• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: No u toho co jsem mel ja byl omezovac. Mel jsem lehce potunenou twin-scroll turbo, a urcite by to dalo vic, ale elektronika to pres 180 nepustila. Testovany na dlouhych rovinkach West Coast of NZ.
    4PTO: Testni jestli to ma omezovac :)
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: no, ten nápis právě nepřečtu... a bylo mi divný právě ten tacháč do 180. Na H6 (stejná generace co mám já) ho mám do 240 :-) A nepředpokládal bych, že twinturbo bude výkonově za H6 nějak zaostávat... (taky by nestačil, v papírech to má max 210 a empiricky vyzkoušeno to víc než 180 určitě umí :-) ).
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: H6 beru. S tim tachacem nemas pravdu, jeto km/h (je i kousek videt na fotce). Zeland uz jede hezkych par let metricky system (kvuli obchodum s asijskymi zememi), a ten kousek je japonsky import, kde maji KPH, a paradoxne ty tachace jsou vzdy do 180kmh. Ja mel 4gen lgt, a bylo to to same.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    v AWD americkyho outbacka pred nejakou dobu meli (na chvili sem si ho pujcil) a bylo to zatracene hezke svezeni (3L atmosfera s automatem s padlama)
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: On je na NZ, takže je to 80 mph ;-) cca 130 km/h. H6 větší low-end torque z logiky věci má, ale pořád je to atmosféra, takže ten výkon graduje s otáčkama. Takže jako ne že by to v těch nízkých otáčkách nejelo, ale ty šílenosti, co by člověk od auta s 150+kW výkonu čekal, to začne předvádět až za 4000rpm. Což v kombinaci s AT teda jednak znamená vyčkat, než to podřadí a jednak tím, že to má takhle dlouhý rychlosti, tak to má problém držet se v tom spektru vysokých otáček - když mi to přeřadí někde na těch 6000rpm, tak to spadne na 4000, atd. Právě proto mě zarazily ty otáčky na biturbu, kde tím pádem ten propad bude asi ještě o něco větší.

    NIXIMOR: co se týče dílů, tak máš pravdu. Některé díly na tom jsou jiné, což pak vede k problému je měnit - v Evropě nejsou, takže se to musí objednávat z USA, trvá to a je to pak o to dražší. Nevím jestli bych to řešil kvůli vzhledu... když už, tak třeba alespoň kvůli motoru, kde v USA budou buď nějaký turboblbosti a nebo třeba stále H6, která u nás někdy kolem 2012 vymizela...
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Huste, chtelo by to aktualizovat nastenku :) Jinak oprava, je to twin-turbo, ne biturbo (rozumej dve turba zapojena sekvencne, namisto dvou turb ktera ma kazdy svoji polovinu valcu).


    SPM: Fakt? 3k rpm pri 80ce? Ja mel 2.5i 4EAT a na 80ce to tocilo tak 2-2.5k max. Jinak naopak si myslim ze H6 bude mit vetsi low-end torque ciste z logiky veci, co jsem slysel tak druhe turbo spooluje az nekde kolem 4k rpm
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Mate nekdo realne zkusenosti s dovozem Subar z USA? Hrozne se mi tu libi ty jejich outbacky, prijdou mi alespon z venku mnohem hezci nez CZ, tak az mi jednou Lego umre, tak jestli ma cenu patrat za louzi.
    Hlavne me zajima co se tyce nakladu na dovoz, prestavbu pro EU provoz a pak schvaleni pro provoz, pocitam ze levny to nebude...
    A co servis? Vetsina dilu asi bude stejna, ale predpokladam, ze kdyz se US Suba delaji v US tovarne a ne v JP, tak tam odlisnosti budou...
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: krása :-) Jinak v tom je asi furt 4EAT, co? To museli už brutálně ty rychlosti prodloužit :-) H6 mi v téhle rychlosti točí přes 3000k rpm. Ale zase asi na turbu to má větší zátah v nižších otáčkách, takže to tolik nevadí :-)
    4PTO
    4PTO --- ---
    4PTO: nikdo jste mi neporadil, tak jsem vzal biturbo :)))

    IKSIK
    IKSIK --- ---
    EXCITE: Daj. Jsem je nedávno kupoval v Hornbachu za 215kč kus. :-)

    Samonivelační stěrka pro interiérové podlahy, 25 kg v Eshopu HORNBACH.cz
    http://www.hornbach.cz/shop/Samonivelacni-sterka-pro-interierove-podlahy-25-kg/5939253/artikl.html
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: z toho co jsem zatím viděl, tak mi přišlo že jo, ale stojí to tak 13k za jeden... Takže to prakticky málokdo udělá, zvlášť na Forestrech, kde se serou...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Daj se sehnat nový samoniveláky?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    OMIKK: Sada na rozvody na 2006 lego stojí kolem 6000 a výměna je na hodinu až dvě
    OMIKK
    OMIKK --- ---
    ok. no forester je pryc ale vynorilo se zase legacy...to zase potrebuje rozvody a nemam paru jak jsou na tom cenove dily..
    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM: Já jsem v Subaru ráji na nz. Přijde mi ze těch gt/gtb tu jezdí vic jak bezturb..
    CROSS
    CROSS --- ---
    OMIKK: mně vydržely samonivelační tlumiče na 2007 Forestrovi cca 130 tisíc km, takže na tomhle budou buď měněný, mrtvý nebo nahrazený normálníma se silnější pružinou. Tyhle auta jsou většinou držáky, ale jak jsem psal, to záleží na historii konkrétního kusu, co s tím majitel dělal a jak se o to staral. Zrovna koroze je myslim větší riziko než nějakej problém v motoru nebo systému pohonu.
    OMIKK
    OMIKK --- ---
    CROSS: jasne..ja myslel nejaky vychytavky jako ty zadni tlumice a tak..nejeky slaby mista atd.
    SPM
    SPM --- ---
    4PTO: H6 :-) Ale twinturbo IMHO v Evropě normálně nebylo - třeba to, co bylo/je v AWD bazaru, tak bylo s pravostranným řízením... takže jich jednak bude hrozně málo a jednak bude asi dost potíž to servisovat, pač ty nestandardní díly asi běžně nebudou...
    4PTO
    4PTO --- ---
    CROSS: Tak on spis asi myslel motorizaci obecně jestli brát imho.

    Mne by zas zajimalo jakej motor vzit do lega 2000+ v AT... jestli twinturbo nebo nektery z 2,5L/2L/3L..
    Najeto vetsinou 200-240kkm.
    CROSS
    CROSS --- ---
    OMIKK: proč takovej vůz brát asi víš nejlíp ty (jinak bys po něm nepokukoval), pokud neni zrezlej, může být i po 17 letech relativně OK, záleží na historii toho konkrétního auta.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam