BOB_GALLOWS: to já měl vysranou už i H6 :-D Teda vysranou, klasicky těsnění pod hlavama, ale u boxeru to není nejlevnější závada a u H6 ještě míň :-) Pak to nějakou dobu bylo dobrý, akorát s dalším servisem jsem nechával opravovat klimatizaci a zjistilo se, že klima kompresor co jsem měl náhradní, je z jinýho auta. Takže nový kompresor :-D No a pak největší peklo přišlo, když se začal boj s korozí. Viditelně to mělo nahnilou kapotu, pupínky na zadních lemech a těsně před odvezením na vyvařování teda už bylo cítit, že určitě i prahy, pač mi vzadu hever málem projel skrz :-) A když se to odplastovalo, tak se objevilo doslova peklo :-D No, pak k tomu další nějaký drobnosti jako ložisko, hadice zpátečky od motoru praskla, nějaký silent bloky, drážkový řemeny, dost jsem si vyhrál s tím zadním světelným panelem (ale za to si tak trošku můžu sám), vypálený patice na světlech... a generálně to poslední dobou bylo OK, než se mi po výměně náplní posrala škrtící klapka, odjelo to na plaťáku a následně odešla nová svíčka :-D Ale jinak elektrický motorek ani jeden :-D