• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: takže z převodovky už nic neteče? Super :-)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    STK máme zase na dva roky. V neděli jsem cvičně vyměnil přední homoklouby a manžety. Umaštěnou převodovku a servo ofoukal kompresorem a cajk. V lehkých závadách mám netěsnost nápravy. Sjetý gumy nesprávnýho rozměru mám tuhle sezonu ještě dojezdit a vyměnit až na jaře. :-)
    Takže Súbo s náma bude bydlet aspoň dokud se do něj se třema dětma vejdeme.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Porad snim o nejake 6tikvaltove spec b 2.0gt co bude nznew.. ale tech je malo a kdyz uz chteji za to nesmysl..
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: Cha, a tos jeste nemel kridlo vzadu.. to je radost se pak divat do zrcatka. I ten nasavac predni.. si vzdycky uvedomis v cem jedes :)) kdyby se driv nez to co mam objevilo jakykoliv wrx v AT za rozumnou cenu tak ho mam i presto ze je to demence protoze ja kombika proste potrebuju :D ale to kridlo....jak tam pak v nejakym sedanu neni tak ti to prijde takovy smutne prazdny :D
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: tak ona ta kaplicka pujde i zaslepit, kdyz ma byt jenom pro ozdobu :-) ale videl jsem to u nas takhle xkrat (zejmena kvuli tomu, ze puvodni kapota bouchnuta a nahrada byla z nafty, protoze tech v cr, hlavne na nd, je fura), tak to asi zasadni problem nedela.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    To me prinasi na dalsi myslenku, byl by problem dat kapotu s tim bonnet-scoopem (nevim jak se tomu rika cesky) na H6? Myslim zda by tam nezatekalo kam nema apod.. Protoze vyhled s auta je mnohem lepsi, viz 4PTO fotky z interieru, to proste chci :)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS:
    SPM: Projedu se v tom a porovnam :) JA mel svoji predchozi 2.0gt rad, mel jsem tam upgrade front-downpipe a melo to neskutecny tah i odspoda, o zvuku ani nemluvim, bohuzel to ale byl automat a kazilo to tomu jizdni projev... Nakonec to asi bude o tom co me bude vic bavit ridit :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    PIPLA: ID SCOTT7279 je šikovnej mechoš a navíc subarista, na nyxu je spíš míň aktivní, ale nakonec odpoví. Zkoušelas?

    SPM: spec. B mi přišlo naprosto civilní (a civilizovaný), neteatrální (jako různá eReSa fdehtu vole, akorát u druhýho laufu je chrom trochu navíc, protože tam žádnej lauf vlastně neni, lítá to jaxviněvole), úžasnej decentní zvuk, pohodlný, ergonomický (použitelná navigace na tu dobu!), zátah akorát, podvozek akorát (sedan pro vostrý hochy, ale nehraje si na WRX STi). Fakt skvělý originální auto, který na sebe zbytečně neupozorňuje.
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Čau, fakt nevíte o nějakým šikovným pracovitým mechanikovi (nemusí být vyučený jako automechanik), který by chtěl jít dělat do AWD.cz?

    [ OFFERING WORKNABÍZÍM PRÁCI: Automechanik do dílny Subaru - AWD.cz / Praha ]
    SPM
    SPM --- ---
    LEHUOK: H6 s manuálem bude SpecB nebo se to na zahraniční trhy vyrábělo i v civilizované verzi? Jinak já bych byl taky pro H6, ale já jsem obecnej odpůrce turba, takže nevím jak moc jsou moje názory relevantní :-D Ale ten šepot květin v šestiválci...
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    LEHUOK: Mel jsem 3.0R H6 s 6ti kvaltem (proste spec B abych to zkratil) a lahoda, nejlepsi auto, co jsem kdy mel. Hned jak to bude mozny, koupim si to zas.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Koukam ted na zelandu po nejakem NZ New (ne import kvuli pravosti tachace a servisni historii) Legu.. 4gen, pravdepodobne pred faceliftem. A dve zakladni moznosti jsou: 3.0R H6 s 6tikvaltem nebo 2.0gt s 5ti stupnem.. Co byste vzali?

    Ty turba s 6tikvaltem se delaly az od faceliftu a chteji za ne vetsinou hrozne penize.
    Ja jsem spis pro turbo (hlavne kvuli bonnet scoop haha), nicmene v te H6 jsem nejel..
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: podle mě nějak 5-10k vychází v servisech swap motoru. Čekal bych, že jenom převodovka asi bude o něco jednodušší, ale jenom hádám...
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    IKSIK: No, tak sedmec si imho rekne i nejakej nadsenec s garazi, ale zalezi. A neznam specifika starsich Legacy.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    To bych i vyměnil spojku. Z jedný převodovky bych vzal tu vstupní hřídelku jako středící kolík a šlo by to samo. :-)))
    Jenom toho montování na dvorku bych se bál. Co tak můžou chtít v obyč. servisu za výměnu převodovky?
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: On ten únik oleje není zas tak velkej, ale jestli kvůli tomu neprojdu STK, tak zavolám Vrťasovi, jestli nějakou nemá. Taky by byla prdel, kdyby měl nějakou samosvornou z WRX i se zadním difem. Bych to prohodil. Pokud vím, tak by to snad mělo i pasovat. :-)))
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: a co koupit jinou převodovku z vraku? Je to sice sázka do loterie, ale na tyhle ročníky už by to zase nemuselo stát tolik peněz...
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    4PTO: Přesně tak. A celou dobu bezvadně slouží. Je to to nejlepší auto, co jsme doma kdy měli. Ani se mi nechce kupovat jiný, byť to není drahý, ale vrážet do toho nějaký desítky tisíc za výměnu/utěsnění převodovky se mi už nechce.
    4PTO
    4PTO --- ---
    IKSIK: to je 7 let? si pamatuju ze jsi tu koupi resil tady na nyxu..to to leti..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Prehazovani predek/zadek je snad ve vsech manualech vsech aut u kterejch to jde :)
    SPM
    SPM --- ---
    taky mi bylo nejak receno, ze na tom musi byt 4 stejny kola... navodem si ted jist nejsem, ale to prehazovani predek / zadek v navodu je urcite. jinak spis nez ESP bych rekl, ze u manualu bude trpet visko spojka, pac ruzne gumy budou asi zabirat trochu jinak a tim padem ji to zacne privirat...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam