TOMYK: to neni jen otazka zrucnosti. Ja na to treba nemam ani vhodny prostory, vybaveni a podobne. Krome toho, s Forestrem nejsou zadny problemy, ktery bych musel resit (krome tech H1 zarovek, tech uz jsem vymenil asi 5 za 4 roky ;-]). I proto mi prijde mnohem praktictejsi zajet jednou za 15k km do servisu. I proto jsme koupili novy auto, abychom se o nej nemuseli extra starat.
IKSIK: masakr v tomhle byla Niva. Tam bylo treba vyndat kvuli potkavacce celou lampu, ale lampa sla vyndat jenom po odmontovani casti masky. Podle navodu bych to dal (na jedny strane jsem to i dal), az na to, ze to drzelo na znacnym mnozstvi sroubu s plochou hlavou, kde ten zarez pro sroubovak sezral zub casu. Nejdriv jsem si rikal, prece kvuli tomu nepojedu do servisu... V servisu s tim ten typek stravil nekolik hodin a ke slovu prisly i min ortodoxni postupy, jako odvrtavani tech sroubu a tak.