• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    JESSE_MORENO: teda nevim jestli se pletu, nebo jsme se nepochopili, ale kontroverzní diskuze kolem turbo+lpg je a byla vždycky a bohužel se většinou točila kolem JPP a nepřispívalo do ní dost lidí s vlastní zkušeností, aby měla větší váhu, než JPP....poslední dobou na cluby moc nelezu, tak jsem neregistroval, že by 3.0 lítalo víc spokojeně na plyn, naposledy si pamatuju dva, možná tři outbacky co měli dva lidi a velkou diskuzi o tom, že subaru samo říká ne-e, do 3.0 (to bylo myslim u 180kw verze Spec B) plyn je špatně.... nicméně pokud v tomhle nastal obrat a uživatelský zkušenosti jsou dobrý tak mám radost jak prase a začínám hledat objeť k zplynování. :-D
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOOBY: myslim ze to trochu pletes, kontroverze co jsem cetl na subarufanclubu atd. jsou vzdy kolem turba... naopak trilitry atmosfery jezdi na plyn velmi casto a ochotne.... ohledne te americke 2,5 to nevim, to bych kecal.
    KROTITEL
    KROTITEL --- ---
    SCOOBY: 3.0 špatný na plyn?? jsem slyšel vždy opak.
    4PTO
    4PTO --- ---
    Sti jsem na lpg videl :) ale to i evo :))
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    já taky nejsem technicky vzdělanej, ikdyž pokud vím, tak kromě kontroverzních diskuzí kolem turba+lpg to byly 2.5 110kw a všechny 3.0, o poslední generaci 2.5 už nic nevím.... škoda hlavně toho 3.0, vím, že na clubu je někdo kdo to jezdí, stejně nakonec lidi narvou plyn do čehokoliv včetně Sti.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: třeba 2.0D ? :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    IKSIK: nejsem technicky vzdelan nicmene co ctu, tak treba turbomotory z tyhle generace (tj. 2.5 litry), i kdyz i takovy jezdej. Co vim, u Subaru je vic motoru, u kterych se prestavba nedoporucuje.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    CROSS: Jakej motor myslíš, že nemá potenciál přestavby na plyn?
    CROSS
    CROSS --- ---
    RODWY: to nasadil docela ambiciózní cenu, ale jak se říká, každý auto má svýho kupce. Tohle má potenciál přestavby na plyn, na což v ČR kde kdo slyší.

    (Pro srovnání, moje 2007 2.0 MT Comfort se 139 tisíci šlo za 250k, což bylo cca o 30k víc, než by mi za něj v nejlepším případě dali u Freye.)

    TOMYK: jo tyhlety moderní technologie ;-]
    Já si vždycky představim, jak řešim defekt někde v rajchu s 600 km před sebou a zůstávám u klasiky.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    CROSS: Rezervu vubec nemám:-) Mám tam místo toho plynovou nádrž a opravnou sadu:-)
    Chci koupitz ty ramflety.
    RODWY
    RODWY --- ---
    spam...
    prodava znamej.)
    Subaru Forester, 2,0 ACTIVE WP MT, terénní a SUV, - inzerát (WY3NYG) | inzerce na ANNONCE.cz
    http://www.annonce.cz/detail/subaru-forester-2-0-18195741-wy3nyg.html
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    CROSS: :) myslim ze ne, ja mam ty lite disky taky z vyroby, ale rezerva je plech. Na napr. v OTB D mame v rezerve lity disk stejny jako zbyle 4ks.
    CROSS
    CROSS --- ---
    K tý rezervě jenom takovej postřeh - překvapilo mě, že jsem v autě našel plnocenný kolo na tom samým litým disku na jakých jsou obutý zbývající čtyři. U mýho předešlýho vozu byla rezerva na plecháči. Při tom, jak japonští soudruzi šetřej na interiéru... (samo je otázka, jestli to tak nebylo i u toho minulýho a pánové u Freye to kreativně nevyměnili).
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    CROSS: no vidíš rezerva mě nenapadla
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    4PTO: nebo kamufláž :) ...ale takto Subarka maji občas vypadat, ne? :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    kvalitní folie :D
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: taky jsem měl tyhle kola a libíly se mi, byly na tom z fabriky. Vozil jsem je přes léto, na zimu jsem měl takový ty plechový pětilístky (nebo čtyřlístky?) co se dávaly na starší Forestery. Z praktických důvodů jsem vozil (a mám to tak i nyní) stejný rozměr pneumatik a ráfků v zimě i v létě, abych nemusel řešit rezervu jiného rozměru.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    RUFF23: A samozřejmě krasavec a díky za reakci!
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    RUFF23: tak tyhle přesně mám taky. ale chci pořídit ještě "letní" ráfky a neměnit jen gumy.. Ale asi zůstanu u tý 16ky. PO dnešní návštěvě u Emila(měnil mi přední sklo) jsem se asi rozhodl že koupim ty nový 16ky ( nový forester)
    4PTO
    4PTO --- ---
    RUFF23: Hezkej forestrik
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    TOMYK: osobně bych šel do 16", s 17"budes mít (kor u nás) tvrdší svezení, nehledě na to, že guma na 17" je dražší. Taky si zvýšíš valivý odpor, ale tak to je jasné. 17" bude vypadat na autě o chlup líp, ale praktičtější nebude.

    Ja mám 16" na Forestrovi - je to original SUBARU, ale myslím, že dnes je na trhu fakt z čeho vybírat a najdeš i lepší model za lepší peníz...

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam