• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    SPM
    SPM --- ---
    Podle servisního manuálu se kuře rozsvítí, když ten válec nezapálí 2x po sobě. Což teda nastalo až včera, to cukání do tý doby bylo zjevně o tom, že to semtam nechytlo a prostě to trhlo...

    AXTHEB: já mám ruce úplně volšový, takže nevim jestli tam sám něco uvidim - nicméně pro nás neznalý. Když měníš škrtící klapku, tak sání musíš rozebrat nebo ti zůstává? Pač když to vezmu, tak při normálnim servise měnily svíčky a následně se mi vysrala ta klapka, kvůli který to šlo na odtah (motor furt přidával). Tak jenom jestli to třeba mohli blbě seskládat oni po její výměně... (jinak generálně bych ještě čekal vadnou svíčku nebo špatnej kabel k ní... jelikož se ty svíčky teď měnily, tak jestli kabel byl nějakej načnutej, tak ho možná ta manipulace dorazila...)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    4PTO: P0306 Subaru Description
    When a misfire occurs, engine speed will fluctuate. If the engine speed fluctuates enough to cause the Crankshaft Position (CKP) sensor signal to vary, the Engine Control Module (ECM) can determine that a misfire is occurring.

    SPM: Zkontroluj jestli nemáš někde špatně poskládaný sání
    4PTO
    4PTO --- ---
    SPM: nepálí 6. válec?
    SPM
    SPM --- ---
    No, mám tenhle měsíc s tím fakt doopravdy pech. Teplotu jsem přestal řešit, většinou to funguje normálně, sic se mi to teda párkrát zopakovalo, že sahara to ufouká na 90C a níž ne, ale pořád se to drželo v normálních teplotách, takže jsem to přestal řešit. Na vodu jsem koupil nemrzku, naředil, dožbluňkal do nádoby a asi v pohodě (alespoň po 500km jí tam bylo furt stejný množství, takže žádný rapidní únik). Říkal jsem si, že mám teda konečně klid. Ale ono kulový :-) Minulý týden mi to párkrát na volnoběhu sebou cuklo. Neřešil jsem, ale pak se to začalo opakovat, častějš a častějš... pak to začalo škubat i při rozjezdu. Nakonec to cuklo i párkrát za jízdy. A včera brutální cukačka a už to vyhodilo pečený kuře. P0306, takže mi nepálí 6. válec. Takže jedeme zase do servisu, achjo :-)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    IKSIK: Diky, nn, mam pre-facelift takze stejne.. Lamalo se to 2006
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Já pro změnu řeším na H6 Legacy 2005 Error 55...dle diagnostiky levé přední čidlo ABS, čidlo vyměněno, pro jistotu i s ložiskem a problém tak nějak nezmizel... :-D
    4PTO
    4PTO --- ---
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    IKSIK: Super, děkuju!
    SPM
    SPM --- ---
    melo by to byt stejne
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    LEHUOK: Mám jenom MY 2005. Liší se to hodně? Nevím zpaměti, kdy se lámaly generace. http://leteckaposta.cz/589831977
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    IKSIK: Super, mas i nejaky na Legacy rv 2006?
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    IKSIK: Forester 2008 (model 2009) SH, 110Kw, benzín.
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: jj, to už je ta 180kW verze, která to má. Jj, mám pocit, že mi to z tý nádržky mizí pomalu od minulýho listopadu, kdy se měnila kapalina... Takže jo, možná se někde odpařuje, lehce prolíná, něco možná bylo zavzdušněný po výměně. Ale jelikož ta nádobka má pul litru a najelo to 12000km, tak je to asi furt dost malej únik. Jenom musim zjistit, co mi tam nalili, abych tam dolil pokud možno stejnou věc :-D

    A chlazení jinak dneska fungovalo úplně normálně. Teda včera večer to jelo přesně jak mělo, dneska ráno jsem měl dost plynulej provoz na to, že k sepnutí sahary ani nedošlo, ale teploty se chovali normálně. No, asi jsem úchyl :-D Na SFC už jsem večer dostal radu, že si mám zaplombovat kapotu, odpojit ten diagnostickej display a jezdit :-D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    EXCITE: Jo. Má to 64MB. Chceš to někam sdílnout? Jakej model vlastně máš?

    EXCITE: Tak to vyndej a koukni kolik to má pólů, jakej konektor a jestli je to na závit, tak změř průměr toho závitu v mm a změř délku celýho čidla. Ideálně to vyfoť. Zkusíme to najít třeba na ebay.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    IKSIK: jojo, dá se to vyšroubovat,ale není na tom vůbec žádný označení.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    IKSIK: ty máš servisní manuál? Já našel akorát provozní (owners) , tedy takový ty jednoduchý věci,jak dolejt olej nebo vyměnit žárovku.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    EXCITE: To bude nějakej "central differential temperature sensor", ne? Nedá se to vyšroubovat? IMHO to může být standardní čidlo PT100 zalitý do mosazný jímky s trubkovým závitem, třeba G1/8" a bude to stát tak 90kč.
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    SPM: To je možný. Já mám manuál k Legacy MY 2004 a to jsou modely BL a BP.
    Vyrovnávací nádržku musím taky furt dolejvat, ale v oleji žádnej vodovej sliz nemám a celkově to jede úplně v pohodě, takže se nevzrušuju. Asi se to vypařuje nebo co...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    IKSIK: taky mne to napadlo..zkusím do toho píchnout Torq jestli něco ukáže,ale každopádně to čidlo budu potřebovat jiný (a nevím jak to jmenuje a co mám tedy hledat;)
    SPM
    SPM --- ---
    IKSIK: Na BHčku čidlo oleje IMHO není... To měl snad až následující model (respektive všechny motory s AVCS)...

    no, jinak jsem pro jistotu šel ještě zkontrolovat provozní kapaliny. Tak chladič je plný, tím by potíž v chlazení asi způsobená nebyla. Ale v té vyrovnávací nádržce jsem už kousek pod spodní ryskou. Takže jako bonus mi to ještě někde žere antifreeze, achjo :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam