• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Nevim. Ještě jsem jí neměnil a snad se toho ani nedočkám. :-p
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: Jeden konektor a dva srouby, hruza.
    Co vsechno musis sundat pri vymene spojky?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: To jo, ale při výměně rozvodů musíš sundavat startér. ;-)
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    AXTHEB: dela to litr dva na spotrebe. I kdyz ja sem byl s automatama spokojenej, ale to byly ceny paliv uplne jinde.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    manualni prevodovka je prezitek.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    hmm, tak to nic - STi a Spec B nepotrebuju.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    IKSIK: daj se sehnat ale jsou drahý.
    označení Spec B, STI převodovka jestli se nemýlim..
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    MARASAN: Třílitr legacy asi neseženeš vůbec, ale třílitr outback s manuálem se vzácně vyskytuje. Já jsem ho ale taky ještě nikdy neviděl.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    trilitr legacy kombi nebo outback se da u nas sehnat s manualnim razenim? nevidim nikde jiny nez s automatem. roky 2000-2005.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Samosvor vzadu měly/mají myslím i Forestry a Outbacky, ale jenom viskózní. STi má Torseny na obou nápravách, jestli se nemejlím. U Legacy by se asi dalo pomoct mírným přišlápnutím brzdy nebo zatažením ruční, ale nikdy jsem to nepotřeboval. Zatím jsem nikde nezapadnul. :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CHARVYBURGER: Akorat ze tenhle priklad neukazuje o svornosti mezinapravovyho diferaku nic - vzhledem k tomu ze se ti protacelo jedno predni i jedno zadni tak bys musel mit navic jeste samosvor na naprave a to ma myslim jenom STi.
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    AXTHEB: Z vlastni zkusenosti. Postavil jsem to v zime na bricho, tak ze jedno predni a jedno zadni bylo ve vzduchu a pod motorem byl snih. Nedostal jsem se z tama ani po vyturovani do 5500 otacek. Proste se protacely az do aleluja. At jsem mackal jakejkoli cudlik, pomohl az vesnickej traktor...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CHARVYBURGER: Nevim jestli je to vseobecne, ale u meho legacy to neni pravda - zkousel sem to pred rokem a vzdycky hrabe aspon dvema, pri couvani dokonce trema (cela zadni plus jedno predni)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    MARASAN: Já mám OTB 2,5i a je fakt, že olej baští, ale tak když jednou za 5 tis. koukneš kolik tam toho je a případně něco doleješ, tak to zas takovej problém neni .. a dělá to jen ta modelová řada kolem roku 2004 ..


    1023: Co je na tom pravdy? :D Stačí se jen maličko zamyslet .. jak by asi tak mohl třílitr v automatu žrát míň, jak dvouapůlka v manuálu? Těžko .. třílitr jezdí tak za 11 - 12 a dvouapůlka kolem devíti, desíti.



    CHARVYBURGER: A neni u otb náhodou viskózní uzávěrka? Ale to si nejsem jistej ..
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    MARASAN: ten cudlik zpusobi ze se rozjizdis na dvojku. Tot vse. Kdyz zapadnes a bude se ti protacet jedno kolo, tak ti to houbelec pomuze...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    MARASAN: U automatu to vicemene uzaverka je, navic to meni styl razeni (rozjidis se na dvojku). Ale to je dany tim ze redukce u automatu postrada smysl.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    SCOOBY: diky, diky! no ale myslel sem, ze je tam uzaverka - mel sem automat 2.5T rocnik asi 96 a tam byl njakej cudlik se snehovou vlockou. Jestli to byla redukce, tak byla porad pekelne rychla...
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    SCOOBY: jj, naposledy Svadlenka mel neco pres 500k =) Pristi tyden tam jedu na rozvody, olej a par drobnosti.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    MARASAN: uzávěrku nemá nic, kombíky a forestry s manuálem bez turba maj redukční převodovku, 2.5 byla průser ve 110kw verzi, protože je to převrtaná 2.2 a snad zapomněli zvětšit mazací kanálky nebo co a většina z nich umírá/potřebuje generálku (25000-??) kvůli hlavě/těsnění pod hlavou apod., od 115kw jsou OK, akorát potřebujou dohled, některý opravdu papaj olej.... ale výdrž je jenom o péči, Švadlenka (servis) má 115kw Oťase a má na něm snad 450kkm nebo kolik...
    1023
    1023 --- ---
    CHARVYBURGER: No, já tak trošku doufám, že to motorem nebude. Nicméně, v nejbližší době asi pojede autí k doktorovi.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    a jak je to u legacy s uzaverkou mezinapravovyho diferencialu - je v kazdym aute nebo musim pri koupi davat bacha?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam