• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    NIXIMOR: mam takovy pocit, ze to mozna nechces. protoze rozdil mezi osobakem a nakladakem .. nebyl v tom do jake skupiny DPH spadnul? tak aby to po tobe nechtel stat doplatit ...
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Nahodou asi nikdo neresil nikdy "prestavbu" N1 zpatky na M1 u Subaru co?
    Od noveho roku se totiz, jak zajiste vite, zmenila platnost znacky Zakaz vjezdu nakladnich automobilu kdy se zrusila jejich minimalni hmotnost 3.5t, takze najednou vsechny N1 nesmi do techto zakazu vjet.
    Nemyslim si, ze by nekdo zacal hromadne kontrolovat, jestli od pohledu osobni auto nahodou neni registrovane jako N1, ale kdyby se mi to nekdy stalo a musel jsem platit pokutu, tak pak bych asi tu prestavbu na M1 zacal resit :) Vim jak na to, ze to je v podstate jen obehani uradu, spis me zajima, jestli s tim nekdo nahodou nemate prakticke zkusenosti :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    HONZAF: Úplně v pohodě, mimo toho co je vidět to odnesl asi akorát podběh, nádrž k ostřikovači a ještě jeden plast v rohu. A krytka ostřikovače.
    FILOMENA
    FILOMENA --- ---
    tak ja jezdim intenzivne od roku 99, takze nejakej ten tisic najetej mam, jen skola smyku a jizdy za limit me evidentne chybi. panem mi rikal puvodne favorit, pak fokus, fabie, pak WV T4, nejaka ta stovka outbackem a ted ten forester....
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    AXTHEB: to jsi odjel po vlastnich predpokladam?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Tak já taky uplně mladej nejsem, nezkušenej taky ne a taky sem letos vyletěl ze silnice. Ale můžu si za to sám - vjel sem moc rychle do pravoúhlý zatáčky a moc sem škubl volantem, dostal sem nedotáčivej smyk a a už sem si hrál na buldozer.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    A to ja se klidne priznam, ze to bylo z mladicke nerozvaznosti (ono uz to taky budou dva roky mimochodem) :) A s nulovymi zkusenostmi s autem ve smyku. I kdyz na snehu si umim kontrolovane zablbnout, vim, ze v nekontrolovane situaci by mi to nepomohlo.
    Jinak u me za to nejspis mohlo prave nacate perovani, nebo neco kolem zaveseni kol - vim ze mi pred tim mechanik rikal, ze tam neco bude zraly na vymenu... no, uz se to nestihlo :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    Jako čtyřicátník s atmosférickým dvoulitrem si teda nepřipadám jako mladý, nezkušený s autem na zbrojní průkaz. I když bych opravdu chtěl. :-]
    LIGI
    LIGI --- ---
    AXTHEB: v pripade filomeny jsou to lehce zvejkaci (rozumej standardni 16") kola, prilisne zatazeni za volant kdyz se ji auto na krajnici zacalo kroutit a nulove zkusenosti s autem ve smyku. s AWD to tady jak rikas nema co delat.

    EXCITE: auto si muze poskocit ze spousty duvodu, pochybuju ale, ze s tim ma cokoliv spolecneho AWD nebo jeho ztraha adheze.

    priznejme si, ze jsme mladi, casto nezkuseni a zkousime, co ty nase auta, na ktery by casto nebylo spatne mit zbrojni prukaz, dokazou. no ani ona toho dokazou docela dost. ;)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    EXCITE: Tak hlavne ze si umis odpovedet sam :) No zaprvy samotna cyrkola nevim jak by mohla auto otocit. Zadruhy ne vsechna subaru maji opravdu staly pohon vsech 4, lisi se to co model, typ prevodovky apod, neni to jeden typ systemu pro vsechna.. No a zatreti bych to spis videl tak jak pise Honzaf - zkratka subaru si kupuji lide co si radi uziji rychlejsi jizdu a tlaci auta ponekud za limit.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    EXCITE: spíš bych řekl jestli to spis není o tom ze si chceme zaridit, a tak víc tlačíme auto k limitum.. nebo za ne. tak to má svoje nasledky..
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    EXCITE: me se nic nekouslo..
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Subaru Impreza wrx sti 360 overtake slide icy road Winter Russia 2015
    https://www.youtube.com/watch?v=BLT0sudAGtU
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    AXTHEB: Celý je to samozřejmě spekulace,ale těch aut tady ruzně otočenejch přes boudu/vyskočenejch ze silnice je tu na muj vkus až příliš- Ještě tady nedávno bylo jedno subarko přes boudu, seknutím přes obrubník to myslím bylo.
    No já to vnímám tak,že ti vnější strana směrem k obrubníku/krajnici/whatever při manévru v zatáčce nebo když koutíš volantem, abys něco vyrovnal, ztratí kontakt nebo záběr s vozovkou a levá strana tě tlačí dál ve směru setrvačnosti a prostě to jako drncne. No a když třeba jedeš moc divoce nebo divoce manévruješ, může tos skončit přes boudu nebo vyskočením ze silnice.
    Já zažil jednu dvě situace,kdy mi auto jako takhle poskočilo a když sem tady viděl ty auta přes boudu,tak jsem si na to vzpomněl.
    edit: Tyhle situace bych kromě divočejší jízdy/divočejšího manévru přisoudil opotřebovanějším tlumičům/pérování.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    EXCITE: Tak nevím jak to Niximorovo kousnutí, ale to Filoménino bych chápal jako že vyjela ze silnice a byla tam tak blbá krajnice, že se opřela vnitřním bokem gumy o hranu asfaltu. S tím čtyřkolka nemá co dělat
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    LEHUOK: já bych řekl,že jo.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    EXCITE: Ne
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Nepodepisuje se na těch Subaru bouračkách ten stálej náhon na 4? Co tady píšete,tak vždycky "kouslo se to" apod..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam