• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    KEDUEL: OK. Ono to asi ani nemůže bejt nic jinýho než špatnej kontakt. Zkusim kouknout pod sání. Díkes!
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    nestartovaci problem, já vyřešil :) vlevo pod sáním jsou hlavní konektory pro připojení motoru. Může pomoct prostříkat kontaktolem, ja měl zlomeny drátek. Dopadlo to tak, že konektory jsem zlikvidoval uplně a napojil napevno. od te doby klid. startuje, nesviti engine, prostě jede. vůbec je dobré všechny konektory vzit kontaktolem.
    DIXIE
    DIXIE --- ---
    kdyz uz jsme u tech zahadnych poruch ci pseudoporuch: stava se tu nekomu ze se cca jednou za 2-3tkm rozsviti kontrolka check-engine? (forester, 1.gen.) (kdyz ho prozenu pres 150, nebo potom co natankuju jine palivo, nez minule - na neznamych pumpach nevalneho jmena ale netankuju)
    Podle diagnostiky je to vzdycky volnobezny ventil, nechcipe to, volnobeh se chova normalne jede to normalne, jen ta kontrolka (zhasne "jak ma" po 3 startech)..
    Nicmene volnobezny ventil jsem asi pred pul rokem vymenil (za starsi od Svadlenky, vrazet do takove prkotiny 7k za novy se mi fakt nechtelo) a deje se to porad..
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Včera mi řikal kámoš, že mu to dělala Astra. Taky nikdo nevěděl, čím to může být a nakonec, když vyměnili zapalovací modul, tak to přestalo.
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    IKSIK: Vidim, ze jsem ve spravnem klubu :D, tohle se me deje taky, myslel jsem, ze to je problem pouze u moji kary. Me vzdy pomuze nechat to stat 15-20 mim a pak to jede. Ale naposledy se me to podarilo vyvzpouzet plynem a chytlo to :)
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    IKSIK: Hele to mi dělalo taky...když to bylo takový nezahřátý ale nestudený tak to nechytalo jak píše Axtheb...dycky až po chvíli...a čim víc zkoušíš točit tim víc se to uchlastává a tim dýl to trvá....a nejhorší to bylo když mi to chcíplo.

    Jinak pro vačší informaci...AUDI jezdí za 6 což při ceně 0,95 EUR/l nafty, dělá snový náklady na přepravu...

    Ale jinak jste měli pravdu...sere mě..zvuk to má jak traktor, malý je to že se tam ani bicykl nevejde a zoufale to nejede...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Možná se sešly nějaký divný okolnosti. Fakt nevim. Řešit to budu až se to bude opakovat.
    DBR
    DBR --- ---
    IKSIK: hmmmm divnost , obecne inducka a kabely jsou problematicky s tim sem si uzil u 1.8 Legacy docela slusne ale to hodne blbe palilo a za jizdy skubalo jak blazen ..... jaky tam mas zapalovani ?
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    IKSIK: pokud mas civku/civky tak zkus ty :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    DBR: Motor se točí úplně v pohodě, ale naprázdno. Prostě to nechytlo. Jako bys vytáhnul kabely od svíček. Teprve až asi za 10 minut a dělalo to jako by nic. Normálně jsem dojel domů bez dalšího zaškobrtnutí.
    DBR
    DBR --- ---
    IKSIK: tohle me udelalo prvni subo, nevim jestli ti starter roztoci motor nebo ne , jestli to pri startovani jen cvakne ....
    me to delal starter - plusovy uhliky ( jsou celkem 4) byly hodne obrouseny a zustavaly viset ....
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Že by zlobilo čidlo teploty?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: Vicemene deterministicky. Zapnu zapalovani a kdyz je rucicka mezi "tady" a "tady", tak to startovat nebude.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    AXTHEB: Jak často se ti to stává?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    IKSIK: Hele az na to prijdes tak rekni, mne to dela taky. Kdyz je motor zahratej tak, ze je teplomer mezi spodni a "beznou provozni" hodnotou, tak to nestartuje. Pomaha chvili pockat.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Poprvé v životě mě Súbo skoro nechalo na holičkách. Normálně přijedu na sběrnej dvůr s nějakým nábytkem, vypnu motor, jdu se nahlásit, vrátím se do auta, nastartuju, popojedu k příslušnému kontejneru, vyházím krámy, vrátím se do auta, startuju startuju startuju nechytá to... Žádnej Check engine, motor se protáčí ale nechytne. Tak otevřu kapotu, všechno v pohodě, všechny kablíky na svým místě, jdu to zkusit znovu, startuju startuju, nic. Do prdele, to tam nejde benzín nebo elektrika do zapalování? Kolem jde nějakej páreček co přijel Citroenem(!) a že prej mě roztáhnou. Už mě to točilo tak jsem se musel ovládat abych jim neřekl, že jsou úplně blbý a že v mým případě je mi nějaký roztahování jejich francouzským křápem k prdu. Tak jdu pátrat po benzínu. Prošroubuju se v kufru až k palivovýmu čerpadlu, jestli tam není nějakej uklepanej kontakt. Všechno v pořádku. Tak to zase všechno zašroubuju a zakryju těma všema vrstvama... Ještě kouknu pod kapotu a vážně všechno v pořádku. Poslední pokus....otočím klíčkem a nastartuje to jakoby se nechumelilo. Mi řekněte, co to mělo, sakra, znamenat?!?!
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    PANDAMON: Dobrej výběr .-) Skus Subaru Kempinger - už bych nikde nekupoval jinak. Super servis i ceny. A je to kousek za hranicema.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    PALMEX: zase na druhou stranu s tím plynem se vubec nestydim mačkat tlačítko power a volit "ostřejší" jízdu.. Která mě mimochodem o víkednu stála 3 body... fuck.
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    Cau Subaristi, shanim peknaho Forestera tak kolem 200tis rok 2006 nebo tak. Nevite o nejakym, pripadne nejaky rady na co se zamerit pri prohlizeni a testovani? Dik
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PALMEX: upřímnou soustrast Palmexi, bude tě to srát...:-D
    taky jsem po ráně co réza dostala přešel na temnou stranu a nikdy nechtěl plyn... minulej měsíc jsme byli s jedním místním ID co se tu ještě nepochlubilo koupit Kofilkovýho oťase a ikdyž mám ten aktuální postrk z nějakýho perverzního důvodu rád, z fleku bych měnil za užranýho/zplynovanýho oťase.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam