• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: jj autorizak , a co mam vyzkouseny tak u Freje je to navic dost slusnej vyzkumak .....
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR: mezi řádky asi chápu autorizák? I tak nevím co je na tom taková hrůza... asi marže. :-D
    DBR
    DBR --- ---
    ale ja jsem si daval 4 hodiny pozor a pak jak jsem si myslel ze mam auto zmakly a dojizdeli jsme kolonu nastoupily reflexy .....
    novy subo s linearem a padlama pod volantem je prej uzasny naprosto plynynuly prechody
    CROSS
    CROSS --- ---
    V tomhle musim říct že kvrdlání manuálem v dieselu je mnohem míň zábavný než v benzínu, takže si dovedu představit, že příští bude automat (Subaru teď začlo dodávat CVT v dieslech).

    K tomu vyšlapávání spojky - toho jsem se taky bál, ale jezdil jsem teď trochu s automatem mojí ženy a tyhle tendence jsem teda na sobě nepozoroval. Na druhou stranu tahle zkušenost (pravda, je to slabý 1.4 Polo) mě trochu odrazuje, protože to auto vůbec nereaguje. Se silnějším motorem to doufám bude lepší.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    DBR: nojo, to nesmíš levou nohou nic vyšlapávat:-) Já už jsem asi starej, ale klacek si představuju v jinejch autech, než forester. Třeba brz, nebo mx5 atp... I když sekvenčka by byla možná ještě lepší..
    DBR
    DBR --- ---
    TOMYK: kdyz me prijde AT jako strasna nuda , na popojizdeni po meste OK ale jinak .... no nevim .... mam s AT spatny zkusenosti kdy jsem si ve 240 v nemecku na dalnici ''vyslapnul'' spojku :D
    nic se nestalo ale troubila cela dalnice ( BMW530Xi)
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    Mám AT ve foresteru sg a největší spokojenost. Manuál uz nechci. Proste D jako domu a jedu:-) ma to prej 4,5 rychlosti... Stačí bohaté.
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: legacy 2003 cena origo dilu + repase v subaru servisu
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    CROSS: žádný turbo nemá redukci a některý americký modely s manuálem taky ne
    DBR: na jakým autě mu to kleklo? 140kkč?
    PANDAMON
    PANDAMON --- ---
    tatovi se na starym legaci v automatu stala vec: auto prodal kdyz to melo asi 250 nalitano pres Freye, kdyz tam za dva mesice prijel znova, videl tam stat to jeho Legacy a pta se co je.....chlap rika: no vy mate dobrej cuch na auta, chlapovi co to koupil ve 140 na dalnici proletela prevodovka do kabiny, prej az na naky oderky zadny zraneni, ale auto na odpis.
    CROSS
    CROSS --- ---
    Podle toho, co tak čtu na fórech, lidi vždycky spíš remcali, že je to starej automat a jenom čtyřkvalt, se spolehlivostí problémy nebyly. Zase tyhle ročníky už budou mít dost nalítáno, tak to bude trochu loterie.

    XT nemá v manuálu redukci? To by byl dobrej argument pro manuál.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Ty starý automaty byly ale celkem spolehlivý, ne?
    DBR
    DBR --- ---
    KODEXX: pocitej s tim ze v automatu je 4kvalt , ja nikdy automat nemel poruchovy snad ne co jsem slysel. Kamosovi AT klekla a litaly castky 140 tis a pod ... nakonec to prestavel na manual ....... ( na vrakacich se taky o moc niz nechytal ....)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    zdar!
    prosim mistni subaraky o odpoved na muj dotaz.. Mam v planu poridit si Forestra 03-05 (2.0xt). A nejak nevim jakou prevodovku zvolit. Z prvu jsem chtel manual a ted v poslednich dnech bych zas radsi automat.
    A ptam se, ma subaru dobrej automat? je to poruchovy?

    predem dik!
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    COMMANCHE: hooodně dobře!
    COMMANCHE
    COMMANCHE --- ---
    Subaru concept

    https://plus.google.com/+TopGear/posts/Lf3XSofJvak

    Konecne to zase vypada dobre :).
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    No je to 2008... Je pravda, že teď po tak 300 km mi to přijde lepší.. Benzin je ok.
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    TOMYK: nevim jak je jednotka plynu chytra, ale vetsina aut od 90let nahoru ma learn ecutable jednotku, ktera si po vyresetovani (odpojeni baterie na delsi dobu, odpojeni + a 30s brzdovyho pedalu) vymaze data z puvodnich cidel a dalsich 50-200km sbira data nova..
    Proto i stejny auta jedou jinak, protoze nekdo to proste solicha, radi pri 3,5t a jede na pohodu, takovy auto, respektive jednotka prizpusobi mapy charakteristice tyhle jizdy a jede to proste dobre do 3,5t. Na druhou stranu clovek co toci 7t a vyuziva cely spektrum otacek, popripade jezdi 5-7t tak jemu to zase jede lepe v tehle otackach :)


    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    No jestě jde vlastně o ten plyn, jestli se nahodou něco nestalo s nastavenim jednotky plynu, možná LPG servis bych prubnul pro jistotu. Špatnou směsí LPG auto dost trpí, ventily resp. kat
    KEDUEL
    KEDUEL --- ---
    Já si myslim, že si to sedne :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam