• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: dobre ty :o) to je super fanatismus tohle

    a budes chtit resit jen subara nebo bys nepohrdl ani prestavbou jine znacky a starsiho vozu? :o)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO:

    Avcs - z novějších sti hlavy z proměnlivým časováním ventilů pomocí tlaku oleje (umí otáčet vačky až o 35 stupnů) takovej subaru vtec, takže jde naladit na lepší průběh/výkon...

    Closed deck - vyztužený blok motoru, který vydrží největší nesmysly, dával se jen do starých ra imprez pro jpn trh tuším 94-96 a pak do spec c(jap. Trh)

    Big power build 2.2 - chci vrtnout objem z dvoulitru o 2 decky víc, větší objem a pokud se zadaří naladit auto na nesmysl typu 555whp ( výkon na kolech, pokud pujde víc tak víc

    Vlastní výroba - co nejvíc věcí vlastními silami, něco asi nepujde napoprvé, a nebudu mít na to vybavení, tak něco v kooperaci s dalšíma šikovnýma lidma ;) těžko si vyrobím vlastní vstřiky nebo jednotku, nebo pancéřované hadice, ale např palivový lišty, řemenice, unašeče plovoucích kotoučů, zkrácený 1,5 otáčkový řízení, karbonový díly apod si chci udělat sám
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WILDENBURY_SQ: to bzuceni motoru jak v trolejbusu miluju :o) prijde mi ze do 80km/h slysim spis zvuk automaticke prevodovky nez motoru :o)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: tak ja bych si to mohl pogooglit vid ale kdyz se tak nabizis :oD

    vicemene cela tahle cast je pro me neuchopitelna: "AVCS a na cestě z anglie je closed deck blok. Výsledný BPB (big power build) bude vrtnutý closed deck na 2.2 s AVCS a vlastní elektrikou."
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    J3RRYNA: Diky diky diky :) V Subaru komunite uz zapoustim koreny, ale hned jak bude chvilka, registuju se oficielne i na forech.

    Ted se musim vzpamatovat z financniho soku (v praci nejakej cas budu tak 12h denne pocitam) a udelat veci, ktere jsem auticku slibil (brzdy, vyfuck, radio).

    Ale z prace a do prace budu jezdit Subem a navic v dobe, kdy budou volny silnice, 3x hura! Jak ten motor houka jako sova, kdyz ho clovek lechta v nizkych otackach... A zacne tak kultivovane (ale presto durazne) vrčet, kdyz ho clovek prislapne. A vubec, to auto tahne jak lokomotiva, na vsechny kvalty a od 2k RPM vejs. Lahoda. Krasomilium. Extaze.
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    J3RRYNA: na cosworth bych fakt neměl :-D na druhou stranu udělat jen tak swap za avcs hlavy není taková prdel, hlavně kvůli elektrice, takže to je spíš na komplet přestavbu a kdybych to nebral jako brutál projekt(reklama na to co umím/budoucí dílna) tak se na to taky vykašlu :-D chtěl bych z toho prostě mít HardCore Demo Car na papírech ;)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    J3RRYNA: Sedí naprosto bez úprav, block je staré RA fouknuté pod hlavou. Hlavy jsou komplet s ventilama, vačkama. Chtěl mi k tomu dát i tu řídící elektroniku, jednotku a olejový vedení, ale to si poskládám sám. Stejně to nepojede na seriový jednotce ;)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SCOTT7279: Jak je to s kompatibilitou toho closed deck blocku a těch Spec.C hlav? Ten closed deck je ze starého RAčka, nebo to je nějaká aftermarket výroba a lá cosworth? A když objednáš ty hlavy, příjdou Ti k tomu i ventily, vačky a všecko co k těm hlavám patří, nebo jsou to jakože jen hlavy?
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SCOTT7279: To bude raketa a auto jako cumel v jednom!!!
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO:
    GEEK:

    Tak šup sem s dotazama :-D podle mě tak je celkem všechno srozumitelný :-D
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    WILDENBURY_SQ: Nudit se s tím autem nebudeš nikdy. I když jsem pomalu začínal plánovat jeho prodej a měl jsem ho už solidně v ruce a vodit ho i na limitu už pro mě byla v podstatě rutina, tak jsem se nikdy nenudil - neustále jsem to vyhledával a nikdy jsem neodmítl příležitost jet se někam jen tak projet. Vždycky se nějaká záminka našla :D Nikdy mi nepřišlo, že bych potřeboval více výkonu, nebo nějaké úpravy, i když jsem nakonec začal dávat dokupy přestavbu převodovky na DCCD a chtěl jsem tam dát i anti-lift kit.

    Spíš mi (vzhledem ke způsobu užívání toho auta) příšlo, že bych potřeboval tak tři sta, čtyři sta kilo shodit. Nic víc, nic míň. Bohužel GC8 H6 build by vyšel poměrně draho :D Ten motor a jeho projev mi prostě bude chybět. Stejně jako ten "sleeper factor".

    A s tou drogou to je přesné - to je přesně ten důvod, proč jsem s tím jako s "víkendovkou" nalítal až 50tkm ročně - prostě jsem si neuměl říct dost :D Každopádně držím pěsti, ať Ti Legáč dělá jen a jen radost - mám poměrně jasnou představu, jaké pocity teď asi prožíváš :D Hlavně spoustu pohodlných i zábavných kilometrů bez nehody a závad! ;)

    A snad se někdy potkáme na nějakém tom srazu. Na SFC už ses zaregistroval? :D
    GEEK
    GEEK --- ---
    JESSE_MORENO: heh, taky jsem chtel rict. rozumel jsem zinkovna a karosar :D
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: uz se mi dlouho nestalo abych nerozumnel tak velkymu procentu relativne kratkyho postu navic v cestine !!! a to jsem zvyklej se bavit s filosofama! :oD
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    SCOTT7279: Zapoměl jsem Version 5 ;)

    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    WILDENBURY_SQ: Top speed dle GPSky jsem dosáhl 256km/h na třípruhém dálničním klesání u Hranic směrem na Olomouc. Dvě kila jsou tam poměrně rychle :D
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    4PTO: Taky přidám, projekt Impreza GC8 STI Type R 5MT s DCCD, Brembo z 09 dvoudílné kotouče, v současné době rozebráno a oholeno, čeká na vyřezání oken, pak do zinkovny, karosář (rozšířit ala 22B) a celolak (stejná barva Mica Blue Steel). Standartní motor EJ207 už je pryč a čekají na mě hlavy ze Spec C s AVCS a na cestě z anglie je closed deck blok. Výsledný BPB (big power build) bude vrtnutý closed deck na 2.2 s AVCS a vlastní elektrikou. Palivový a brzdový vedení v pancíři, hydra a spousta kravin. Vše vlastní tvorba ;) A pokud se zadaří výsledek bude sedět na Volk Rays TE37SL ;)

    GEEK
    GEEK --- ---
    WILDENBURY_SQ: ale jinak, ja bych pri takovyhle rychlosti nebyl asi ani schopnej to fotit :)
    GEEK
    GEEK --- ---
    WILDENBURY_SQ: sry, tohle bylo k predchozimu prispevku od morena.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    GEEK: Zatim svatej obrazek, snazim se jezdit naprosto bezkontaktne - krome kontaktu s vozovkou teda.

    Navic casto vozim externi bioomezovač rychlosti na sedadle spolujezdce.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    Jsem z toho asi 3x vic odvarenej, nez z mondea ST220. I jako čtyřkoulí nepolíbenej člověk cejtim obrovskej rozdil a potencial v tom si hrat, i kdyz je to tezky, to auto cloveku dovoli neskutecny veci - jsem odhadem na 40% limitu (s pocitem bezpeci, snazim se nejezdit jak kreten, kdyz to neumim) a presto mam ksicht zdřevěnělej do úžasu a připitomělýho úsměvu. DLOUHO bude trvat, nez se zacnu nudit, zatim se tezce nudi auto a ja jsem strasne stastnej a spokojenej.

    Uz jsem potreboval nejakou realnejsi drogu, nez pivo po praci, po dlouhy dobe cejtim, že žiju :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam