SCOTT7279: Se vším souhlasím, Type R jsem dokonce měl možnost řídit a ve srovnání s GTčkem je to prostě úplně jiný vesmír...
Já jen k tomu: "Já svojí STI Type R koupil před 2 rokama za 130t Kč...." - předpokládám, že RHD ? Jako, je fajn, že RHD auto u nás už v klidu přihlásíš, ale já osobně bych plánoval to mít nejen jako trackday auto (tam by mi to bylo putna), ale taky jako sunday morning hoon auto a přeci jen, i o víkendu brzo ráno se stane, že potřebuješ předjíždět a to si, upřímně řečeno s RHD nedovedu dost dobře představit...
Takže třeba pro mě osobně by přestavba na LHD byla nutnost a to jsou další náklady navíc - fakt nejsem schopen si to udělat sám, navíc přestavbou na LHD přijdeš o strmé řízení, resp. budeš ho muset dodělat také, takže aby ses dostal do stavu, kdy RHD = LHD se vším všudy, bude to IMHO stát poměrně dost peněz - koupit k tomu např. zbouranou 1,6 atmo a překopat to z RHD na LHD fakt nestačí, pokud chceš zachovat celkový charakter auta.
Další věc, co by mě ohledně RHD to LHD konverze zajímala, jsou sedačky - ty sériové jsou peckovní, nejsem si jist, jestli bych řešil instalaci jiných a v případě, že ne by mi celkem vadilo, že výškově nastavitelná je jen ta u řidiče, tedy ta vpravo - člověk, jehož Type R jsem řídil byl oproti mě menšího vzrůstu a výška řidičovy (po konverzi na LHD) sedačky mu vyhovovala - já jsem sice jakous takous celkem dobrou pozici za volantem po chvíli hraní si s tím našel, ale ideální to zdaleka nebylo... Když jsem se ho na to ptal, tak říkal, že tohle vyřešit je celkem problém, jak a proč už jsem se dál neptal, nicméně od té doby mi to stejně vrtá v hlavě...