• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Hodne zvlastni... Na magistratu se s tim asi nechteli moc babrat... Nebo na homologacni zkusebne na ameriky v Hradci se s tim nechteli babrat... Tahle moje konkretni byla uplne prvni dovezena do Cech. V ty zkusebne byla udajne nekolik mesicu...
    Za OTB bych dal podvalnik a takhle sem ostrouhal... Ne ze bych to chtel utahat vlekem, ale je hezky mit tu moznost...
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746: Zvláštní.
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Baja (2004) v papirech 700/1000kg
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746:
    SPM:
    Outback 2.5i 121 kW (2007): 750/1800.
    SPM
    SPM --- ---
    6746: 1800kg mám na H6ce, nejsem si jistej, jestli 2.5 neměly míň... ale 700kg zní jako hodně málo.
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Diky. Je to druhy auto do rodiny tak by mohla chvili slouzit... Ted je jeste jedna na prodej v Klatovech, za hodne nizkou cenu, ale to je tak trochu vrak...
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746: Roky jsem koukal, jestli se nějakej u nás neobjeví, na některý věci je to ideální stroj. Držím palce a ať slouží.
    6746
    6746 --- ---
    E_BLIMP: Diky za info, vsechno to chci a nutne potrebuju, ale z prasatka uz zbyly jenom strepy... Pri prihlasovani na cesky znacky si tehdy spoustu udaju nejspis vycucali z prstu, takze tezko rict jaka je nosnost atd. Papirove je to N1. 4 mista k sezeni, uzitnou hmotnost tim navysili o 85kg. Treba na tazny to ma jenom 700kg brzdenej i kdyz OTB ma 1800kg... Zadni celo je na pohled fakt robustni. Zadna cedulka se zatizenim tam ale neni. Mam origo navody a spoustu papiru, tak se na to kouknu. Sam jeste budu chvili zjistovat, jak velkej nesmysl sem si vlastne koupil...
    E_BLIMP
    E_BLIMP --- ---
    6746:
    Nejjednodušší řešení je přikotvený uzamykatelný box na korbě. I kdyby někdo dělal na zakázku rolety nebo víka, tak by pravděpodobně musela jít pryč ta stávající nástavba s "rollbarem", což je škoda.
    Ale v USA k tomu tovární věci ještě mají:
    Subaru Baja Tonneau Cover | Subaru Baja Bed Covers |
    http://www.siraweb.com/subaru-baja-tonneau
    Delta® 1-235000 - Subaru Baja 2003 Champion Standard Single Lid Crossover Tool Box with Gearlock
    https://www.carid.com/...a/dt-mini-single-lid-dplate-mpn-1-235000.html?singleid=99139630&url=1615364

    Šikovná věc je tohle:
    Subaru Baja Bed Extender (Part No: E7210LS501)
    http://subaruonlineparts.com/subaru-baja-extender-p-1307.html

    A dotazy, máš někde zdokumentovanou nosnost zadních vrat? A je nějak oproti OTB pořešená nosnost zadní nápravy?
    SPM
    SPM --- ---
    BLULAJTA: jo, u nějakejch USA verzí i u OTB byl nějaký turbo nesmysl :-) Ona logika selhává na více místech... třeba ty H6ky mají jiná zrcátka, což je fakt super, když jedno rupne a člověk shání jiné :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    SPM: Ted se divam, ze do toho delali i 2.5 , s turbickem 160kw... :-) Sem myslel, ze to vyrabeli logicky i s H6, ale moje logika zjevne selhala... :D
    SPM
    SPM --- ---
    BLULAJTA: no, měl jsem za to, že v týhle generaci byla ta 115kW varianta ještě... ale možná se to lámalo :-)
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    6746: Jo takže klasika... :-)
    6746
    6746 --- ---
    BLULAJTA: 2.5 benzin, boxer, 121kW
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    6746: Co to má za motor vůbec? :-)
    6746
    6746 --- ---
    AXTHEB: Hodne... Ale cena neni dulezita...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    6746: kolik si za to dal?
    6746
    6746 --- ---
    6746: Tak to budu muset zjistit na vlastní kůži. Dneska sem si ten nesmysl koupil...

    SPM
    SPM --- ---
    Zkusím ještě tady svojí záhadu. Outback mi táhne lehce doprava. Pozoruju to akorát na letních gumách, na zimácích mi přišlo, že to dělá v pohodě. Nicméně ani na těch letních se mi nepovedlo najít nějaké poškození, které by to vysvětlovalo. Vzorek gum se mezi levou / pravou stranou liší asi o půl milimetru, jedna guma byla sjetá víc (nejspíše v důsledku dříve špatné geometrie), ale liší se asi o milimetr. Přehazoval jsem teď při přezutí na letní předek / zadek, ale chová se to stejně. Geometrie byla dělána na podzim, byla předtím rozhozena, nicméně i čerstvě po geometrii to tohle dělalo (po seřízení zmizel jiný negativní jev jako hvízdání v zatáčkách, ale tohle zůstalo). Takže mě moc nenapadá co s tím, ukazovalo by to na gumy, ale zase tím, že zimáky jsou měkčí, tak se na nich to chování nemusí promítat; na letních nějak nemůžu najít nějaký závažný defekt, co by to vysvětloval a nechce se mi úplně na blind koupit 4 nové gumy, abych zjistil, že je to stejné :-) jinak na autě nic neklepe, při brždění se to nikam nestáčí, prostě jinak se chová úplně normálně. Jediné nestandardní se zdá, že zatáčení doleva jde o něco více ztuha než doprava. Nesetkal se někdo s něčím takovým?
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Jsem vůbec netušil, že něco jako Baja existuje... :-D Takže díky za rozšíření obzoru...

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam