• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    MARKONE
    MARKONE --- ---
    KROTITEL: to se mi libi :D tenkrat asi nikdo neresil co by kdyby vylitl z trati jak ti blbci dneska :)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    KROTITEL: Jak se trefil do toho úzkýho můstku? typyčo .....
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    jeden menší repast. ale líbí se mi jak mu to drží přilepený na silnici..
    ‪Colin McRae & Subaru Legacy RS - with pure engine sounds (Tour de Corse 1993)‬‏ - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=2jiBF2mGxdw&feature=mfu_in_order&list=UL
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    To je taky pravda. Jakmile je to Hubertus, tak to je obvykle výbava LX. Vyšší jsem u Huberta snad nikdy neviděl.
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    IKSIK: jj to je vono..pak udělali k týdle generaci facelift a ten měl ten rám trošku jinej, ale v zásadě to samý.
    KROTITEL: jj a eště jsem si vzpoměl, že tam psali, že mívaly tyhle hubertusy oholenou výbavu..prostě celkově levnější auto na práci, než ostatní legacy, kt se žařidily mezi luxusní cestovní vozy té doby... přecijen se bavíme o generacích +/- 1991-1998
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    PALMEX: hmm dost zajímavý a pravda je že ten kámoš co tu má lego na měchách kouli má, ale bez mříže.. ale jak píšeš tohle je asi novější generace.
    dix
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Tohle?

    PALMEX
    PALMEX --- ---
    KROTITEL:
    ještě k označení HUBERTUS, jak psal Keduel. tato označení nesly legacy, kt. byly určeny spíše jako pracovní než cestovní vozy. byly tušim jinak zpřevodovaný, ve prospěch krouťáku, měly tyhle měchy a celkově byly trochu vyšší, taky měly myslim všechny z výroby kouli. Starší generace měla vepředu rám kolem světel a masky chladiče (dost nevzhlednej teda, ale když trefíš srnu, jsi rád že ho máš)...někde jsem kdysi našel parádní stránku, kde to popisovali ale teď to ne a ne najít..
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    měch je nerozebiratelný, jedine flexou, vevnitř jsou jazyckovy kontakty a ty delaj taky dost problemu. Mě to fungovalo skoro dva roky ale ne na 100 pro. fakt by stalo zato jen po generalni oprave.
    CROSS
    CROSS --- ---
    IKSIK: to doufám, že se ti to líbí, když s tím začínáš. ;-]

    (Já jsem teda vděčnej za lepší trakci za jakýchkoli podmínek, ale na zvednutí auta jsem ještě nepomýšlel.)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: Tovižejo. :)

    AXTHEB: To jo, ale že ta guma nejde nijak opravit. Nebo udělat jenom tu gumu a vyměnit jí v tom. Ale třeba je to nějak hermeticky uzavřený a nedá se k tomu dostat bez destrukce celý tý součásti.

    Ale je mi to jedno. Já to řešit nemusim. Huberta nemam.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: No hlavní pálka asi bude za ten gumovej měch, kde ta guma prostě odejde ne? Zpuchří a popraská.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    IKSIK: to taky nechápu. leda jedině že by oprava vyšla na víc než nový...
    4PTO
    4PTO --- ---
    ale jo.. i kombik může být fajn :]
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KROTITEL: Na druhou stranu...nevim jak ty měchy přesně fungujou, ale je mi divný, že se nedaj opravit a vždycky se vyměňujou.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    IKSIK: já to viděl jak to maká. a prej je to supr, až na ty investice do oprav jak čtu :) škoda.
    díík
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Tak to jsem taky zvědavej. Dej vědět, až to vyzkoušíš.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam