• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    4PTO
    4PTO --- ---
    TOMYK: Imho neco nad 100 za ni dostanu..
    T-Max: muzes ji parkovat dal u me np :)))
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    4PTO: kolik?
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    4PTO: hmhm, takova skoda, uz jsem to tu jednou psal, mit druhou garaz, nevaham ani minutu :)
    DBR
    DBR --- ---
    BUFFY: ja na ty americky verzi redukci taky nemam
    ale pouzil jsem ji na prvnich 2 Legacy vseho vsudy tak 3x a to jezdim na hory docela dost
    na tom dieselovym outbacku nebyla taky a vpohode
    CROSS
    CROSS --- ---
    NIGHTHUNTER: tak to nebude ani tak věc normy, jako spíš posedlosti hvězdičkama z testů. Já se klidně přiznám, že když jsem kupoval prvního Forestra, dost se mi líbil v letáku ten nákres, jak kabina funguje jako ochranná klec svého druhu, protože (i díky absenci rámů na dveřích) sloupky byly dost masivní. Jakou to mělo ochranu chodců mi bylo srdečně jedno, protože chodce obvykle nesrážím a nejpravděpodobnější scénář stejně je, že to bude chyba toho chodce.:-]

    Chtěl bych vidět statistiku, kolik chodců se chytlo v těch kapličkách. Spíš bych čekal, že při vymrštění chodce vzhůru a jeho dopadu na kapotu ta vlna zafunguje jako dodatečná deformační zóna, ale samo nerozumim tomu ani za mák. Jak jsem psal, překvapilo mě, že na obrázcích ten novej model kapličku má.
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    CROSS: kapličky už na nových modelech nejsou, hlavně prej kvůli hodnocení v EURO NCAP, kde to bez kapličky získává lepší hodnocení v ochraně chodců... ach jo, zas ty euro normy :-(
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    Levorg nevypadá špatně, ale do broskve ten lineartronic, to je snad větší hřích, než dveře s rámem...
    Btw. forestry od prvního faceliftu (01) do příchodu tý obludy s rámem na dveřích podle mě nejsou vůbec hnusný, ale tisíc lidí, tisíc chutí.
    4PTO
    4PTO --- ---
    T_MAX: Jsem 9. mesic v americe a doma uz ji nevyuzivaji.. Tak premyslim co s ni :)
    BUFFY
    BUFFY --- ---
    DBR: ted po letech v subaru uz mi to prijde taky ok, ale po presednuti ze saabu to byl hodne rozdil. v saabu se clovek musel drzet volantu, jak ho to zarazilo do sedadla. 2.5xt jsem nemel tu cest ridit. kolem me maji jen dvoulitry a vetsinou bez turba. ja jim zavidim v zime tu redukci :)
    DBR
    DBR --- ---
    BUFFY: no umim s tim jet i za 8 ale je to nuda, jezdim svizne :D benzin ma mensi kroutak 2l diesel mel 350Nm to melo slusnej rozjezd .... jezdil jsem chvilku s 2.5l + turbo a to mi nikterak shnilejsi v rozjezdu nepripadlo


    AXTHEB: no jasne treba na dieselu je tam kaplicka na nasavani vzduchu pro intercooler .....
    BUFFY
    BUFFY --- ---
    DBR: tak je to dost, ja mam ted 2.0 turbo a jezdim za 11, zena za 9. jinak mel jsem saaba 2.3 turbo a ten jezdil za 17, ale to bylo trochu jine svezeni. subaru mi prijde zhnilejsi (nastup vykonu).

    AXTHEB: sani vzduchu pro turbo prave :)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    4PTO: Proč se toho zbavuješ? Takovej krasavec :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CROSS: Ona ta kaplicka je na nejakem modelu k necemu? Ja mam pocit ze byla vzdycky jenom naoko.
    DBR
    DBR --- ---
    BUFFY: turbo je hezka vec, jenze u toho 2.5l/180HP co mam bez turba je to cca 10.5-13l BA95/100km a cca 12.5-14l/LPG s turbem by to sice melo narust vykonu na cca 240HP ale stejne by sla nahoru i spotreba 17l+/BA95 a to je trochu neunosna zalezitost ......
    CROSS
    CROSS --- ---
    BUFFY: Jednu dobu to tak vypadalo, aby udrželi nějakou tu kvótu na emise nebo tak něco. Nicméně k mání ve Foresteru je i turbo dvoulitr. Kapličku na kapotě nemá už ani XV (diesel) — docela mě překvapilo, že ten Levorg ji má, ale jestli je jen pro JP, nic to neznamená.
    (Přívod vzduchu k turbu je teďka řešenej takovym plastovym bazmekem pod kapotou. )
    BUFFY
    BUFFY --- ---
    CROSS: tak mozna to nesplnuji jen ty 2.5 a vyssi. ale mas pravdu, uz je v nabidce 2.0XT (nema ten krasny pruduch na kapote). zkusim nekde najit ten clanek. mozna se i neco za tu dobu zmenilo.
    CROSS
    CROSS --- ---
    BUFFY: Poslední Forestr snad je turbo benzín, ne, akorát dvoulitr, ne 2,5.
    BUFFY
    BUFFY --- ---
    to zprasili... to je pravda. ty nove modely uz maji vsechny ramy vlastne co? jeste me stve, ze do EU se uz nesmi dodavat benzin turbo motory. nekde jsem cetl, ze to nesplnuje EU normy. to je skoda, ja jine auto nez benzin turbo nemel a nechci :)
    DBR
    DBR --- ---
    BUFFY: ja to napsal spatne myslel jsem ramy na na modelech od 2009, prave ze ty bezramovy dvere jsou super ......
    CROSS
    CROSS --- ---
    BUFFY: No dyť právě, Subaru to opustilo někdy v roce 2008. Měl jsem Forestera SG a bylo to super, třetí a teď čtvrtá generace už jsou v tomhle nuda, že jo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam