• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    LUBANCZ: Osobně mám v plánu jednotku na 3-4 mapy... Z toho jedna nebo dve na e85, zbytek benzin setriva, provozni a hardcore
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    LUBANCZ: no jako vzhledem k tomu ze jsem v Praze a stanic s E85 je tu dostatek tak bych to tankoval z 95%, vicemene bych to nenatankoval pouze pokud bych se dostal nekde v prdelakove do situace ze by proste nebylo kde...

    A ladit to v jednotce auta je jak narocna resp. financne narocna zalezitost?


    SCOTT7279: mrknu dik :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    Pistoheads (tam ni nikdo nikdy neodpovedel), ebay, jpn aukce a par anglickejch inzertnich servru ktery si nepamatuju. + na melniku je jeden typek (tomas douda), ktery vozi auta za pekny penize... Ma perfektni kontakty uz jsem pro ruzne lidi u nej kupoval 4 auta a vzdycky super, dobra cena, jednani atd... Vozi prakticky jen gc8... Subaru-melnik.mypage.cz
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    SCOTT7279, JESSE_MORENO: ona to rozezirani takova blbost neni, vetsinou tim trpej vsechny auta do roku 2000, prave kvuli smesi hadicek. Co to ale taky rozleptava jsou gumovy tesneni u benzinovych cerpadel a to i u novejsich aut (do 2010)...

    Pokud budes jezdit jen na E85 tak to klidne nalad, ale pokud planujes obcas i nadrz benzinu, tak to nema skoro zadnej smysl. Stejne jako ta pridavna jednotka ktera zapricini zvetseni duty cycle vstriku z 70% treba na 85% a tim vyrazne snizi jejich zivotnost. Tohle vsechno se ma ladit v jednotce auta a ne pomoci krabicky kterou smontovalo cinsky dite ve 3 hodiny rano :)

    bud japonsky aukce, nebo ruzny UK servery jako autotrader.co.uk, gumtree apod..
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    LUBANCZ:
    SCOTT7279: s upravenou jednotkou pocitam, ono uz se vi ze lejt to bez toho do auta je nebezpeci... dlouho se prave povidalo o tech hadickach atd. ale to je vicemene blbost... teda neni to blbost ale to plati jen pro nejaky auta a vetsinou ze zacatku devadesatek co mely specifickej material tech hadicek, dalsi vec co se povidala ze to muze prozrat nektery nadrze ale to je taky pravda zas jen u par pripadu... o co jde hlavne a co fakt problem je ze tam je nizka teplota horeni a tudiz se pak podpalujou pisty.

    je treba tam dat jednotku ktera tu strikacku necha otevrenou dyl a dostane tam tak vic smesi a pak to jede super, zvedne to spotrebu ale i vykon - tohle vsechno jsou rozumy nacteny po diskusich, nemam to empiricky overeno :)


    Hele ale kde vy koukate na ty inzeraty? ja koukam sauto+mobile.de a nachazim kulovy resp. vsechno co nachazim v solidnim stavu zacina na 8 - 9k Ojro...
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO: Jj, ale to uz by chtelo jednotku a naladit na ten etanol ;) precijen narust vykonu tam muze byt dost ... Nikdy jsem to moc nezkoumal, ale nekdo mi kdysi rikal, ze E zere gumovy hadice a chce to celou fuel line povymenovat... Coz je taky uprava na chvili. (Treba mi to nekdo vyvrati to s tou agresivitou)

    Pomalu ale jiste zacinas tunit
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    JESSE_MORENO, SCOTT7279, JESSE_MORENO: E85 je nesmysl, pokud to nenaladis vylozene na nej, tak to jsou vyhozeny prachy. Co se tyka N98-100 tak by te to cekalo i v pripade upravenyho GT..
    Nejlip stahnout trosku tlaku a ubrat na agresi zapalovani aby nedochazelo k samozapalum, bude tam sice propad o par koni ale bude to bezpecnejsi :)
    Pokud mas mesic dva na prestavbu tak jdi klidne do STI, slusny se daj koupit za 2-4k Ł...
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: isofix jebu, ted ho mam a stejne ho nepouzivam, mame sedacku s pultikem ta drzi dobre

    to by se mi naopak mohlo libit... i kvuli te zravosti uvazuju o tom ze bych s tim jezdil na E85 a to pokud si pamatuju spravne ma cca 105 oktanu :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO: Jj, gc8 to podle mě splňuje, dílů je na to mraky i ty jdm se dají sehnat celkem v klidu. Autosedačka není problem, jen tyhle starý gC nemají isofix nebo jak se jmenuje to na ty autosedačky.

    Jediný co by se ti nemuselo líbit na tý sti (280konovy) verzi je, že je z jpn laděná na 100oct benzin, takze to chce lejt min 98, kdezto u gt je to klasika 95 ;)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279:
    J3RRYNA:
    LUBANCZ:

    RHD jsem mel cca pul roku a jezdil jsem s tim po svedsku a sice vim ze to jde ale ty problemy s predjizdenim jsem presne mel a do tohodle auta bych to nechtel ani nahodou, bych to nekde povesil uz jen kvuli tomu rizeni :)

    Prehozeni rizeni za tunink nepovazuju to je fakt a pokud bych se celkove vlezl do budgetu kterej chci tak by mi asi bylo fuk ze to auto po tom co ho koupim a pred tim nez zacnu jezdit nekde mesic dva stoji na upravach...

    Ale zaroven bych byl rad aby vetsina tech veci byla bezne dostupnych (dily) to co tu prave resite u miciny atd. co me na tom subu laka hodne je prave to ze clovek muze mit auto relativne pouzitelny ve meste s autosedackou a servisovatelny naprosto standardne za normalni prachy a na druhou stranu i hracku... tyhlety GC8 atd. veci tohle splnujou?
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    LUBANCZ: Tak to je paráda už ¨jen¨sehnat hezký kus ;)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    SCOTT7279: jj, ono to ma vsechno vymenitelny dily s novejsima, nebo stejne starejma modelama (carisma, lancer 90+), teda krom strmyho rizeni, takze tech dilu je fakt hromada :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    LUBANCZ: A co zbytek? Díly podvozku, převodovka atd...taky v pohodě? v tom by mě ty starý Eva docela děsili... i když jsem to nikdy nezkoumal...
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    Na miciny je toho prave hodne, protoze to vsechno vychazi z 4g63(T) motoru a toho je fakt vsude hromada (dela se od 1990), nehlede na to ze ten motor je stejnej krom par veci v evo1 - evo9 :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    Tak nějaký čas to zabere, ale když má člověk prostory, vše na to připraveno a položí se do toho, myslím, že se to za míň jak týden dá udělat... I když je jasný, že ne každému se do toho chce. Právě bych řekl, že i dostupnost dílů nic moc na tyhle starý Miciny, ne? Popravdě jsem to nikdy nezkoumal, a přijde mi, že na GC8 i na JDM verze je toho tady mraky ;)


    Jinak toto je moje zlato ;)

    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    SCOTT7279: jasne to neni tuning, ale chtel sem ukazat na casovou narocnost, ktera je vetsi nez treba vymena podvozku, a co sem tak pochopil tak ji JESSE nechce absolvovat :)
    No, evo je sice drazsi na provoz (ostatne evo 1-3 ma seriovy namerenej vykon 380-340hp, oproti deklarovanejm 280), ale zase se to vyplati na servisu(poruchovosti) a dostupnosti dilu..

    Sem mel za to ze mas snehove bilou barvu, tak to nic :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    LUBANCZ: Tak překopávka na LHD není tuning, spíš bych to nazval (komfortní nezbytná úprava), je to jednorázový a nic při tom nevylepšuješ :-D řekl bych, že provoz i Eva 1-5 bude o dost dražší než GC8. Navíc jsou o dost vzácnější a moc jich není. Nn, já si pro svojí letěl do UK a po ose domu ;D

    Co vím, tak jsou v ČR jen 2 Rka v barvě Mica Blue Steel ;)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    SCOTT7279: to nez rezu bych radsi koupil evo 1-5 za tyhle prachy :)
    Ale JESSE_MORENO ze to moc tunit nechce, coz si myslim ze se s popisem "prekopu rhd na lhd" asi moc neschoduje.. :)

    btw. nekupoval si to svoje sti nekde od jicina? kamarad v ty dobe jedno mel, s podobnou cenovkou na prodej :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    J3RRYNA: Jj, RHD... chápu argumenty ohledně předjíždění, i když jsem nějaký extra problém nezaznamenal... většinou stačilo kouknout od krajnice o malinkou chvíli déle, navíc předjíždím jen na úsecích, kde si to můžu dovolit.
    Překopávka zas takový problém není, když si to člověk udělá sám, je to nějakých 10-15. Pokud si to dá někam dělat, cca 50 se vším všudy. Strmé řízení se buď shání z novějších STI, nebo se nechá vyrobit (mám to celkem dlouho v plánu, ale pořád není čas to navrhnout a vyrobit, kvůli škole, práci, zařizování dílny).
    Opravdu to není tolik dílů. Jediné, co je trochu ojeb, pokud chce člověk zachovat aut. klimu... zbytek je hraní ;)

    Ty sedačky určitě taky jdou vyřešit, zatím jsem se v tom nehrabal, ale všechno jde když se chce ;) Bohužel sehnat nejdou, jelikož se do žádného LHD auta nedávaly. Otázka, jestli by se nedaly naroubovat sedáky na sedačku z GT... mohlo by to být řešení.

    Když si vezmeš, že se dá sehnat STI GC8 obyč(ne RA/R) který je ochuzený o DCCD, ostřik klimy a pár drobností za 70-90. A dal by sis to k někomu šikovnýmu překopat za těch 50, tak máš za cca 150 i v serii stavu auto, který je naprosto jinde než odlehčený GT, s tím že stále můžeš odlehčovat :-D
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SCOTT7279: Se vším souhlasím, Type R jsem dokonce měl možnost řídit a ve srovnání s GTčkem je to prostě úplně jiný vesmír...

    Já jen k tomu: "Já svojí STI Type R koupil před 2 rokama za 130t Kč...." - předpokládám, že RHD ? Jako, je fajn, že RHD auto u nás už v klidu přihlásíš, ale já osobně bych plánoval to mít nejen jako trackday auto (tam by mi to bylo putna), ale taky jako sunday morning hoon auto a přeci jen, i o víkendu brzo ráno se stane, že potřebuješ předjíždět a to si, upřímně řečeno s RHD nedovedu dost dobře představit...

    Takže třeba pro mě osobně by přestavba na LHD byla nutnost a to jsou další náklady navíc - fakt nejsem schopen si to udělat sám, navíc přestavbou na LHD přijdeš o strmé řízení, resp. budeš ho muset dodělat také, takže aby ses dostal do stavu, kdy RHD = LHD se vším všudy, bude to IMHO stát poměrně dost peněz - koupit k tomu např. zbouranou 1,6 atmo a překopat to z RHD na LHD fakt nestačí, pokud chceš zachovat celkový charakter auta.

    Další věc, co by mě ohledně RHD to LHD konverze zajímala, jsou sedačky - ty sériové jsou peckovní, nejsem si jist, jestli bych řešil instalaci jiných a v případě, že ne by mi celkem vadilo, že výškově nastavitelná je jen ta u řidiče, tedy ta vpravo - člověk, jehož Type R jsem řídil byl oproti mě menšího vzrůstu a výška řidičovy (po konverzi na LHD) sedačky mu vyhovovala - já jsem sice jakous takous celkem dobrou pozici za volantem po chvíli hraní si s tím našel, ale ideální to zdaleka nebylo... Když jsem se ho na to ptal, tak říkal, že tohle vyřešit je celkem problém, jak a proč už jsem se dál neptal, nicméně od té doby mi to stejně vrtá v hlavě...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam