• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Tak sem nakonec vzal tohle SMOKY lego, stav paradni, puvodni majitel v Nemecku do nej podle faktur nacpal asi 3000€ za posledni tri roky (vymenej diff, spojka, apod.). Rozvody jsou delany, overeno v subaru servise. Akorat trosku zacinaji hnit lemy zadnich dveri. Jeste jsem si cestou domu vsiml, ze spatne ladi radio, asi bude nejaky problem ve vedeni anteny nebo v antennim zesilovaci.

    Neresil jste nekdo pripojeni AUX nebo nejakeho BT adapteru pro lego ? Co jsem zatim googlil, tak reseni je bud FM transmitter (to se mi moc nelibi), nebo poridit tuto krabicku http://gromaudio.com/store/bt3_adapters/subaru_05-09_aux-in_mp3_bluetooth_ipod_iphone_adapter.html . Radio mam GX-201LH , takze by to snad melo nejak fungovat.
    SPM
    SPM --- ---
    SMOKY: A s kůží podle mě taky není o co stát :-) Mám první auto v kůži (outback), rozbitou klimačku a takhle zpocenou prdel jsem ještě nikdy neměl :-))
    LIGI
    LIGI --- ---
    SMOKY: pokud tam neni nic zasadniho, sel bych do toho. pekna cena.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Shanim nejake lego nebo otb, co myslite treba o tomto na prvni pohled ? Trochu mne stve, ze nema sibr a neni v kuzi http://auto.bazos.cz/inzerat/61550920/Subaru-Legacy-25i-121kw-Kombi-extra-zachovale.php
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Tak moje lego gt je uz konecne v cajku. Nejdriv repasovany torque converter s praci, rozebranim a smontovanim prevodovky (1900nzd). Pri jizde domu mne malem omyli pac ac to bylo mnohem lepsi, stale pri mirnem zrychlovani do kopce kolem 1500-2000otacek vibrace.. Nakonec se ukazalo ze na tom mely podil i vnitrni kinetaky (dalsich 300nzd). Takze jsem v tom celkove v prepoctu asi za 35k, ale snad je ted na chvili zas pokoj.

    Byl jsem to ted projet na mokru (Zelandska zima opet v plnem proudu), a je to zas bajo :)
    Pridavam jedno letni foto na pocest..

    HONZAF
    HONZAF --- ---
    PIPLA: jo . todle video je bozi .. to me v podstate privedlo k subaru a do awd .. :-> jo o melku vim .. ale moc narychlo a moc brzo ... :( hmm nejak nestiham ...
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    HONZAF: nevím, jestli ještě letos pojedou do Kopřivnice, ale supr kropený okruh na driftování je v rakouském Melku, kam se jede teď 10. - 11. 6. když bys měl zájem.
    Drifting with Impreza STI in Melk 2013
    http://www.youtube.com/watch?v=G05t53xgorE
    NILOR
    NILOR --- ---
    Někdo na nejaký typ gumová vana forester 2010 ?
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    MUCHOMOORKA: nejlepší bude navštívit servis /mechanika aby na to mrkl. Může to být řídící jednotka ABS, nebo nějaká závada na elektrice ABS.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    PIPLA: ten koprivnickej okruh je bozi (a to video taky:) ) se budu muset v awd zeptat jestli tam jezdi nejak castejc, a jak se tam da dostat, a za kolik a tak podobne ... :)
    MUCHOMOORKA
    MUCHOMOORKA --- ---
    ahoj! muzete mi prosim nekdo poradit co znamena svitici cervena kontrolka "anti lock brake" na pristrojovce.
    Subaru Legacy 2.0 benzin (1997) mam nove..
    diky!
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: to neni zas tak sileny... bych to udelal ;]
    SPM
    SPM --- ---
    KODEXX: ono to až tak hrozný prý není. Auto bylo jinak pravidelně servisovaný u Bíma a říkal, že když to nechal naceňovat, tak říkal že v nejhorším případě je oprava tak za 5000,- - což ještě není tak hrozné. Jinak o tom ví už od doby co to mělo 180.000km (prakticky od doby co to pořídil) a za tu dobu se to nijak nezhoršilo. Takže to zatím ještě nechám, dořeším si klimačky, geometrie, kosti a další věci. Od srpna budu mít garáž, tak napřed uvidím, jestli to auto do garáže vůbec nacpu a pak budu řešit jak moc mě tam ten flek bude štvát a kdyžtak to nechám udělat :-D

    BLULAJTA: Jako žere a nežere :-) Zatím jsem to tankoval jenom 2x, jednou když jsem to koupil, takže mám jenom jeden údaj o spotřebě a vyšlo to 10,01. Najeto asi 400km, z toho tak 250 byly dálnice (většinu cesty sice 120 na tempomat, ale hned po koupi na cestě do Prahy mě na dálnici vysíral nějakej Praktik, tak jsem to taky trochu rozjel :) ) Zbytek kousek město a pak okrsky, kde díky tomu že to bylo nový a chtěl jsem to zkoušet, tak jsem tomu taky často šlápnul na krk :-) Takže když vemu že jsem to bral s tím, že pod 10 to nejezdí a v TP to má 10,5, tak 10,01 při většině nájezdu rychle po dálnici nebo svižně okresky mi přišlo ještě dobrý. Jako jo, žena má ještě chrochtací Octavii a do tý když sednu a hodně to šetřím, tak jede pod 5. Ale taky to úplně jinak jezdí :-D Když jsem do ní po testovací jízdě s tímhle sednul zpátky, tak jsem se furt musel dívat, kde je ten traktor co mě chce předjet a ještě mi přišlo, že mi někdo odmontoval plynovej pedál :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    SPM: Taky se pridavam k neplynovani...H6 sice zere i travu kolem silnice, ale s tim se musi pocitat...tohle auto si clovek nekupuje kvuli spotrebe ze jo... :D
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: to je dobre.. vubec ho tam nedavej.. bude se ti to akorat rozesirat.. ;]... to tesneni vika ventilu je celkem investice ne?
    SPM
    SPM --- ---
    KODEXX: Nn, předchozí majitel je zarytý odpůrce LPG, takže všechno najeto na benzin :-) Já ještě uvidím jak moc mě bude tankování finančně ruinovat. Každopádně co jsem se díval, tak předělání H6 na plyn je někde za ~25k, což mi přijde pořád ještě jako dobrá investice - za cenu toho, že vím co tam bude za systém a že to nebude zhuntované tím, že se o to LPG předtím nikdo nestaral.
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Zatím to ještě nezačíná záběrama s čištěním zubů, ale trocha romantiky tam je :)

    Subaru Impreza WRX STI - polygon Tatra, Kopřivnice
    http://www.youtube.com/watch?v=ZeLY7_3aGcc
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: je v tom plyn?
    SPM
    SPM --- ---
    KODEXX: Má to na tacho teď skoro 280k, takže co se týče nájezdu, tak nejmenší úplně není... nicméně zase koupeno od aktivního člena SFC, který to koupil po prvním majiteli, takže servisy dodržovány, stočený tacho nebude a nezdá se, že by cokoliv na tom se chystalo dělat problémy (AT řadí plynule, necuká, neprokluzuje, motor neklepe a jezdí to úplně fantasticky). Když jsem pročítal ty thready na fóru, tak se tam pár měsíců nazad lidi rvali o H6 s o 100k vyšším nájezdem :-) Nějaké chybky tam jsou - je horší těsnění víka ventilů (měřitelně to neubývá, ale když to stojí delší dobu na místě, tak pod sebou udělá flíček), nejde kompresor klimačky (náhradní byl v ceně, jenom to musím někde nechat vyměnit), tlumič výfuku je orezlý (snad by měl stačit udělat přebal), nekontroloval jsem ještě, ale prý by se měly vyměnit kosti stabilizátoru (a pak asi nechám udělat geometrii, přišlo mi že lehce táhne do strany; nejspíš jsem tomu už pomohl tím, že jsem vzal někde díru) a za těch pár dnů jsem dorazil zadní destičky na kov :-D Ale to jsou vcelku všechno prkotiny :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    SPM: H6--- mňam mňam :)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    SPM: krasavec..! nejkvalitnejsi subaru.. v tydle dobe se do vyroby davalo nejvic penez.. kdybych nekde nasel tohodle fesaka (spis ale 02-03) s malym najezdem, tak bych ho mozna vymenil za forestra.. kolik ma najeto? jestli nekdo nekurvil ten automat pred tebou, tak bych se moc poruchy nebal..
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    EDAK: Po katastrofalnich zkusenostech s malejma servisama pres zname, atd. jsem volil klasika znackovej, takze Mija Subaru - Brno... :-)
    EDAK
    EDAK --- ---
    BLULAJTA: A prozradis kde jsi to nechal delat? zrovna automat me asi brzo ceka. dost casto strasi spatnymi zkusenostmi, tak se snazim najit nekoho rozumnyho.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam