BOB_GALLOWS: Tak že obě dvě sady jsou 215/60R16 a ta je v kufru taky ;-D
Teď vážně: že se auto zbláznilo a vyhodilo hromadu kontrolek mi přijde divný a skoro bych neřekl, že za to může jiný typ gum na zadku. Pohonu to jinak vadí, ale zase záleží jak moc a kterému. Jenom za novodobější éru 21. století u subaru jsou 4 dost rozdílné typy pohonu. Nejméně tolerantní z nich na tohle je to, co se označuje snad Continous AWD, teda to, co v té novodobé éře měly krom STI všechna auta s manuálem. Druhý problém by to mohlo působit u problémů s LSD u aut, co ho měly, když se to hodí na zadek. Ve všech případech bych ale řekl, že pokud tu rezervu použiješ na nějaké dojetí (stovky km) a nebudeš na tom jezdit celou sezónu, tak to tomu autu nic zásadního neprovede (nebo ne horšího, než dělání pičovin ve sněhu, což s tím stejně 95% lidí dělá :-D). A jinak z úplně stejnýho pohledu je třeba potřeba hlídat tlak v pneu, eventuelně dofukovat zadek při nákladu :-)