• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    LIGI
    LIGI --- ---
    MALEJNOREK: koukam, ze je tam plyn. nejspis to znamena, ze nadrz 6/2017 prosla. pokud je vymenena, tak supr. jinak si zjisti, co je to za system a kolik by tady stala vymena. nevim jaky mas zkusenosti, ale subaru a plyn ma svoje specifika, ktery se odvijej od toho co je to za system a jak s tim kdo jezdil a staral se o to.

    v tomhle aute muzou bejt problem servomotorky v klimatizacni jednotce, rizeni, zadni loziska, polamany draty mezi karoserii a vikem zadniho kufru. mozna predni homokinetaky.

    bylo by fajn, kdyby se v tom nekdo, kdo vi jak to auto ma jet, svez. na vetsinu problemu ale bohuzel prijdes az za provozu.
    MALEJNOREK
    MALEJNOREK --- ---
    Zdar Subaristi, vyhlidnul jsem si v nemecku Legacy/Outback 2.0R 121kw
    Subaru Legacy Kombi in Grau als Gebrauchtwagen in Fürth für € 6.999,-
    https://www.autoscout24.de/...ource=meinestadt.de&utm_campaign=vm&utm_content=api&utm_term=detail-gw
    zvazuju zda se pro nej vydat nebo ne, popripade bych se chtel zeptat na co se mam zamerit az budu na auto koukat, nejsem zádnej odbornik na japonce. Co jsem se tak docet, tak napriklad brzy odchazi spojka, rezne vyfuk, atp... diky za rady
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    SN0008102070570: Já jezdím s Michelin Crossclimate podobný silniční profil a jsem úplně spokojen. Servisuji v AWD, možná to není nejlevnější, ale nejsou s nimi potíže.
    4PTO
    4PTO --- ---
    SN0008102070570: A odkud jsi?(skrz servis)
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: Jo. Kundy z olomouckyho subaru, ani mi to nepripominej :D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    PEDRO: Pokud je to starej dobrej dvoulitr, tak rozvody i s pumpou mi vycházej na 4k. Ale jestli tu cenu mám vyšroubovat, tak k nový pumpě bych dal i novej termostat a dostaneme se na 4k2. :-)
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    PEDRO: Já mám cukání nabídnout ti, že to sfoukneme u mě na dvorku a můžeš u toho bejt a koukat se mi přes rameno, že na tom není co zkazit. Zrovna si budu taky objednávat a měnit rozvodovou sadu na našem starodávným Legacy. S tou první, co jsem si měnil taky sám, mám nalítáno 7 let a 80 tisíc km, tak si říkám, že už by to chtělo...
    Ale ne, radši si jeď do servisu. Tam ty kladky našroubujou a řemen nasaděj líp. :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    PEDRO: Tak pokud si to za ty zbyle dve tretiny zvladnes udelat sam .)
    Zrovna na tomto setrit mi neprijde dobry napad, pokud se to podela, melo by to byt v zaruce (alespon tady na NZ to tak je). Vim ale ze 4PTO mel nejake trable kdyz mu delali rozvody na Impreze v Subaru..
    PEDRO
    PEDRO --- ---
    AXTHEB: snazim se dostat na lepsi nabidky nez sumy kolem 20k, kdyz komplet sada stoji tretinu
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    PEDRO: AWD.cz
    PEDRO
    PEDRO --- ---
    kam vzit v Praze a okoli Forestra SG5 na vymenu rozvodu? Nerad bych za to nechaval majlant
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    WIROZA: Subazda 3 STI
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    Dneska jsem potkal Subazdu.

    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    CROSS: Ja!!! :)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    BOB_GALLOWS: ja v tom 3l6 outbacku s CVT jel, a bylo to hezky svezeni.. :)
    SPM
    SPM --- ---
    Mně se hlavně na tom automatu s HDM líbí, jak se s tím dá jet úplně plynule libovolnou rychlostí aniž by to jakkoliv tomu ústrojí vadilo. Typicky když s tím jedu po nějaké rozflákané polní cestě, tak se můžu hýbat klidně krokem jak potřebuju, aniž bych musel pálit spojku a podobně.
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    CROSS: já nikdy automat nechtěl, teď mám CVT v Levorgu a sem spokojenej víc než bych čekal, v zimě se dá jet do zatáčky dveřma napřed a když to hodíš do toho sport režimu i nějakej zvuk to má:)
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: on by je měl imho držet i při sešlápnutým plynu - jenom pro změnu to vytočí do otáček, kde je největší výkon a drží ty. Což je z hlediska akcelerace samozřejmě taky výhoda. Jenom se potom z motoru line konstantní zvuk, což se lidem nelíbí.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CROSS: Děláš jako by nešlo lítat bokem s automatem :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    SPM: konstantní otáčky to drží, když se nešlape na plyn, já v tom vidim jenom výhodu. Na plyn to samo reaguje, pak je asi otázka každýho výrobce, jak je to nastavený. No a že je to super na běžný ježdění po městě nebo v hustým provozu, to je jasný. Taky jsem to nikdy neplánoval (v prvním Foresteru jsem měl klasiku 5MT s redukcí, v druhým, naftovým, 6MT), ale zvykl jsem si asi tak za jeden den :-] a k manuálu už se asi nevrátim.

    Ono taky s příchodem hybridů ty manuály budou mizet rychlejc, než doteď, a upřímně kdo z nás (i když v tomhle klubu teda asi víc než obecně) potřebuje driftovat po šotolině cestou do práce nebo s dětma do školy. ;–]
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: já mám v automatu VTD, což víceméně je ještě stará dobrá mechanika :-) Ale ono celkově u motorů s tímhle výkonem na AWD ty MT moc nebyly. A jak jsem automat ani nikdy nechtěl, tak mi to v tomhle autě fakt celkem sedí. Ostatně skákat ranní kolonu s STI převodovkou a spojkou ve SpecB bych taky asi nechtěl :-)

    Co se týče CVT, tak IMHO jediná reálná výtka, co jsem na to slyšel, byla, že to nemá ten zvuk, protože to prostě by design drží konstantní otáčky.
    CROSS
    CROSS --- ---
    Tyhle motorizace jsou primárně pro US trh, takže to si spíš stěžujme na americký řidiče, co o manuál nestojej.

    Jinak je to jejich CVT fakt taková tragédie? Neslyšim na něj zase tak moc stížností. A CVT co mám v Mitsubishi (je jiný, Subo má vlastní) mi přijde úplně v pohodě, takže bych to nezatracoval. Samo pro milovníky fofrklacku to neni argument. ;-]

    Nicméně je fakt, že s přechodem na automaty už ten AWD neni jen stará dobrá mechanika.
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: Nevim jak u Legacy, ale u OTB ty 3.6ky ze začátku byly s 5EAT. A ten manuál u H6ek byl vždycky docela dost rarita. Číselný výkony jsem neporovnával, ale u lidí, co to maj/měli s tím byla celkem spokojenost. A žralo to stejně :-)

    FWD nevim, ale generálně mě serou s tím, jak vymizelo VTD a všude cpou ten pitomý ATS...
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: Hm, "pridali jsme 0.6 litru objemu, vykon a kroutak zustavaj. Jo a manual jsme zrusili, dali jsme k tomu jen tu CVT tragedii... Co dal sefe, udelat z toho FWD?" :)
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: 3.6 je nástupce po 3.0 180kW. Ale těžko říct, jestli se dělalo s tímhle motorem nějaký SpecB s MT (ono i těch 3.0 bylo v MT dost málo).
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    Aaaaha, tak 3.6R je parametry analogie 3.0 H6, jen jeste o chlup tezsi zrejme a (asi temer) vyhradne automat.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: Hehe, volant vpravo je pro Subaru orgigo reseni, naopak pro Evropy a US to museji predelavat :)) Takze proc ne? JDM neasi
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    NZ = Volant vpravo? ale i tak...!

    Ja jsem v US a pokukuju po Lego 3.6R, at uz je to cokoli, na silnici se mi to libi. jen nevim jak s prevodovkou, automat mam rad, ale do vostryho lega jedine manual, idealne ten sti-like jako ve spec B.

    Ostry lega tu manualy obcas i maj, ale 3.6R konkretne nastuduju
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    LEHUOK: Tak to je nabídka jaksviň. Já dal za starší dvoulitr víc
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    LEHUOK: Jen pro info, bylo to cerny Lego Wagon, MY2009, 6MT, H6, s sunroof, tempomatem a McIntosh Audio systemem, v kuzi.. takze plna palba, to vse za 7500NZD, cili kolem 120k CZK.. Najeto 188k
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam