• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    4PTO
    4PTO --- ---
    4PTO: nikdo jste mi neporadil, tak jsem vzal biturbo :)))

    IKSIK
    IKSIK --- ---
    EXCITE: Daj. Jsem je nedávno kupoval v Hornbachu za 215kč kus. :-)

    Samonivelační stěrka pro interiérové podlahy, 25 kg v Eshopu HORNBACH.cz
    http://www.hornbach.cz/shop/Samonivelacni-sterka-pro-interierove-podlahy-25-kg/5939253/artikl.html
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: z toho co jsem zatím viděl, tak mi přišlo že jo, ale stojí to tak 13k za jeden... Takže to prakticky málokdo udělá, zvlášť na Forestrech, kde se serou...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Daj se sehnat nový samoniveláky?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    OMIKK: Sada na rozvody na 2006 lego stojí kolem 6000 a výměna je na hodinu až dvě
    OMIKK
    OMIKK --- ---
    ok. no forester je pryc ale vynorilo se zase legacy...to zase potrebuje rozvody a nemam paru jak jsou na tom cenove dily..
    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM: Já jsem v Subaru ráji na nz. Přijde mi ze těch gt/gtb tu jezdí vic jak bezturb..
    CROSS
    CROSS --- ---
    OMIKK: mně vydržely samonivelační tlumiče na 2007 Forestrovi cca 130 tisíc km, takže na tomhle budou buď měněný, mrtvý nebo nahrazený normálníma se silnější pružinou. Tyhle auta jsou většinou držáky, ale jak jsem psal, to záleží na historii konkrétního kusu, co s tím majitel dělal a jak se o to staral. Zrovna koroze je myslim větší riziko než nějakej problém v motoru nebo systému pohonu.
    OMIKK
    OMIKK --- ---
    CROSS: jasne..ja myslel nejaky vychytavky jako ty zadni tlumice a tak..nejeky slaby mista atd.
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: H6 :-) Ale twinturbo IMHO v Evropě normálně nebylo - třeba to, co bylo/je v AWD bazaru, tak bylo s pravostranným řízením... takže jich jednak bude hrozně málo a jednak bude asi dost potíž to servisovat, pač ty nestandardní díly asi běžně nebudou...
    4PTO
    4PTO --- ---
    CROSS: Tak on spis asi myslel motorizaci obecně jestli brát imho.

    Mne by zas zajimalo jakej motor vzit do lega 2000+ v AT... jestli twinturbo nebo nektery z 2,5L/2L/3L..
    Najeto vetsinou 200-240kkm.
    CROSS
    CROSS --- ---
    OMIKK: proč takovej vůz brát asi víš nejlíp ty (jinak bys po něm nepokukoval), pokud neni zrezlej, může být i po 17 letech relativně OK, záleží na historii toho konkrétního auta.
    OMIKK
    OMIKK --- ---
    cest,
    pokukuju po foresteru rv.2000 2l benzin,92kw, ujeto 250k
    mate nejaky rychly reference?proc takovej vuz brat ci nebrat?..
    ..nikdy semv subaru nejel ani neznam nikoho kdo mel..
    NILOR
    NILOR --- ---
    4PTO
    4PTO --- ---
    NIXIMOR: Na zelandu je subaru jak v cr skodovka.. mmj taky nejkradenejsi auto :) a neni krizovatka aby na ni nestaly minimalne 2-3 suba.. tech druhu a vybav a typu...uz jsem se v tom davno ztratil.
    6746
    6746 --- ---
    NIXIMOR: Mas misto v kufru? :)
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746: Jestli oni to za mořem nepočítají jinak - normy, metodika?
    Subaru Towing information page
    http://www.cars101.com/towing.html
    Podle tohodle přehledu by moje outo mělo mít 2700 liber (1220 Kg místo těch 1800) pro "trailer brakes", a Baja pak 2400 liber (= 1090 Kg).
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    NIXIMOR: ono je to vidět i na inzerátech na prodej dílu a příslušentví 99% je toho z USA. Bžel.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Vazeni, jsem ted na chvili v USA a tady je to pro milovniky Subaru uplny raj. Spoustu BRZ, spoustu WRX/STi, Outbacky nove i stare, luxus. Je tady toho tolik jako u nas fordu. Nadhera :)
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Hodne zvlastni... Na magistratu se s tim asi nechteli moc babrat... Nebo na homologacni zkusebne na ameriky v Hradci se s tim nechteli babrat... Tahle moje konkretni byla uplne prvni dovezena do Cech. V ty zkusebne byla udajne nekolik mesicu...
    Za OTB bych dal podvalnik a takhle sem ostrouhal... Ne ze bych to chtel utahat vlekem, ale je hezky mit tu moznost...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam