• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: to je dobre.. vubec ho tam nedavej.. bude se ti to akorat rozesirat.. ;]... to tesneni vika ventilu je celkem investice ne?
    SPM
    SPM --- ---
    KODEXX: Nn, předchozí majitel je zarytý odpůrce LPG, takže všechno najeto na benzin :-) Já ještě uvidím jak moc mě bude tankování finančně ruinovat. Každopádně co jsem se díval, tak předělání H6 na plyn je někde za ~25k, což mi přijde pořád ještě jako dobrá investice - za cenu toho, že vím co tam bude za systém a že to nebude zhuntované tím, že se o to LPG předtím nikdo nestaral.
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Zatím to ještě nezačíná záběrama s čištěním zubů, ale trocha romantiky tam je :)

    Subaru Impreza WRX STI - polygon Tatra, Kopřivnice
    http://www.youtube.com/watch?v=ZeLY7_3aGcc
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: je v tom plyn?
    SPM
    SPM --- ---
    KODEXX: Má to na tacho teď skoro 280k, takže co se týče nájezdu, tak nejmenší úplně není... nicméně zase koupeno od aktivního člena SFC, který to koupil po prvním majiteli, takže servisy dodržovány, stočený tacho nebude a nezdá se, že by cokoliv na tom se chystalo dělat problémy (AT řadí plynule, necuká, neprokluzuje, motor neklepe a jezdí to úplně fantasticky). Když jsem pročítal ty thready na fóru, tak se tam pár měsíců nazad lidi rvali o H6 s o 100k vyšším nájezdem :-) Nějaké chybky tam jsou - je horší těsnění víka ventilů (měřitelně to neubývá, ale když to stojí delší dobu na místě, tak pod sebou udělá flíček), nejde kompresor klimačky (náhradní byl v ceně, jenom to musím někde nechat vyměnit), tlumič výfuku je orezlý (snad by měl stačit udělat přebal), nekontroloval jsem ještě, ale prý by se měly vyměnit kosti stabilizátoru (a pak asi nechám udělat geometrii, přišlo mi že lehce táhne do strany; nejspíš jsem tomu už pomohl tím, že jsem vzal někde díru) a za těch pár dnů jsem dorazil zadní destičky na kov :-D Ale to jsou vcelku všechno prkotiny :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    SPM: H6--- mňam mňam :)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: krasavec..! nejkvalitnejsi subaru.. v tydle dobe se do vyroby davalo nejvic penez.. kdybych nekde nasel tohodle fesaka (spis ale 02-03) s malym najezdem, tak bych ho mozna vymenil za forestra.. kolik ma najeto? jestli nekdo nekurvil ten automat pred tebou, tak bych se moc poruchy nebal..
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    EDAK: Po katastrofalnich zkusenostech s malejma servisama pres zname, atd. jsem volil klasika znackovej, takze Mija Subaru - Brno... :-)
    EDAK
    EDAK --- ---
    BLULAJTA: A prozradis kde jsi to nechal delat? zrovna automat me asi brzo ceka. dost casto strasi spatnymi zkusenostmi, tak se snazim najit nekoho rozumnyho.
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    SPM: Skoro nic...prevence... :-) Obcas to za studena trosku koplo, ono by to vydrzelo jeste...ale kdyz uz to bylo na generalce, nechal sem to udelat...vymena cele AT je nutna za predpokladu, ze predchozi majitel na to sral, nemenil olej, atd...coz v mem pripade tak nebylo, teoreticky by mela vydrzet, pri spravne udrzbe, kolem 300 tisic...repas me stal 24, nova stoji nesmysl...
    SPM
    SPM --- ---
    BLULAJTA: Co se stalo automatu? Dle filtru jsi tvrdil, že řadí v pohodě :-) Proč se ptám - minulý týden jsem si pořídil první Subaru. Sice už tak trochu veterán, ale pěknej :-) A z čeho mám asi největší strach je AT - ta teď jezdí v pohodě, ale něco už přecejenom to auto má za sebou a řekl bych že je to nejpravděpodobnější a nejdražší věc co tam může odejít...

    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Tak jsem dnes vyzvedl svoje Legacy z generalky...jak kdyby to vyjelo z vyrobni linky... :D :D Vymena levy predni svetlo, motorek u levych zadnich dveri, stabilizacni tyce, repas automatu, komplet lak na exponovanych mistech...nadhera... :-)
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: tezko soudit, staci blbej svazek, cidlo... neprijemny, dej pak vedet a good luck
    4PTO
    4PTO --- ---
    EDAK: k temhle imho nebudes ochotny dojet :D
    EDAK
    EDAK --- ---
    LEHUOK: Nechces pridat kontakt na spcialisty? potreboval bych si taky nechat prohlidnout prevodovku.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    LEHUOK: Typci v mym obvyklim servisu doporucili restartovat tu elektroniku, at se prevodovka znovu nauci moje navyky a vykonovou charakteristiku motoru. Mozna si necham dat este nezavislej nazor nekoho, uvidim.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Hele cim dal vic se to zacalo projevovat, poslednich 5-8k kilaku. Dejme tomu ze jedes 60 po rovine nebo do mirnyho kopce, otacky pod 2k, a mirne zrychluju a cejtim chveni.... jakmile otacky vylitnou vejs prestane to.. Ridil to dneska typek ze shopu co se specializujou na automaticky prevodovky a to byla jeho diagnoza. Zadny fault codes zatim.. Myslis ze kecaj? Popravde podle pocitu mi to prijde jako neco mechanickyho, co presne nepoznam, a oni mozna aniz by to rozebrali tkay ne..
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: začala odcházet? jak se to projevilo, to ti řekli jen z diagnostiky?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Tak na moji 5EAT prevodovce zacala odchazet (sorry vim jen anglicky) lock-up clutch in torque converter. Oprava bude kolem 30k.. ouch.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    J3RRYNA: Wow.. Hezky ji vodis ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam