• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    SCOOBY: jj, je :-)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    SCOTT7279: To je přímo Lukáše z awd, nebo to mám pomotaný?
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    PALMEX: Je vidět, že na ní Lukáš nechal ruce a hodně peněz, ale nechtěl bych jí. Je to moc aut v jednom, něco se podělá a nevíš co objednat.
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    SCOOBY: on jí týpek prodává právě proto, že nemá jiný auto, a jezdí s ní každej den do práce za 20l/100...
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    Nevíte někdo o nějakých papírech na sedan imprezu s 2.0 motorem, 1 generace, ideálně stříbrná? Kámoš shání na přestavbu ;)
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PALMEX: naživo vídána ve Strašnicích celkem pravidelně, po 22B asi není nic co bych chtěl víc...:)
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    4PTO: jj vim...ale je krasna...
    4PTO
    4PTO --- ---
    PALMEX: jj budou muset slevit, visi tam uz pul roku - rok
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    DBR: tak jo snad mas pravdu asi se prestanu bat a proste to risknu timhle stylem a uvidim co to udela :o) i jeden servisak mi rikal ze se nemam bat ze prinejhorsim kdyz to chroustne a zacne protacet tak holt pojedu vic na ostatni kola :o)


    SCOOBY: jj SelfFix... bohuzel mam pocit ze touhle dobou uz je zavren myslim ze pred par mesici vyhlasili konecnou... skoda byl to moc zajimavej projekt.


    IKSIK: tak jo tak ja si zas omeju prirozeni vlaznou vodou a zacnu se venovat jinym radostem... treba tem rozvodum jak jsme se o nich bavili posledne :o)))
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    JESSE_MORENO: Tak tu vůli mám na obou vnitřních kloubech a nic zvláštního to nezpůsobuje. Jede to úplně normálně. Co je uvnitř, to záleží na typu auta. Na jedný Impreze jsem se setkal se třema kuličkovýma ložiskama, na svým legacy mám šest koulí v kleci jako ve vnějším kloubu. On ten vnitřní kloub se hejbe o pár stupňů v rámci pérování, takže i když to vyhází vazelínu, tak se asi hned tak nezničí. U vnějšího je to horší, tak se ještě k tomu zatáčí a o velkej úhel. Ale koupil jsem je na aukru za těch 625kč a jede to bez problémů.
    A k těm kolíčkům. Problém je, že ta díra pro kolíčky je snad vyvrtaná až na složeným autě a nějakou ruční vrtačkou. Jinak si nedovedu vymyslet důvod toho, že do ní kolíček jednou zaklepneš úplně v pohodě pomocí kladívka a křížovýho šroubováku a v jiným případě nemáš šanci dokud pouzdro na hřídeli nepootočíš o půl otáčky. Já než jsem si na to vzpomněl, tak jsem oba kolíčky rozmlátil. Je pravda, že bez kolíčků to pouzdro nesjede ani za jízdy, ale svědomí by mi nedovolilo to tam jentak nechat, tak jsem do toho šoupnul klasický roztahovací závlačky. Tuším, že průměr 6,3mm tam pasuje s minimální vůlí. Ještě jsem jim musel trošičku pomoct kladivem. A jezdím takhle dodneška bez problémů.
    Spíš je problém, že po týhle práci je úplně všechno v garáži upatlaný od grafitový vazelíny včetně obličeje mechanika, kterej by pak mohl z fleku dělat kominíka a nikdo by nic nepoznal. :)))))
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    have you seen? www.awd.cz/subaru-impreza-wrx-sti-wagon-verze-6
    219K
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PALMEX: subaruhk.cz ? ale imho bych radši jel k Bímovic...
    JESSE_MORENO: někde v Praze byly servisní místa k pronajmutí se zvedákem za hodinovou sazbu, zkus to pogooglit, já bohužel nemám know-how abych to využil, ale z nějakýho důvodu si to pamatuju...
    4PTO:ta cena není nesmysl, při ceně repase automatu nebo origo výfuku...ale za pět let propad na ňákejch 10-15% kupní ceny je teda masakr...%-(
    4PTO
    4PTO --- ---
    TOMYK: pravda, bude to bez dph..
    DBR:taky bych to nechtěl, na provoz to bude drahý dost no
    DBR
    DBR --- ---
    4PTO: to neni tak ujeta cena
    prijde mi jen ze ma najeto trosku vic hodne osahanej volant, obrouseny plast u spousteni oken ..... z fotek to je o nicem chce to videt v realu
    on Subo chce malo kdo navic 3l v automatu ... za posledni 2 mesice jsem videl cca 15 aut ktery prosly do uzsiho kola a 2 z toho nemely stocenej tachometr ...... vlastne 3 to jsem nakonec koupil
    DBR
    DBR --- ---
    PALMEX: kouknu snad bude aktualni
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    DBR: kontakt na pana Polaka z Hradce??
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    4PTO: no, sice 240 k najeto, docela dost zere na dnesni ceny (mel jsem to pujceny a pohyboval jsem se tak na 15ti.) povinny ruceni taky neni zrovna za prd.. ale tedy cena s dph cca 160 k je dost dobra.. zajimalo by me, jak to vypada v realu.
    4PTO
    4PTO --- ---
    pokračování pořadu podezřelé ceny :)
    Subaru OUTBACK 3.0 V6,ČR,SERVISKA, 2007, 3000cm3, 180 kW, na prodej - otomoto.cz
    http://otomoto.cz/show?id=C25013932
    DBR
    DBR --- ---
    ad Kloub, tak tak delal jsem to uplne stejne na obou Legacy, vymenil mazetu, dal novou vazelinu a bylo, menil jsem ho snad jednou cca po 320 tis kdyz uz mel hoooodne velikou vuli ...
    Lesnik 92Kw ma podle me hodne neznicitelnej motor , pamatuju ze cukani a trhani mi na jednom Legacy delalo prave zapalovani ( proseklej kabel a stary svicky)

    BTW na prvnim Legacy cca 280 nez mi ho ukradli na druhem cca 320 ....
    pri srovnani s naftovym Outbackem temer bezudrzbove vozy ( nebylo to spatny svezeni ale jako soukr. bych ho nechtel vzhledem k cenam oprav )
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    nicmene tady me zas trochu neco zneklidnuje : http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?p=17171

    konkretne tento post:

    @@@@@@@@@@@@
    hoj,
    mám pocit, že zbytečně plašíš:) Já mám na autě to samé a není to podle mě žádný problém, ale normální stav. To zelené pouzdro kloubu má oproti tisícihranu trochu vůli a kolíček slouží opravdu jen jako pojistka proti sesmeknutí při montáži. Geometrie nápravy neumožňuje aby hřídel sjela z tisícihranu při plném stlačení i vyvěšení kola, takže je to opravdu jen pojistka pro montáž. Pokud ti ten kolíček nyvyjíždí samovolně ven (což dost pochybuju) tak není důvod něco dělat. Podle mě by tam stejnou službu odvedl ohnutý hřebík...

    Hlavně nic nevrtej - jednak to asi vzhledem k použitému materiálu nejde a hlavně není důvod. Neboj se, že by to konstruktéři od Subaru nedomysleli:) Taky jsem ještě neslyšel o nikom, komu by se rozbil vnitřní kloub hřídele. Vnější občas odejde, ale vnitřní je nafurt, pokud nepraskne manžeta a nevyhází to všechnu vazelínu. Prostě to neřeš...
    @@@@@@@@@@@@

    takze je ten kloub nafurt ale jen kdyz nepraskne manzeta a nevyhazi vazelinu... kdyz ale praskne a vyhazi hodne vazeliny pak? :o)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam