• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    EDAK
    EDAK --- ---
    SMOKY: Ja mam forestera 2003, kterymu jsme teda pretesnoval svicky a vika motoru, ale pak i me prekvapilo ze mi to sezralo cca litr do dalsi vymeny, tzn 1l na 15000.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Kolik vam zere subo oleje ? Mam lego 2004 2.5 121kW , najeto 200k a zjistil sem, ze to zere asi litr na 2000. Prej do litru na 1000km to je v norme, ale zda se mi to dost. Ma cenu to resit ? Najezdim rocne cca 7000km, takze tam dolejt trochu oleje mne nejak netrapi.
    SPM
    SPM --- ---
    J3RRYNA: Voda byla čistá, na víčku oleje jsem taky nic nenašel, takže z tohohle pohledu doufám že jsem OK. Ona ani ta voda přímo nemizela, ale přelévala se do té expanzky, takže expanzka se pořád plnila a v chladiči to ubývalo... Je to EZ30D, ale ještě stará 154kW. Jezdit jsem s tim přestal, jakmile jsem na to přišel. Teda kromě přejezdů do servisu, tam jsem si říkal, že to snad po svých ještě dojede... Přiznám se, že nakonec jsem to ještě převezl jinam, protože rozdíl v ceně práce na tomhle rozsahu byl už docela dramatický. Aktuálně to teda stojí zaparkované v servisu a čeká to v pořadníku. Myšlenka je, že se srovnají obě hlavy a přetěsní se co se přetěsnit dá (alespoň s tím padnou i ty víka ventilů, se kterýma jsem to už kupoval :-) ). To by se do těch 30 mělo vejít a budu teda doufat, že tam nic dalšího nenajdou. Jinak teda dle pořadníku na to přijde řada asi až někdy za měsíc, takže mám čas na opravy šetřit :-D
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    SPM: Záleží, jak to těsnění fouklo. Pokud těsnění třeba prdne tak, že dojde k propojení chladicích a mazacích kanálků a voda se Ti do oleje a přidřelo se Ti to, tak kromě srovnání hlavy, bloku a výměny těsnění pod hlavama (to by byla ta ideální varianta á těch 30k) můžeš taky dělat klidně celej spodek (před dvěma rokama jsem dělal na EZ30D H6 těsnění pod hlavou + g.o. spodku páč vykousané axiální ložisko na klice - á 80k). No a pak máš taková ta guferka, těsněníčka, takovej ten materiál... Taky se může stát, že bude nutné to překroužkovat. Pak máš práci. A pak jsou hororové varianty s posratým AVCS (180kw EZ30D, GD+ STička, EZ36 a ty novější motory obecně to maj všechny), hlavou, nebo blokem zkrouceným tak, že už to nesrovnáš, klika moc excentrická apod...

    Takže za mě osobně, hned jak je podezření, že to žere vodu, tak přestat jezdit a co nejdříve otevřít a zjistit, co tomu je...
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    AWD.cz - Wachauring, Melk, 06/2016
    http://www.youtube.com/watch?v=n0PRPLXnDEk
    SPM
    SPM --- ---
    WIROZA: Já asi 800km, ale auto má 280 tisíc :-) Z boxerauto mi napsali něco v tom smyslu, že rozpočet dělají až když vyndají motor ven a otevřou a taky něco o 30 - 120 tisících za opravu... nějakejch těch 25k jsem počítal, ale z tý jejich horní hranice se mi teda nedaří poslední dny usnout :-)
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    Špatný. Kolik máš najeto?
    SPM
    SPM --- ---
    Jinak mě teda asi potkalo těsnění pod hlavou :-( Teda, vysloveně pozorovatelný problém zatím není, ale všechno to na to ukazuje... začalo to tím, že při cukání v horku v koloně se rozsvítilo VDC OFF bez dalších kontrolek; po vyjetí z kolony to hned zhaslo, teploměr v koloně ukazoval přesně mezi rysky (normálně se drží na té spodní z prostředních). Po dalším zkoumání jsem našel, že voda v expanzní nádobě je sice po rysku, ale v chladiči chybí. Dolil jsem do chladiče, šel tam skoro litr. Na víkend se to projelo párkrát po dálnici, druhý den po vychladnutí jsem se podíval pod kapotu a voda v chladiči zase chybí, zato v expanzní nádobě jí dost přibylo a je skoro plná. Mno a poslední zjištění bylo, když jsem se dneska vrátil domů a ještě zatepla s nastartovaným motorem jsem otevřel víko od expanzky, že se tam objevují bubliny. Takže je to asi daný :-/
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Neznate neakyho sikovnyho klempire/lakyrnika v okoli Praha 4 ? Potreboval bych osetrit zacinajici reznuti na legu.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    J3RRYNA: Nemůžu tedy tu sekci offroad nějak najít(zkus jí nalinkovat pls) ,ale našel jsem vyhledáním tuhle hlášku:
    "Běž do General Grabber TR, ty AT2 nejsou nejlepší na mokré silnici, když prší jezdím +-70km/h víc si netroufnu".

    Já bych rád nějaký drapákovitější zimáky.. když neseženu nic, asi koupim nějaký Dunlopy nebo Continentály
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    PRZZI: General Grabber AT jsou v rámci "offroad" sekce na SFC (subarufanclub) celkem oblíbené... Když se poptáš na tamejším fóru, určitě Ti rád někdo poradí :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    chtěl bych se zeptat, máte někdo typ na nějaké offroadovější gumy, které jste vyzkoušeli?
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    KOZEL: nesehnal, zaukoloval jsem kolegu z práce
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    PRZZI: Sehnal jsi to někde, kde to pošlou do ČR? BeatSonic to posílá dle webu jen do USA a Canady. Nechce se mi kvůli debilnímu kablíku tam někoho úkolovat, ať mi to přiveze...
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Fotky z víkendového ježdění v Melku:








    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SMOKY: ajo ty to máš bez přípravy AUX
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    PRZZI: To bohuzel do GX-201LH nepude :(.
    CROSS
    CROSS --- ---
    ten odkaz se nějak rozbil, bude to hádám tenhle
    Beat-Sonic AVC9 Video RCA Input Cable Harness
    http://www.beatsonicusa.com/beat-sonic-avc9-video-rca-input-cable-harness.html
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SMOKY: můj příspěvek z dřívějška
    pánové potvrzuji funkčnost tohoto káblíku v Outback 2008 2.0 D, radio GX204-LE

    http://www.beatsonicusa.com/...s-harnesses/subaru/beat-sonic-avc9-video-rca-input-cable-harness.html

    AUX funguje bez problémů - náklady asi 50 dolarů.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    KOZEL: Jj, volal sem tam, rikali mi to same
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam