• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: Dukladne bych proveril prevodovku a center diferencial. Jestli tomu daval majitel sodu, tydle veci nemaji dlouheho zivota.. Cili asi bych to nechal nekym nezavislym proverit pred koupi .)

    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    Mistni detektivove, co je spatne na tomhle autu?

    https://auto.bazos.cz/inzerat/76485224/Subaru-Legacy-30-H6-Spec-B-TOP-STAV.php

    Na tom inzeratu mi prijde divna: 1) cena (Legacy spec. B zridka chodi pod 200 i pri vyssich najezdech) 2) tlak na prodej (ten inzerat je tam chvili a presto ten clovek zacal davat zrejme litr dolu co chvili) 3) ze mu nestalo ani za to setrit hadrem ten silenej chliv v mot. prostoru, kdyz to chce prodat?

    Ale jinak jako, zejo, špekuloval bych za tuhle cenu... Resp. ji jeste srazil u takovydleho prodavajiciho. Jen mi neco rika, ze to auto muze bejt mrtvola.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: Chtel jsem facelift s 6spd prevodovkou, ale ty jsou tu hrozne vzacne a kdyz uz se objevi, chteji za to nekrestansky peniz. Navic mam pocit ze final drive je stejny u obou, 6spd ma kvalty bliz k sobe.

    Jj ofiko je to 210kw. Polemizuju i nad vymenou downpipe, ta originalni ma dva katalyzatory a je docela resktriktivni, emise tu nejsou takovy problem. Mel jsem tem upgrade na sve predchozi MY 5EAT, a rozdil to byl neskutecny. Bohuzel to dle meho i tu prevodovku oddelalo (v kombinaci s mym rizenim, jsem docela trasher), coz byla draha sranda.

    Byl jsem projet i par H6 s tim 6tikvaltem a nezaznamenal jsem velky rozdil. GT je ale lepsi odpich.
    5MT radi pekne, drahy jsou kratke, presne.. libi se mi to. Kdyz jsem vahal mezi turbem a H6, rekl jsem si ze poridim neco co v Cechach mit nemuzu. Rad bych se v tom v cesku projel a svez kamose, holt musi nekteri prijet sem. Jestli dorazis, rad te svezu, bydlim v East Auckland :))

    AXTHEB: Tak
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    BOB_GALLOWS: NZDM - je to na Novém Zélandu
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    Jo tak kriminalka: Miami podle ty fotky odhalila, ze to nebude asi uplne v Praze, ze... :D
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    LEHUOK: Moc hezky, 2.0GT pojede pekne, to je 210 kW? Co prevodovka, spokojenost? Tuhle 5 speed neznam, ale 6 speed z MY04-MY09 3.0R spec.B byla fakt celkem zradlo (v kombinaci s tim motorem).

    Celkove by me projev vrcholovejch H4 (nemam zadnou zkusenost) s H6 (ktere jsem si v minulosti zamiloval) dost zajimal, tak pokud naaahodou jsi z Prahé a obcas se nudis... ;)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    LEHUOK: Rad bych tam hodil zadni lampy z facelift legacy, pry pasuji presne, jen nevim jak zarovky, ma s tim nekdo zkusenost?
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Zdravim, tak se opet muzu povazovat za "subaristu"..

    Lego MY2006, 2.0GT Bspec, 5spd manual, NZDM, 122k najeto..

    Foto je na ukazku, budou lepsi.

    SMOKY
    SMOKY --- ---
    SMOKY: Tak nakonec to bylo jen zasekle, pomohlo to chvíli zkoušet otevírat a zavírat a odseklo se to :) Asi už bude ten mechanizmus nějaký načatý
    SPM
    SPM --- ---
    Jinak mě se zase podělalo chlazení, jen tak tak v poslední chvíli... Přijel jsem s tím včera domů z dovolené a po chvíli koukám, že z pod kapoty jde bílý kouř. Když jsem to otevřel, tak motor pocákaný, oblemcaná nádoba na ostřikovač a uložení tlumiče, podle všeho to vypadalo na chladící kapalinu. Tu jsem dneska dolil a dal se do pozorování, až jsem to našel. Praskla mi ta kratší gumová hadice mezi motorem a chladičem, takže jak se to zahřeje a otevře se ten velký okruh, tak tudy začne prolínat voda. No, tak mám zase radost :-D Teď shánět díly, pač po svých to asi nejspíš do servisu nedojede a pak někoho, kdo to vymění :-)
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    LIGI: Jojo, uz mi kvuli tomu nehraje radio, jelikoz v levy pruchodce se prervala antena a napajeni antenniho zesilovace. Zkousel sem to nejak spravit, ale nevim jak nejak rozumne spojit ten koax. Je to teda voser pekelnej, tak sem zvedavej jestli to bude vono.
    LIGI
    LIGI --- ---
    SPM: kdyz se to zopakovalo, uz jsem taky nastavoval. jen me sere, ze kolem nedali nejakou lepsi buzirku. takhle je to nekonecnej boj.
    SPM
    SPM --- ---
    LIGI: akorat v ty pruchodce se to hrozne blbe letuje... mne tam rupla kostra od vyhrivani okna a resil jsem to pak tak, ze jsem natahnul kus noveho dratu pres. ono v tom sloupku jsou stejne ty kabely naspojkovane konektory, takze s krimpovackama se to da natahnout cele i bez letovani
    LIGI
    LIGI --- ---
    SMOKY: nekde se ti dost pravdepodobne preskripnul kabel, kterej vede dopredu informaci o tom, ze je zamek otevreny/zavreny. velice pravdepodobne je to v miste prostupu mezi karoserii a zadnima dverma (gumova buzirka, co vede do zadnich dveri vpravo nahore nad kufrem. uz jsem to opravoval asi 2x. staci stahnout gumu a opatrne vytahnout kabel a zkontrolovat. preruseni sletovat a zatahnout smrstovackou. zvladnes doma.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    WIROZA: Combi
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    Sedan nebo kombi?
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    Lego 2004, dá se nějak mechanicky dostat do kufru? Zřejmě vyhnil někde kabel a kufr nelze odemknout
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    WACLOSH: nechci manual :)
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    NIXIMOR: XV ma silenej rev-hang. Sundas nohu z plynu a motor tahne jeste vterinu a udrzuje otacky. Pri razeni nahoru mas proste bud pokazdy skubanec, nebo si osoupes spojku, nebo radis faaaakt dlouho.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam