• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    PŘED A PO


    DISKUZE URČENÁ POUZE PRO PŘÍSPĚVKY U KTERÝCH JE SKUTEČNĚ VIDĚT PŘED A PO
    (fotky, videa, gify, odkazy atd...)
    PRAVIDLA KLUBU:
    Komentáře k fotkám jsou povolený, ale jen v určité míře. Poznámky typu, super, skvělý, hnusný atd. vyjadřujte prosím jen svými palci. V případě, že chcete rozvinout debatu k danému příspěvku, okopírujte ho a využijte této spřízněné DISKUZE: [ PŘED A PO - debata a komentáře ]
    Vyřizování osobních účtu, nadávky a jiné podobné příspěvky jsou v klubu přísně zakázaný, budou okamžitě smazaný!
    rozbalit záhlaví
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    BOBESH: Pozvedám číši a nemůžu jinak, než...

    https://i.gifer.com/10vt.gif
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Happy 91st Birthday to Sir Michael Caine 🎂



    DOKUZONTA
    DOKUZONTA --- ---
    Takový dvojitý před a po... Před stříháním a po... Můj vystěhovaný byt a náš nový pronájem ❤️ Grid-Art-20240314-083708317
    GREGI
    GREGI --- ---
    prvni a soucasny redbull f1

    EZOUN
    EZOUN --- ---
    Lobotomie

    SITH
    SITH --- ---
    FRDK
    FRDK --- ---
    New Kids on the Block
    1986 vs. 2022

    FIFI
    FIFI --- ---
    Praha, Olsany
    Podzim 2013 - jeden nahrobek polozili, nebot hrob nebyl placeny. Strom u tohoto hrobu svymi koreny nadzvedaval nahrobek neplaceneho hrobu, nahrobek se tak hroutil a hrozilo zriceni neplaceneho nahrobku na nas hrob. Po nasi zadosti tedy nahrobek polozili a tim situaci vyresili.

    9.3.2024 strom je pokacen, vsude piliny.

    EZOUN
    EZOUN --- ---
    JOPS
    JOPS --- ---
    00KUBAT: Září až prosinec jsem najel cca 1300km. Proti místním střelcům na NYXu jsem těžkej žabař, ale já jsem byl spokojenej. Ale prostě když to šlo a byl čas, tak jsem si byl dvě hodinky na kole dát. Základ byl, že domů jsem přijel fakt zničenej. Neexistovalo, že bych dorazil v suchým oblečení 🤣
    00KUBAT
    00KUBAT --- ---
    JOPS: a kolik toho cca najezdíš?
    FINSON
    FINSON --- ---
    JOPS: Mazec.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    JOPS: rychleji uz by to dokazal asi jenom Chuck Norris. Pekne.
    JOPS
    JOPS --- ---
    WARSHEEK: zalezi jak se vyspim, ale 198-200cm :)


    KAIAFOX: diky moc
    WARSHEEK
    WARSHEEK --- ---
    JOPS: dobre ty, kolik meris?
    KAIAFOX
    KAIAFOX --- ---
    JOPS: Hezky! Skvělá proměna! :)
    JOPS
    JOPS --- ---
    tak zkusim i svoje Pred a Po :)
    vzhledem k tomu, ze v 99% stojim za objektivem fotoaparatu a nikoliv pred, takze sebe nemam vyfoceneho v dobe, kdy jsem se nasral a zacal hubnout. A uplne nahodou na youtube na me vyskocilo video z nohejbaloveho turnaje v roce 2020, kdy po prvni vlne Covidu jsem fakt byl asi nejtlustsi (nikdy jsem se nevazil v te dobe :D)

    A v pulce zari roku 2023 jsem stoupl na vahu a bylo tam 137kg. Co jsem slezl z vahy, hned ten jsem nasadil KALORICKEJ DEFICIT (to znamena, vyjezdit toho vic, nez sezeru :D ), sedl na kolo a snazil se fakt jezdit. Melo to uspech, a do Vanoc jsem dal cca 17kg dolu. V soucasnosti jsem -25kg dole a chci se dostat pod 110kg (takze jeste cca 3kg dolu, ale to uz nehrotim, jde to ale porad pomalu dolu).

    Ty rozmazane jsou prosim pred a ta ze satny fitka je asi 3 dny stara :)

    Kdyz se podivate na te fotce ze satny na pasek, tak v zari precuhovaly asi tak 4cm :D

    MALATI
    MALATI --- ---
    SITH
    SITH --- ---
    Výlet kolem ostrova na Havaji.

    před:
    https://twitter.com/thenewarea51/status/1765212131505348673


    po:


    původní text v AJ v odkazu na twitteru, český google překlad níže:



    Naprosto divoké záběry, toto je opravdová porucha motoru ve vrtulníku MD500 (Think Magnum P.I.) nad Kauai na Havaji na zájezdovém letu.

    Pravděpodobně se na to budete muset podívat několikrát, ale video začíná s helikoptérou pod proudem a pak zvuk motoru ztichne. Pípnutí, které uslyšíte, je zvukový signál při vypnutí motoru, který informuje pilota o ztrátě výkonu motoru.

    Tento manévr, který pilot provádí, se nazývá autorotace a způsob, jak přemýšlet o letu vrtulníku, motor otáčí tímto velkým ventilátorem (lopatky rotoru) na horní straně těla a nasává vzduch shora a promítá jej dolů, aby překonal sílu. gravitace.

    Když dojde ke ztrátě výkonu motoru, dojde k obrácení proudění vzduchu, protože nyní přebírá roli gravitace a proud vzduchu přichází ze spodní části disku hlavního rotoru. Jediná věc, kterou může pilot skutečně udělat, je zajistit, aby se rotory stále točily změnou sklonu lopatek rotoru pomocí „kolektivu“, což je páka vedle levé nohy pilota a pohybuje se pouze nahoru a dolů.

    Pilot musí během automatické rotace manipulovat s kolektivem, aby se ujistil, že se lopatky stále točí. Pokud pilot příliš přitáhne kolektiv, listy rotoru kousnou příliš mnoho vzduchu, což způsobí odpor a zpomalí rotory. Pokud pilot nepřitáhne dostatečný kolektiv... lopatky se zrychlí a potenciálně způsobí katastrofální selhání.

    Další ovládací prvek, který má pilot, se nazývá cyklický. Tato cyklika sedí mezi nohama pilota a manipuluje s jednotlivými sklony lopatek rotoru tak, aby naklonila disk rotoru alias „velký ventilátor“ a přiměla vrtulník jet dopředu, dozadu, doleva, doprava. Takže v podstatě v tomto typu nouze musíte manipulovat s ovládacími prvky v křehké rovnováze, protože bez ohledu na to vás gravitace snáší k zemi, protože motor již nevyrábí energii.

    Pilot zde odvedl vynikající práci vzhledem k geografii a omezenému množství rovného terénu, aby mohl vrtulník postavit na zem.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam