• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    JESSE_MORENO: ... A ja tady pana kolegu mam primo naproti praci :) Ted u nas byl na kafi mrknout na nase dilny, nemohu se dockat dalsi spoluprace.

    Rikam, zacneme zlehounka pekne custom vyrobenou vidlici vyfuku z rozumnejsiho materialu, nez papundekl, brzdy si asi vlastni delat nebudem, ale rad Scottovi sverim auto na udelani novych brzd, casem asi i nejaky dily podvozku predelame... A tak mno :)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SCOTT7279: Ty bys uměl vyrobit strmější řízení na GC8ku? V AWD za to chtěj nesmysl, nějakých bezmála 40k bez DPH, Nkový STi origo stojí 4k éček a jediné, co jsem našel za smysluplnou cenu bylo nějaké od týpků snad z kalifornie za nějakých 18k :( Ale zase je to 2 otáčky od rejdu do rejdu... Strmé řízení bych chtěl na STičko dát, až se teda dá do kupy motor, jako první věc. Brzdy už tam jsou, takže pak strmé řízení a uvidí se co dál...

    P.S.: Jinak closed deck měly ještě i všecky jedničkové legacy turbo, včetně homologačního speciálu RA-RS...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SCOTT7279: ...a já si tak v garáži říkám, že mě docela baví něco si šmrdlat na autě a motorce a jak by bylo hezký, kdybych měl vesnickej garážovej servisek, kterej bych si vypiplal na seriozní servis. A už i vidím ty slogany u cesty "Nejsme výměnáři dílů ale opraváři aut!" se šipkou k dílně.
    A pán si sem přijde a ukáže mi, že jsem furt jenom trapnej garážovej šroubováček. :'-(

    Ale no nic. To se mi stává furt a zvykám si. :-)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: a casovy horizont?
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO: Tak můj sen je otevřít dílnu na servis běžných aut i stavby nesmyslů co si kdo nadiktuje ;) troufnu si prakticky na cokoliv ale okolo imprez jsem si nejjistejsi ;) i kdyz me cekaji drazsi svine ;)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SCOTT7279: Ty jsi kruťas!
    Lama dotaz: Jak vlastně řešíš větší písty a vyvážení klikovky po převrtání na větší objem? Na to se běžně prodávaj nějaký kity?
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    GEEK: a tak to by mi nutne nevadilo kdyby se mu to tam vsechno vlezlo vid :oD
    GEEK
    GEEK --- ---
    JESSE_MORENO: kdyz to bude jina znacka, taky ti stejne z toho udela subaru:)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: dobre ty :o) to je super fanatismus tohle

    a budes chtit resit jen subara nebo bys nepohrdl ani prestavbou jine znacky a starsiho vozu? :o)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO:

    Avcs - z novějších sti hlavy z proměnlivým časováním ventilů pomocí tlaku oleje (umí otáčet vačky až o 35 stupnů) takovej subaru vtec, takže jde naladit na lepší průběh/výkon...

    Closed deck - vyztužený blok motoru, který vydrží největší nesmysly, dával se jen do starých ra imprez pro jpn trh tuším 94-96 a pak do spec c(jap. Trh)

    Big power build 2.2 - chci vrtnout objem z dvoulitru o 2 decky víc, větší objem a pokud se zadaří naladit auto na nesmysl typu 555whp ( výkon na kolech, pokud pujde víc tak víc

    Vlastní výroba - co nejvíc věcí vlastními silami, něco asi nepujde napoprvé, a nebudu mít na to vybavení, tak něco v kooperaci s dalšíma šikovnýma lidma ;) těžko si vyrobím vlastní vstřiky nebo jednotku, nebo pancéřované hadice, ale např palivový lišty, řemenice, unašeče plovoucích kotoučů, zkrácený 1,5 otáčkový řízení, karbonový díly apod si chci udělat sám
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    WILDENBURY_SQ: to bzuceni motoru jak v trolejbusu miluju :o) prijde mi ze do 80km/h slysim spis zvuk automaticke prevodovky nez motoru :o)
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    SCOTT7279: tak ja bych si to mohl pogooglit vid ale kdyz se tak nabizis :oD

    vicemene cela tahle cast je pro me neuchopitelna: "AVCS a na cestě z anglie je closed deck blok. Výsledný BPB (big power build) bude vrtnutý closed deck na 2.2 s AVCS a vlastní elektrikou."
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    J3RRYNA: Diky diky diky :) V Subaru komunite uz zapoustim koreny, ale hned jak bude chvilka, registuju se oficielne i na forech.

    Ted se musim vzpamatovat z financniho soku (v praci nejakej cas budu tak 12h denne pocitam) a udelat veci, ktere jsem auticku slibil (brzdy, vyfuck, radio).

    Ale z prace a do prace budu jezdit Subem a navic v dobe, kdy budou volny silnice, 3x hura! Jak ten motor houka jako sova, kdyz ho clovek lechta v nizkych otackach... A zacne tak kultivovane (ale presto durazne) vrčet, kdyz ho clovek prislapne. A vubec, to auto tahne jak lokomotiva, na vsechny kvalty a od 2k RPM vejs. Lahoda. Krasomilium. Extaze.
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    J3RRYNA: na cosworth bych fakt neměl :-D na druhou stranu udělat jen tak swap za avcs hlavy není taková prdel, hlavně kvůli elektrice, takže to je spíš na komplet přestavbu a kdybych to nebral jako brutál projekt(reklama na to co umím/budoucí dílna) tak se na to taky vykašlu :-D chtěl bych z toho prostě mít HardCore Demo Car na papírech ;)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    J3RRYNA: Sedí naprosto bez úprav, block je staré RA fouknuté pod hlavou. Hlavy jsou komplet s ventilama, vačkama. Chtěl mi k tomu dát i tu řídící elektroniku, jednotku a olejový vedení, ale to si poskládám sám. Stejně to nepojede na seriový jednotce ;)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SCOTT7279: Jak je to s kompatibilitou toho closed deck blocku a těch Spec.C hlav? Ten closed deck je ze starého RAčka, nebo to je nějaká aftermarket výroba a lá cosworth? A když objednáš ty hlavy, příjdou Ti k tomu i ventily, vačky a všecko co k těm hlavám patří, nebo jsou to jakože jen hlavy?
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SCOTT7279: To bude raketa a auto jako cumel v jednom!!!
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    JESSE_MORENO:
    GEEK:

    Tak šup sem s dotazama :-D podle mě tak je celkem všechno srozumitelný :-D
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    WILDENBURY_SQ: Nudit se s tím autem nebudeš nikdy. I když jsem pomalu začínal plánovat jeho prodej a měl jsem ho už solidně v ruce a vodit ho i na limitu už pro mě byla v podstatě rutina, tak jsem se nikdy nenudil - neustále jsem to vyhledával a nikdy jsem neodmítl příležitost jet se někam jen tak projet. Vždycky se nějaká záminka našla :D Nikdy mi nepřišlo, že bych potřeboval více výkonu, nebo nějaké úpravy, i když jsem nakonec začal dávat dokupy přestavbu převodovky na DCCD a chtěl jsem tam dát i anti-lift kit.

    Spíš mi (vzhledem ke způsobu užívání toho auta) příšlo, že bych potřeboval tak tři sta, čtyři sta kilo shodit. Nic víc, nic míň. Bohužel GC8 H6 build by vyšel poměrně draho :D Ten motor a jeho projev mi prostě bude chybět. Stejně jako ten "sleeper factor".

    A s tou drogou to je přesné - to je přesně ten důvod, proč jsem s tím jako s "víkendovkou" nalítal až 50tkm ročně - prostě jsem si neuměl říct dost :D Každopádně držím pěsti, ať Ti Legáč dělá jen a jen radost - mám poměrně jasnou představu, jaké pocity teď asi prožíváš :D Hlavně spoustu pohodlných i zábavných kilometrů bez nehody a závad! ;)

    A snad se někdy potkáme na nějakém tom srazu. Na SFC už ses zaregistroval? :D
    GEEK
    GEEK --- ---
    JESSE_MORENO: heh, taky jsem chtel rict. rozumel jsem zinkovna a karosar :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam