jak strašně sou diamanty vzácný, aby jejich cenu napumpovali uměle a využili navíc svýho de facto monopolního postavení na trhu. Aspoň tak to celou dobu vnímám, když to hodně zjednodušim.
    K rozeznatelnosti přírodního diamantu od vyrostlýho v laborce se samozřejmě vyjádřit nedokážu, tomu rozumíš ty, ne já :).
    NANTHEI
    NANTHEI --- ---
    SALVATOR: a jé, zase "podvod"... ano, cena diamantů neodpovídá jejich vzácnosti (ve srovnání s jinými kameny, třeba rubíny). prosimtě jak ale určíš, co má kolik stát? jsou světový módní značky taky "podvod", když jednoduchý kroužek Cartier bez kamene stojí 30000, zatímco v normálním zlatnictví třeba 4000, nebo je to prostě trh a nabídka/poptávka?
    já jsem třeba fanynka přírodních diamantů, protože ty kameny jsou prostě krásný, a jejich oheň a brilance se s jinými nedá srovnat. a nesrazí se jim hrany. a nepoškrábe tabulka.

    a teď dělám přesně to, proti čemu jsem tady protestovala, takže se omlouvám & kdyby se o tom chtěl někdo dál bavit, tak jinde.
    HNILOB
    HNILOB --- ---
    VYHULENY_UFO: věšák na ručníky? Weird flex but ok
    ULO
    ULO --- ---
    MOODYCAT: no rodička to nedá, ale lékaři ano a dítě vyndají. Ale netočme to tu, na to jsou jiné kluby.
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    ULO: Ja jenom, ze nejde to “nedat”. Dite se proste ven dostane one way or another. Anebo zemre rodicka, event. oba.
    ULO
    ULO --- ---
    MOODYCAT: ale to se přece děje, konci to akutní sekci.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NANTHEI: Ovšem nebál bych se tvrdit, že ať je jeho cena jakákoliv, je brutálně přestřelená, ne? Vzhledem k tomu jakej podvod diamanty jsou...

    Diamonds: The Greatest Marketing Scam Of All Time | by MediaVSReality | Medium
    https://mediavsreality.medium.com/diamonds-the-greatest-marketing-campaign-of-all-time-8c4b0fd27092
    NANTHEI
    NANTHEI --- ---
    TOXICMAN: kámen v roce 1991, kdy byl představen, pojistili na víc než 100 milionů dolarů (jde to snadno vygooglit;).
    současný majitel je neznámý, stejně jako cena, protože De Beers zachovává přísnou anonymitu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam