• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Jinak kdyz uz se nakouslo LPG... minuly tyden jsem byl v Beneluxu a prijemne me prekvapily ceny LPG v Belgii a Lucembursku. V Belgii mam rekord (aniz bych nejak aktivne hledal nejlevnejsi cerpacky) 0.395€/l :)
    Ale subjektivne tam kvalita neni tak dobra jako u nas Kralupol. Auto obcas spatne tahlo a spotreba byla tak 10.5-11, zatimco normalne jezdim celkem stabilne pod 10. A nalozeny nijak extra vic nebylo, tech par hadru v kufru na prevleceni se neda ani pocitat.

    Pak ale v Nemecku jsem si aspon trochu uzil na nemecke dalnici, rekord 196km/h nez prislo stoupani a hustsi provoz, cestou zpatky na neomezenych usecich stabilne 150-160km/h a auto krasne tiche a klidne, jen ta spotreba uz tak hezka nebyla - nakonec jsem pri zpatecni ceste musel tankovat o jednou vickrat, abych dojel :D
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    NIXIMOR: jen jedna hnana naprava... :)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Ještě jsem zvědavej, co to udělá, až se konečně donutím udělat silentbloky a následně geometrii...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    Právě jsem udělal rekord v nízké spotřebě. 9,6l LPG / 100km, tj. 1,40kč/km.
    Se mi ani nechce věřit. :)))
    A to jsem natankoval u Robin oil na Vysočanský radiále, ujel jsem asi 180km a vrátil se na tu samou pumpu dotankovat.
    CROSS
    CROSS --- ---
    NIXIMOR: asi že to nejsou Subaru
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    HONZAF: vyrobni nedostatecnosti myslis co konkretne? :)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    NIXIMOR: mam takovy dojem, ze to procento je i vyrazne vyssi i v pripade aut co maji tak rikajic vyrobni nedostatecnost :)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    NIXIMOR: Jo, to jsem se vlastne snazil rict, pokud mi nekdo neporozumel :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Vzpominam si asi jen na jednu jedinou cestu kterou jsem projel s Forestrem a s Legacy bych ji urcite nedal, nastesti od te doby nebylo potreba tudy jet (objizdka jednoho useku D1 :D).
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Terenni pruchodnost Legacy neni uplne nejhorsi, zatim jsem projel vsechno do ceho jsem se pustil. Je samozrejme potreba si davat pozor na to, ze to ma nizkej spodek, takze nejaky couhajici sutry je potreba objizdet a davat si pozor na hluboky koleje od traktoru, ale vetsinou se vsemu tomu da vyhnout.
    Jasny ze to neni na to jezdit po polnackach 120, na to to skutecne ma podvozek moc mekkej, ale kdyz se clovek potrebuje nekam dostat, i Legacy na takovych 90% existujicich legalne pristupnych cest v CR staci :)
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    ... A my delali brrrrm tady takle nedavno:

    wsq | subaru Pribram 26.4.2015 – rajce.net
    http://wsq.rajce.idnes.cz/subaru_Pribram_26.4.2015/

    Urcite doporucim zacatecnikum, detsky hravej a totalne blbuvzdornej okruh u Pribrami, za ty fotky jsem dostal asi hodinu s mym Legacy a sranda :) Umi to na rovnym betonu skoro to samy co STi, akorat je to pomalejsi a tezsi a samozrejme Lego konci na terenu. Jako šotolinu bokem vezme, ale na dirach bych vorval spodek. WRX STi skace jak kralik a je to tomu jedno :)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    2015 Subaru Outback takes on the TFL Cliffhanger: Ultimate Off-Road Review
    https://www.youtube.com/watch?v=hrdb_UVTa20
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    JULIEEHARSHAW: Já taky :D
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    PRZZI: Chybej ti tam 2 hrnky... :))
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: chapu. Ja kolegu z louky kde najel na odhozenou pneumatiku. Velmi se obaval ze to po te mokre trave nedam :-)
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    Nejvíc sem redukci ocenil, když jsem tahal kamaráda (obdoba tanku - Volvo 850) z příkopu, to bylo úplně jiné kafe...
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CROSS: ten fiatek v benzinu... ;-) u dieselu mi prijde ze nejaky solidni kroutici moment je i v nizkych otackach. Subaru 2l benzin bez turba noup. 3,5k otacek rozumne minimum aby motor tahnul.
    CROSS
    CROSS --- ---
    HONZAF: tak na volnoběh na 1 a 2 zvládne jet i dieselovej forester (ten redukci nemá), jistej rozdíl je v tom, že to teda vyžaduje jenom spojku a dávkuje si to plyn samo, jakmile zavadim o plyn v tomhle režimu, začne se to cukat.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    hmm jen pro nas s redukci ... ono je to mozna malicko jinak .. popojizdeni v kolonach s redukci ? hmm to fungovalo bez problemu i u myho fiatku punto.. 1-3 zvladnul ject na volnobeh .. 53kw 1200ccm moturek ..
    ale redukovana zpatecka pri podelnem parkovani v prudkem kopci je bozi, o tom zadna :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    k tý redukci, když jsem ještě míval SG forestera, používal jsem ji taky docela hodně, jak tu bylo zmíněno - v kolonách např. Při sjíždění serpentin v Alpách taky k nezaplacení, člověk nemusel na brzdě nejenom stát, ale pomalu o ni ani zavadit. Fajn je taky na couvání, normální zpátečka může bejt moc rychlá.

    S redukcí jsem se naučil jezdit ještě s Nivou, ale tam byl průser, že nešla řadit za jízdy, u Forestra to je v pohodě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam