MARIHAI: Na tý starší H6 (ale IMHO ty novější na tom se spotřebou budou dost podobně) mám najeto zatím 7000km, celkový průměr něco lehce pod 10,5. Většinu tras mám do práce / z práce, což je asi 20km dálnice, pak ucpaná Praha a večer zpátky (s tím, že už to nebývá tak ucpané, takže po té jižní spojce jedu alespoň nějak relativně plynule). Okresek minimum a když už se na ně dostanu, tak na to většinou dost šlapu. Co se týče vývoje, tak IMHO nejvíc to zabíjí právě to ježdění po městě (a tam ten 4 válec bude nejspíš výrazněji úspornější). Obvykle když jsem jel nějakou delší trasu po dálnici, případně i rychleji ty okresky, tak jsem byl pod 10. A pak to teda taky zabíjí ježdění v terénu - po absolvování srazu SFC v Milovicích jsem byl přes 11 :-D Takže asi záleží... jestli tím chceš jezdit hlavně po velkém městě, tak H6 žere jak kyselina. Na dálnice a okresky to už moc rozdíl není... ale faktem je, že přes 10 prostě asi budeš :-)
Co se týče převodovky, tak jako zase nějak extra mě to nepálí. Jako jo, kvalt navíc by to sneslo, výkonnově by to tomu autu asi dost pomohlo. Ale i tak mi přijde, že to jezdí velice slušně. Navíc, hlavně Outback, stejně není nějaký závodní speciál... Je to takový klidný pohodlný autíčko na ježdění. Na nějaké drcení okresek by to GTčko / WRX bylo určitě vhodnější :-) Ale nevím, jak se chová AT u 2.5ky, nikdy jsem v tom nejel, je možné, že tam je to daleko více cítit...