Tak mě ten můj veterán minulý týden pěkně vypekl :-D V pátek jsem ho přivezl ze servisu, kde se teda řešily v podstatě jenom pravidelné věci a spotřebák, ale málem jsem musel rozbít prasátko :-) (vyměněny oleje úplně ve všem, svíčky, přední brzdy komplet, drážkový řemen, ...) No a hned v pondělí mě nechal na holičkách a musel jsem jet potupně vlézt do metra :-D na sjezdu z dálnice jsem začal mít problém se zastavováním, puštěný plyn a musel jsem furt brzdit. O chvíli dál, kdy ty auta ještě víc zpomalily, jsem zjistil, že mám problém celkem velký - otáčky motoru nešly pod 1500rpm a brzdou jsem evidentně rval auto proti motoru, který to mermomocí chtěl držet. A drželo to ty otáčky do úplného zastavení, pak to spadlo na klasický volnoběh. (Poznámka: H6 při 1500rpm táhne fakt hodně :-D). Ještě do toho automat odmítal řadit a když řadil, tak jako dobytek (což teď zpětně se ukazuje, že v tom asi byl nevinně, ale prostě nevěděl co dělat, když motor odmítal přestat táhnout). Takže jsem s tím odskákal na nejbližší parkoviště, kde šlo zaparkovat a nechal jsem to tam. Ještě jsem otevřel kapotu, kde jsem jako bonus zjistil to, že mi praskla vnitřní manžeta na pravé poloose a všechno zasrala vazelínou (smrdělo a kouřilo se z toho). To mě obzvlášť potěšilo, jelikož při tom servisu jsem si nechyl i vypíglovat motor :-D No, takže jsem skončil na telefonu a nechal jsem to na plaťáku odtáhnout zpátky do servisu :-/ Dneska jsem si to přivezl zpátky, zdá se že snad funkční. Servis šel napřed po konektorech, jestli při tom mytí nenatekla někam voda, ale nic nenašli (chovalo se to díkybohu stejně i u nich, jak se to ohřálo). Následně zkusili vyměnit škrtící klapku a auto začalo fungovat. Ale že prý tohleto za celou dobu ještě neviděli :-D No, mám s tím teď za sebou 150km a zatím dobrý... tak snad to konečně bude teď chvíli fungovat a nepošle mě to zítra zase do MHD :-D