• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    AXTHEB: Z vlastni zkusenosti. Postavil jsem to v zime na bricho, tak ze jedno predni a jedno zadni bylo ve vzduchu a pod motorem byl snih. Nedostal jsem se z tama ani po vyturovani do 5500 otacek. Proste se protacely az do aleluja. At jsem mackal jakejkoli cudlik, pomohl az vesnickej traktor...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CHARVYBURGER: Nevim jestli je to vseobecne, ale u meho legacy to neni pravda - zkousel sem to pred rokem a vzdycky hrabe aspon dvema, pri couvani dokonce trema (cela zadni plus jedno predni)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    MARASAN: Já mám OTB 2,5i a je fakt, že olej baští, ale tak když jednou za 5 tis. koukneš kolik tam toho je a případně něco doleješ, tak to zas takovej problém neni .. a dělá to jen ta modelová řada kolem roku 2004 ..


    1023: Co je na tom pravdy? :D Stačí se jen maličko zamyslet .. jak by asi tak mohl třílitr v automatu žrát míň, jak dvouapůlka v manuálu? Těžko .. třílitr jezdí tak za 11 - 12 a dvouapůlka kolem devíti, desíti.



    CHARVYBURGER: A neni u otb náhodou viskózní uzávěrka? Ale to si nejsem jistej ..
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    MARASAN: ten cudlik zpusobi ze se rozjizdis na dvojku. Tot vse. Kdyz zapadnes a bude se ti protacet jedno kolo, tak ti to houbelec pomuze...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MARASAN: U automatu to vicemene uzaverka je, navic to meni styl razeni (rozjidis se na dvojku). Ale to je dany tim ze redukce u automatu postrada smysl.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    SCOOBY: diky, diky! no ale myslel sem, ze je tam uzaverka - mel sem automat 2.5T rocnik asi 96 a tam byl njakej cudlik se snehovou vlockou. Jestli to byla redukce, tak byla porad pekelne rychla...
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    SCOOBY: jj, naposledy Svadlenka mel neco pres 500k =) Pristi tyden tam jedu na rozvody, olej a par drobnosti.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    MARASAN: uzávěrku nemá nic, kombíky a forestry s manuálem bez turba maj redukční převodovku, 2.5 byla průser ve 110kw verzi, protože je to převrtaná 2.2 a snad zapomněli zvětšit mazací kanálky nebo co a většina z nich umírá/potřebuje generálku (25000-??) kvůli hlavě/těsnění pod hlavou apod., od 115kw jsou OK, akorát potřebujou dohled, některý opravdu papaj olej.... ale výdrž je jenom o péči, Švadlenka (servis) má 115kw Oťase a má na něm snad 450kkm nebo kolik...
    1023
    1023 --- ---
    CHARVYBURGER: No, já tak trošku doufám, že to motorem nebude. Nicméně, v nejbližší době asi pojede autí k doktorovi.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    a jak je to u legacy s uzaverkou mezinapravovyho diferencialu - je v kazdym aute nebo musim pri koupi davat bacha?
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    MARASAN: 1023: Mam doma 2.5l na 234 000 a ne a ne to odejit... Po 20 000, co jsem najezdil od minulyho kvetna mi pokazdy pri vymene oleje vykapali presne na kapku, co tam nalili pred tim, takze se tim taky problem nemam... Ta lidska zavist je desna. =)

    Jinak jestli mas moznost koupit 3.0l, tak do nej. Zere min nez 2.5l a ma vetsi vykon. Proste ty 2.5l se ne uplne povedly po tyhle strance spotreba/vykon. Zere mi to s automatem neco kolem 10l, nevim to presne, jezdim na plyn a tam to je 12-17l.

    Howgh.
    1023
    1023 --- ---
    MARASAN: No třílitr prej žere nejmíň ze všech. Ale co je na tom pravdy...
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    1023: tak to je spatny :/ to radsi 3.0i, koukam, ale to ma snad kazdej s automatem ... kdo to ma zivit?
    1023
    1023 --- ---
    MARASAN: Taky jsem o tom četl. Mám jeden doma, tak za 80 000 dám vědět. :D Podle toho co jsem se dočetl, tak problémů je několik.
    1) Žerou olej, to znamená, nehlídáš, zadřeš.
    2) Pak taky se přihodilo několik případů zadřeného pístu a problém s klikovou hřídelí. Ten náš motor, taky tak nějak divně klape. Tak jsem na to zvědav
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    cetl sem o tom i na foru subaruCosi.cz o kterym tady furt nekdo pise. tak nevim.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    MARASAN: to asi vypustil nějakej zhrzenej škodovkář, ne? :D
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    jak je to v Legacy s 2.5 litrovyma motorama? Zaslechl jsem zvesti, ze nemaji velkou zivotnost a odchazi uz kolem 200 000 km :-/
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    4PTO: tak už jen pokročit na další level ;-) - viz. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010051705

    Jinak auto opravdu pěkný, škoda že na něj nemam :-(
    CROSS
    CROSS --- ---
    4PTO: hezký. No dovedu si představit, že se toho IVOS potřeboval na konci roku zbavit, aby si udělal další čárku a třeba dostal nějakej bonus (nevim jak to funguje u Subaru teda). Nebo prostě chtěli cash a áčka jim ho dali?
    4PTO
    4PTO --- ---
    Takže, auto nádherný - nový, je tam origo záruka 2roky subaru, k autu navíc origo 17 na letních.. Divný je, že to od ivos-zlin koupil jako 1. majitel áčka.. údajně předvděčka -> proč to IVOS neprodal sám? No, z ceny 550 nám po 5min. nabídli slevu 10, po hodině přehazování a unanování nás jsme odešli se slevou fakt jen 10. Takže nic, kdyby přitlačili a věřím že tam nějakých 30 - 40 pružnost mají, tak jsme ho vzali. Budu hledat dál, auto nás okouzlilo, což jsme ale věděli a čekali .) Auto mi přijde líný (ale já jsem trochu prase asi..), ale byl to 1. AT s kterým jsem jel a navíc jen na D. Takže zatím tak.

    a add áčka.. u auta který není v záruce od výrobce, by to že to jsou áčka asi roli hrálo, takhle je to jedno..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam