• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: wifi nevim, ale bluetoothovejch modulu je plnej internet.
    elm327 | eBay
    http://www.ebay.com/sch/?_nkw=elm327
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    Neví někdo, jestli se uz prodává takova ta diagnosticka jednotka na WiFi spojeni s tel. nebo mackem? Ve foresteru je místo pod volantem, kde by mohla byt porad.
    RUFF23
    RUFF23 --- ---
    "SUBARU 360°" Pilot Movie
    [SUBARU] "SUBARU 360°" Pilot Movie - YouTube
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mc1w2-Jgv08
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    CROSS:
    SCOOBY:
    No to je trochu potíž. Ohledně bezpečnosti záleží na stupni prohnití, není to auto se kterym byses vydal třeba ze Šumavy do prahy, ale z vesnice do vesnice pro mlíko tě odveze v pohodě a s dobrejma gumama je s tim na sněhu i docela sranda. Já jsem bohužel etapu Justy uzavřel po půl roce neúspěšnýho hledání použitelný kastle. Byly ke koupi v holandsku v automatu v relacích kolem 1200E ..to nechceš. Pak ve švajcu se občas eště objevila pjekná, ale jinak nic...všechno shnilózy, rozpadliny, všelijak vařený apod. To je asi jedinej problém, jinak dílů všude dost. Kdyby někdo potřeboval mam tu krásnej 1,2 motor, ten novejší, převodovku a pár dalších kokotin. Ale už neni kastle do který bych to dal....
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    AXTHEB: nene...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: Nemas videt sroubky pod podruckou?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    TOMYK: nasaď si tam mravence :)
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    ehm, o víkendu jsem si polil palubovku - šaltpáku a ty čudly na vyhřejvání sedaček pivem... - nějakej návod na rozebrání?
    CROSS
    CROSS --- ---
    SCOOBY: v horských oblastech (a tim nemyslim Krkonoše) se tahle auta drží, o díly bych se nebál. Otázka spíš je, co maj ty ještě pojízdný, co přežily, za sebou a jak rychle budou díly potřeba. :-]
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PALMEX: ta je super, tu měl kdysi green z ltbčka nebo byla firemní co já vím, to bylo genialní auto! Akorát bych se dneska reálně bál její bezpečnosti v denním provozu a dostupnosti dílů... ?
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    BISCUIT: V tom případě ti doporučuju Justy, starou v manuálu (ne ten swift), ale tu se 4kolkou na čudlík v šaltpáce. Ve švajcu bejvaj ještě k mání i takový co jim neni vidět zkrz podlahu. Měl jsem jich několik a je to auto k nezaplacení. Vyjede s dobrejma gumama fakt všechno, je to koza uskákáná co proskočí ledasjakou závějí (samozřejmě musíš plnej) a žere přes zimu kolem 8l přes léto pak trochu míň (tim, že mužeš vypnout awd) S olejem nebejvaly problémy. V čechách ani v blízkym okolí už bohužel nejsou k mání
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: ESP (Electronic Stability Program, Elektronický stabilizační program)
    Systém umožňuje zabránit smyku vozidla (v zatáčce nebo při prudkém vyhýbacím manévru) přibržděním vhodného kola nebo snížením kroutícího momentu. Zahrnuje systémy ABS, EDS, EBV, ASR, MSR. Navíc obsahuje snímač úhlu natočení volantu, příčného a podélného zrychlení a rotace vozu okolo těžiště. Řídící jednotka ABS/ESP vyhodnocuje údaje snímačů asi každých 7 ms. Kromě zásahů do řízení motoru je možný zásah i do automatické převodovky. O činnosti ESP je řidič informován blikáním kontrolky. Funkci ESP/ASR lze vypínačem vypnout např. při jízdě se sněhovými řetězy nebo vyprošťování z hlubokého sněhu.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: asi
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    T_MAX: To je nějaký přibržďování jednotlivejch kol?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    Pochopil jsem, že je to taková blbost, která ti při prokluzu jednoho kola upravuje rychlost zbylejch 3 pro stabilizaci auta - zabrání to třeba hodinám na ledu apod.. Takže když jsem couval z tý závěje, tak jsem s tim prostě ani nehnul .. vypnul jsem ESP a heenheeeeeeeen, byl jsem venku :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    T_MAX: Ani nevím, co to znamená. :-P
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    z loňský zimy mám poznatek .. když stojíte v závěji a chcete vyjet, vypněte si ESPčko, než začnete nadávat na subaru :D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Já to taky používám spíš na popojíždění v zácpě a na rozjezdy do kopce s těžkým přívěsem. Hory nemám rád a nejezdím tam. :)

    Jinak ale můžu potvrdit, že i když má moje Legacy (a starší Imprezy) jenom viskozní spojku na mezinápravovým difu, tak se to dokáže prokousávat závějema až mi sníh leze na čelní sklo. To už se musím sám snažit, abych odlepil jedno kolo vepředu i vzadu a nemohl vyjet kopec. :)

    S další viskózou na zadní nápravě už bych byl snad schopnej do toho sněhu razit tunely. :))))
    CROSS
    CROSS --- ---
    yy, s redukcí jsem taky jezdil po městě nebo v kolonách na dálnici. Oproti Nivě, kde se na její zařazení muselo zastavit, to byl fakt luxus. Občas se mi zasteskne, protože jednička dvojka v dieselu mi k srdci nějak nepřirostly.

    Biscuit: no když v Grenoblu, tak na nějakou Nivu bys tam možná taky narazil. ;-] Ze zvědavosti jsem koukal na francouzskej Autoscout24 a teda za 1500 éček nic moc výběr.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    IKSIK: Souhlas, že redukce je na hory super .. Já s ní teda jezdil i po městě :) Škoda, že jí nemá i nafťák ..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam