• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    redukce se hodi obecne pri jakymkoliv pomalym popojizdeni, at uz v terenu nebo zacpach. Spojku to setri docela dost, protoze kdyz clovek potrebuje pomalu nekam, tak nemusi jet na prokluz spojky, ale proste na redukci.
    A radit jde urcite za jizdy, jinak uz bych mel po prevodovce :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY: moc nerozumím tomu jak to myslíš ;-) turbo nemám a na Žižkově jsem zatím neparkoval
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: nene sice je to US verze ale manual

    PRZZI: u dieselu to nedali, co vim tak meli dost horko se spojkou aby prenesla ten kroutak co diesel ma - ten samej OTB jsem mel taky ....... ( a po 70 menili polomotor )
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    U automatu redukce nedava smysl (motor podtocenim chcipnout nemuze a spojka co by dostavala zabrat tam neni), tam se naopak pouziva tlacitko ktery radi rovnou dvojku, aby se omezil kroutak na kolech a tim se snizila pravdepodobnost prokluzu.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    PRZZI: a máš v něm turbo, nebo jsi parkoval na Žižkově s otevřenou kapotou? :D
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SCOOBY: já mám OTB 2008 diesel a taky bez redukce, co jsem četl tak u této generace to dostali jen benziny.
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    DBR: máš automat? zapomněl jsem, že automaty a US verze je taky neměli...
    DBR
    DBR --- ---
    SCOOBY: ja mam atm OTB 2006 a tam fakt redukce neni, mel jsem ji ale na obou Legacy
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    redukci maj jenom atmosférické kombiky a Forestery, nevím jak je to u aktuální generace. Kazdopadne na fotce je v gc8 reza. A imho redukce jde radit za jízdy, je tam primárně proto, aby spojka v terénu nedostávala takovou sodu.
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    DBR: Ja od podzimu uz asi stokrat :-) Mozna je to jen nadseni z myho prvniho auta s redukci, ale přijde mi to dost prakticky do zácp a při složitějším parkování.
    DBR
    DBR --- ---
    J3RRYNA: fakt ? hmmmm ja si tak matne pamatuju ze tohle bylo v manualu ale uz je to dlouho

    ja ji za 8 let pouzil tak 2-3x ...... ted uz ji na poslednich 2 autech nemam
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    BISCUIT: redukce. radit lze kdykoliv (pokud je to subaru ;) ) , staci seslapnout spojku. (jen si clovek musi hledat otacky, aby nevyletel do cervenejch ..) maj to (snad) vsechny subaru imprezy co nemaj turbo (protze v nizkech otackach motor moc netahne ...)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    DBR: Za klidu? Já myslel, že ta redukce je synchronizovaná...
    DBR
    DBR --- ---
    BISCUIT: redukce, řadit ( zapnout) za klidu ne za jizdy maximalni doporucena rychlost s redukci do 70km/h
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    BISCUIT: já jsem teda ještě nikdy žádný Subaru neměl, ale jen co jsem vykoukal z inzerátů, tak to mezi řadičkou a ruční brzdou je redukce a ty tlačítka jsou vyhřívání sedaček ;-)
    BISCUIT
    BISCUIT --- ---
    pordite mi nekdo na co je ta packa vedle radicky? redukce nebo diferencialy? a pak jsou tam jeste takovy tlacitka vedle rucni brzdy...

    diky
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    Diky za rady. Brace yourself, financni šok jiz odezniva, ponakupni servis, ondulace a leštemí se blizi.... Vrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmm!
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    WILDENBURY_SQ: koukals na kapalinu serva? když je jí málo tak při plnym rejdu servo klade odpor a tak jakoby vrní...(typicky při parkování)
    cvakání při plnym rejdu a rozjezdu je homokloub. Jednou jsem to nechal na svym starym Legu dospět až do bodu kdy se rozpadl. Auto pak prostě přestalo jet, neboť diferák točil jen tim rozpadlym kloubem a zbytek kol stálo. Oprava do 5tis...tenkrát, na Legacy 92 GT
    4PTO
    4PTO --- ---
    PRZZI: Krasavec
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    Na nástěnku prosím

    Subaru Outback 2008 2.0D 110kW
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam