GEEK: Vitaru jsme meli sedm let, tata s ni tahal drivi z lesa celej rok. S 1,9 DDiS se sice musi prerazovat ostosest, ale kolem tech dvou tisic to fakt vali. Auto je na svoji velikost a tridu lehky, ma hodne tuhou karoserii a pri sviznejsim tempu krasne sedi v zatackach - jen ve vraceckach se hrne ven. 4x4 je porad v zaberu, mezi napravama je diff se svornosti zvysenou pomoci spojkovejch lamel (LSD). Ten diff zvladnul tolik, ze na zapojeni zamku diferencialu doslo snad dvakrat. Dokladem toho zaberu LSD bylo kvileni pri parkovani v obchodaku. Redukce byla pri jizde s vlekem po lese celkem uzitecna, radi se tlacitkem, ne pakou, a je snad 4:1 nebo nejaky podobne sileny numero. 5 rychlosti je dobre odstupnovanejch a prevodovka pusobi masivnim dojmem, ma urcitej odpor, ale chodila celejch 7 let hladce. Akorat petka je dost kratka na dalnici, takze se nevyhnes dalnicnimu jizdnimu stylu 5-N-5-N-5.... Nakonec jsme to prodali do Usti nad Labem, protoze si tata zamiloval Wrangler Rubicon a vyskytla se dobra nabidka na 2,8 CRD 6Q. K benzinovejm motorizacim nemuzu rict nic krom toho, ze V6 tomu hodne slusi a soused si na ni nestezoval. 4val. benzin do toho ale imho nepatri, ani ta 2,4 se kterou se nakonec vytasili pri faceliftu.