Zkusil jsem to takhle, ale pokud to uspokojivě nevysvětlí, asi na to kašlu. Požadované úpravy ceny se totiž zřejmě nedočkám (desítky tisíc) - pan majitel byl takovým tím typickým tlustým pánem s dvojitou bradou, který příliš nevyjednává...
Dobrý den pane ABC,
Stále to nemohu rozklíčovat ku mé plné spokojenosti. Rok 2008 je podivný. Vývoj kilometráže v této době:
10.2007 53 000
03.2008 100
06.2008 100
08.2008 61 000
09.2008 100
10.2008 100
10.2008 61 000
01.2009 100
01.2009 96 500
Auto tedy bylo pravidelněji v dílně (zřejmě oprava po nějaké kolizi) – servismani zřejmě byli líní pokaždé zaznamenat stav kilometrů, což chápu, celkový vývoj nájezdu by do této chvíle seděl. Po několikaměsícové opravě ale přišel majitel a ze samé nadšenosti najezdil 35 tisíc km za 3 měsíce, tedy průměrně cca 400km každý den? A čtvrtletní odstávku / opravu auta a následné čtvrtletní cestování přes celou republiku každý den si nikdo z AC Boom nepamatuje, přestože je (poměrně unikátní a špatně zapomenutelné) auto celou dobu servisováno u vás?
Dále je pro mě matoucí samotná oprava vozu v r. 2008 – co vlastně bylo opravováno tmelem a úchyty :
Číslo záznamu: 16 / 52
Datum: 8 / 2008
Země: ČR
Stav tachometru: 68 000 Km
Materiál (výčet) tmel resinplast
Clip
Práce (výčet) Expedice lakovna
Cena opravy: 4181 EUR
Nechápejte to prosím jako pan majitel („prudění“), snažím se pouze rozklíčovat reálnou historii vozu. Pokud by se nenašlo uspokojující vysvětlení, proč uvedené okolnosti nebyly zmíněny při prohlídce vozu, byl bych nucen požadovat adekvátní úpravu ceny – kompenzaci ALU koly + gumami za rádio a brzdy
jsem přijal bez problémů, ale z těchto nových okolností jsem opět na rozpacích… Dejte prosím vědět, jak to vidíte Vy.
S pozdravem,
XYZ
Nákup auta je boj, ještě chvíli a koupim místo toho chatu, kam si jednou za čas přijedu okopat a pohnojit pargónie gayrisem a taky budu spokojenej. :)