• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BARBARDUCHAkeramika
    DOUBI
    DOUBI --- ---
    KORNELIE: Není za co. :) tak ať to dopadne, ať se máme čím kochat. :)
    KORNELIE
    KORNELIE --- ---
    DOUBI: Moc ti děkuju! Když to dobře dopadne hodim sem result)))
    DOUBI
    DOUBI --- ---
    KORNELIE: tak zkus buď sítotiskovej olej jako mastný medium nebo vodou ředitelný...např. cukr
    KORNELIE
    KORNELIE --- ---
    DOUBI: Tyjo super! Diky moc ))
    DOUBI
    DOUBI --- ---
    KORNELIE: kamarádka je malířka porcelánu, tak snad to bude vědět, zeptám se ti :)
    KORNELIE
    KORNELIE --- ---
    ahoj, měla bych dotaz.. budu v rámci práce do školy potřebovat tisknout na porcelán (sítotiskem) / dostala jsem od učitele v dílně kobalt, kterým mi řekl ať nakonec tisk sprášim, ale nejdřív ať vzor tisknu pouze médiem. myslela jsem, že muj kamarád ze sítotiskový dílny bude vědět, a tak jsem se tak trochu opoměla zeptat.. - co že se používá jako to médium, nemáte s tim zkušenosti? jak jsem pochopila měla by to být nějaká průhledná pasta, která po výpalu beze zbytku shoří, ale na netu se mi nepodařilo nic moc najít.. nevíte?
    LEANKA
    LEANKA --- ---
    zvu všechny příznivce keramiky na předvánoční výstavu, která se koná 30.11. a 1.12. v České hospodě v Hlásné Třebani od 11hod do 22hod(so), 18hod(ne)
    možnost zakoupit keramické výrobky, adventní věnce, či jiné ozdoby..
    http://www.keramickakocka.cz/
    BARBARDUCHA
    BARBARDUCHA --- ---
    nebo u mě taky :)
    LEANKA
    LEANKA --- ---
    kdyby měl někdo z vás zájem si vyrobit dárky k vánocům, zde je možnost..Praha
    http://www.kc12.cz/...nky/Jovkova/%D8%EDjen%202013%20zad%E1no/letak%20Keramicke%20tvoreni%20KC12.pdf
    NIKOOTIN
    NIKOOTIN --- ---
    hledám keramikáře, který by mi zhotovil dárek k vánocům - kachli velikosti max. A4, kde by byl zpodobený dům, více v poště, díky!
    SNOWING
    SNOWING --- ---