• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    4PTO: Bímovic je udělaná z Rka a slyšel jsem od lidí co jí viděli, že se to moc nepovedlo.

    Budu jí mít od T. Doudy. Ještě nedávno jsem si hrál s myšlenkou jí přivézt z Jp, pak jsem slevil a koukal po UK, a když jsem se poznal s Tomem, tak jsem se rozhodl to nechat na někom kdo už to dělal ;) Určitě jí chci dotáhnout, tady za to lidi chtějí nehorázné prachy, a navíc mě baví práce na autě a chci si to sám vše vyřešit ;) Jediný co nechci V3. Takže v 4-6 (s tím že 6 je nereálná v mém finančním rozmezí) a určitě STI. Hodit to na GT je jednodušší z hlediska papírování, ale už jsem několik lidí poznal, co to má ofiko ;) To je asi to samé, jako někdo říká, že nejde zachovat strmé STI řízení a musí se dát GT. Všechno jde když se chce :-D
    4PTO
    4PTO --- ---
    SCOOBY: Bimova uz je hotova a na prodej.
    4PTO
    4PTO --- ---
    Nevim kde ji vzal ale mel ji jako dailycar :) jinak vsechny byly samo jen RHD.

    Odkud budes mit sti? Dovezes si ho sam z uk ci dokonce jpn? Nebo koupis to co uz nekdo dotahl? Kterou verzi R chces delat - jakej rok? Na sti papiry to se rad podivam jak to dostanes, ja o nikom nevim, vsichni gt.

    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    SCOTT7279: http://www.youtube.com/watch?v=d035j0FOiLo kolem 1:30 tvrdí, že si jí musel koupit, ale třeba kecá, aby nenasral sousedy Skoty, že za to neplatil...:)
    Jinak za tu cenu za jakou se prodává si imho postavíš repliku z origo dílů, Bímovic to myslím zkouší...
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    CROSS: Ono je to spíš případ STI, spíš si myslím, že v době generace GC8 nechtělo vůbec STI dávat techniku mimo Jap. Trochu mi přijde, že to trvá trochu do teď. Koukal jsem na eshop sti a tam napsáno, že mimo jap neposílají :-D
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    SCOOBY: Colin jí myslím dostal
    CROSS
    CROSS --- ---
    PALMEX: nebo do Ruska — tam se s tim neserou a dovážej normálně na férovku jetý auta z Japonska... za Uralem v podstatě nenarazíš na ne-ruský auto s řízením vlevo :-]

    Co já vim, tak Forester STI se tutově nevyráběl s řízením vlevo, takže by mě nijak nepřekvapilo, kdyby to byl příad i dalších speciálů. Mi přijde, že v Japonsku vždycky zjistěj, že je po tom nečekaná poptávka doma a na další trhy prostě kašlou (viz poslední případ s BRZ).
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    PALMEX: konkrétně 22B se LHD nedělalo žádné, zkrátka neexistují. Jediné co, tak nějakých 380 jich bylo pro JDM, myslím že 5 jich poslali do Australie, ale jelikož tam není možno je přihlásit, tak je tam má někdo max na trackdays nebo na výstavku. A pak bylo asi 10 nebo 20 22B UK které byly určeny přímo pro export do Anglie. V USA měli akorát 2.5 RS, který bylo dvoudvéř, 4dvéř verze nevim, ale určitě tam žádný GC8 STI taky nedostávali.

    Mě prostě přijde, že do takový rarity jako je 22B zasahovat a překopávat je barbarství. Od toho jsou masovější verze ;) Samozřejmě každého názor je jiný, a další mi řekne, že i rarity jsou od toho aby se jezdily, byly vidět a mohli jsme z nich mít radost všichni
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    SCOOBY: no...takže sběratelská hodnota ať si de lehnout...leda bys hodlal jezdit na projíždky do anglie
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    CROSS: maj, stejně jako NZ, imho 22B jenom pravostranný a 400ks?
    Někde je video s Colinem, kterej si jí údajně musel taky koupit... :)
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    CROSS: tyvole....možná jo....ted si me dostal...
    no pokud to tak je, tak je original 22B s volantem na naší straně asi uplně nesehnatelná....tuší někdo jestli se to vůbec s volantem vlevo vyrábělo???
    CROSS
    CROSS --- ---
    PALMEX: takovej flejm si vybavuju na subarufanclubu snad dokonce kolem tohohle konkrétního auta :-] Přesně tam někdo šel po linii sběratelský hodnoty zničený přestavbou, zatímco většina říkala v zásadě to co ty. :-]

    Pěkně nám to zavařili kluci japonský.

    BTW nemaj australský auta taky řízení vpravo?
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    SCOTT7279: jinak teda respekt za odholdlání v duchu diy a touhu po coupe
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    SCOTT7279: čeče, to bych se i pustil do flamu :D...myslim, že vzhledem k tomu, že LHD se jich vyrobilo opravdu málo (nemam teda žádný přesný čísla, ale v evropě, potažmo USA se skoro nevyskytovaly...když už tak v australii, popř. NZ) a když si spočítáš kolik by tě stál dovoz original LHD z AUS nebo NZ (protože original LHD v evropě je imho nesehnatelnej) tak jde pro evropskýho nadšence nějaký sběratelsko-originální kriterium stranou...prostě máš 22B s volantem na správný straně a to prostě chceš
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    4PTO: Já mám pocit, že kluci z asianlegends.cz tu měli dvě, tohle bude nejspíš jedna z nich? Ani nevim kam se poděli, ale webovky jim nejedou....
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    4PTO: Chci si to udělat sám ;) Spíš se trochu bojim přihlášení, chtěl bych to vybojovat a dostat na STI techničák, nechce se mi to dávat na GT papíry :-) Chci to jako víkendovku, takže ta převodovka se mi líbí, ještě víc se mi líbí to zkrácené řízení ;) Když se člověk naučí s DCCD tak to bude taky maso ;) Hlavně potřebuju 2 dvéř
    4PTO
    4PTO --- ---
    SCOTT7279: Uz i v cr to dela kde jakej garaznik a v PL se na to primo specializujiu od 1000€ vc. dilu. Taky ho chci. Jediny co, tak ta kratka prevodovka me sere a pritom kvuli ni to zaroven chci. To tak mit i gt i sti :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    4PTO: Nn, atmo, ale Sti bude snad každým dnem :-) Byl jsem zjištovat moudra ohledně přestavby
    4PTO
    4PTO --- ---
    SCOTT7279: Tvoje sti?
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam