• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    o jsem slyšel já v Subaru DE, tak pro SG všechny motory nad 2.0 atm mají s plynem problém, díky vyšším teplotám. Proto jej origoš dávají jen do 2.0 ATM.
    CROSS
    CROSS --- ---
    RODWY: já jsem byl taky jedinej a první majitel, klidnej provoz po dálnicích. Jako na Subarufanclubu jsem zaznamenal, že se teď po něčem podobným pár lidí shání, ale ti mají většinou jinou představu o ceně. S tím jarem je to taky fakt.

    Ale tak jestli na to nespěchá... (tak si nakonec prodej ještě rozmyslí) ;-]
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    T_MAX: Hahaha :-/
    RODWY
    RODWY --- ---
    IKSIK: treba 2.5 outback 2006 nahoru...to jest 16V,daval se snad aj do forestru.)celkove jakejkoli 16V se dost blbe udrzuje v plynu!
    a navic ty km.)ja kdybych resil prestavbu tak si radsi priplatim za min km..


    CROSS: jeden majitel/starsi pan...ale taky jsem rikal.ze se na jare bude spatne prodavat.)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: myslim ze to trochu pletes, kontroverze co jsem cetl na subarufanclubu atd. jsou vzdy kolem turba... naopak trilitry atmosfery jezdi na plyn velmi casto a ochotne.... ohledne te americke 2,5 to nevim, to bych kecal.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    SCOOBY: 3.0 špatný na plyn?? jsem slyšel vždy opak.
    4PTO
    4PTO --- ---
    Sti jsem na lpg videl :) ale to i evo :))
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    já taky nejsem technicky vzdělanej, ikdyž pokud vím, tak kromě kontroverzních diskuzí kolem turba+lpg to byly 2.5 110kw a všechny 3.0, o poslední generaci 2.5 už nic nevím.... škoda hlavně toho 3.0, vím, že na clubu je někdo kdo to jezdí, stejně nakonec lidi narvou plyn do čehokoliv včetně Sti.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: třeba 2.0D ? :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    IKSIK: nejsem technicky vzdelan nicmene co ctu, tak treba turbomotory z tyhle generace (tj. 2.5 litry), i kdyz i takovy jezdej. Co vim, u Subaru je vic motoru, u kterych se prestavba nedoporucuje.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    CROSS: Jakej motor myslíš, že nemá potenciál přestavby na plyn?
    CROSS
    CROSS --- ---
    RODWY: to nasadil docela ambiciózní cenu, ale jak se říká, každý auto má svýho kupce. Tohle má potenciál přestavby na plyn, na což v ČR kde kdo slyší.

    (Pro srovnání, moje 2007 2.0 MT Comfort se 139 tisíci šlo za 250k, což bylo cca o 30k víc, než by mi za něj v nejlepším případě dali u Freye.)

    TOMYK: jo tyhlety moderní technologie ;-]
    Já si vždycky představim, jak řešim defekt někde v rajchu s 600 km před sebou a zůstávám u klasiky.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    CROSS: Rezervu vubec nemám:-) Mám tam místo toho plynovou nádrž a opravnou sadu:-)
    Chci koupitz ty ramflety.
    RODWY
    RODWY --- ---
    spam...
    prodava znamej.)
    Subaru Forester, 2,0 ACTIVE WP MT, terénní a SUV, - inzerát (WY3NYG) | inzerce na ANNONCE.cz
    http://www.annonce.cz/detail/subaru-forester-2-0-18195741-wy3nyg.html
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    CROSS: :) myslim ze ne, ja mam ty lite disky taky z vyroby, ale rezerva je plech. Na napr. v OTB D mame v rezerve lity disk stejny jako zbyle 4ks.
    CROSS
    CROSS --- ---
    K tý rezervě jenom takovej postřeh - překvapilo mě, že jsem v autě našel plnocenný kolo na tom samým litým disku na jakých jsou obutý zbývající čtyři. U mýho předešlýho vozu byla rezerva na plecháči. Při tom, jak japonští soudruzi šetřej na interiéru... (samo je otázka, jestli to tak nebylo i u toho minulýho a pánové u Freye to kreativně nevyměnili).
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    CROSS: no vidíš rezerva mě nenapadla
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    4PTO: nebo kamufláž :) ...ale takto Subarka maji občas vypadat, ne? :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    kvalitní folie :D
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: taky jsem měl tyhle kola a libíly se mi, byly na tom z fabriky. Vozil jsem je přes léto, na zimu jsem měl takový ty plechový pětilístky (nebo čtyřlístky?) co se dávaly na starší Forestery. Z praktických důvodů jsem vozil (a mám to tak i nyní) stejný rozměr pneumatik a ráfků v zimě i v létě, abych nemusel řešit rezervu jiného rozměru.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam