• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    SPM: to jsou jen predstavy, ja jezdim s lhd autama v uk a s rhd autama v cechach v kazdodennim provozu, blizim uz se 100kkm a vubec me to neobtezuje ani u beznejch pomalejch aut, s 400k rhd autem fakt s predjizdenim neni sebemensi problem, pokud nevidis z vnitrni strany, tqk si rychle vykouknes a pripqdne se z5 zaradis
    A jak pisu, pokud je nekdo pacient, tak na klic ti to za necely kilo fakt precizne prekopaj na lhd
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    SPM: i po ucpaný Praze a to předjíždění se možná dá zvyknout a zlepšovat se, ale když pak přijde na parkoviště se závorou, kde si bereš lístek, různý McDrive, kde ti dají jídlo do okýnka, tak potom fakt nechceš být v autě sám :-)
    SPM
    SPM --- ---
    HERR_FLICK: problém podle mě není zvyknout si na pravostranku, ale fungovat s tím v provozu, který je levostranný... jako pokud to máš na ježdění po okruhu nebo to vytáhneš párkrát do roka někde na silnice, kde je úplně minimální provoz, tak je to asi jedno. Ale představa, že bych s RHD měl denně jezdit po ucpaný Praze nebo se s tím pokoušet předjíždět větší množství aut někde na okresce, tak to bych se z toho asi posral :-)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    4PTO: Ale teda je fakt pekny!
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    BOB_GALLOWS: na pravostranku si zvyknes tak rychle, ze se vetsinou k prestavbe na lhd ani nedostanes
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    HERR_FLICK: V Legacy GT bych se urcite chtel povozit (celkem jedno jak prifouklym, zajimalo by me hlavne srovnani s mym "zachcanym" trilitrem - hmotnost cumaku), ale pravostranku ani prestavbu bych resit urcite nechtel '_'
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    Pritom misto tohohle nesmyslu se da koupit tovarni rhd specB s dvoulitrem ej20 a prifouknout ho cca na podobnej vykon (a jeste zbyde na velkou cast prestavby na lhd pokud by to nejakej invalida nutne potreboval k zivotu)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    4PTO: Jj, je to tak 2x drazsi, nez serie..

    Taky jsem si rikal, co na 400 koni rekne ten automat. Chvili jsem to zkoumal a zminku o uprave / vymene prevodovky nenasel.
    4PTO
    4PTO --- ---
    BOB_GALLOWS: Jinak nemám tušení, ale chtěl bych to vidět. Taky by mě zajímalo co vše to obnáší, cena je kolik, 150k nad průměr sériových? +-
    4PTO
    4PTO --- ---
    BOB_GALLOWS: To je jediná správná otázka, proč to prodává po 6kkm
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    4PTO: Ten anti-spambot popisek "Ups, bist Du ein Mensch?" se k tomu celkem hodi :)

    A jako jo, bral bych to hned pocitove, ale racionalni ja špekuluje nad tim, jaky peklo asi musi bejt takovej velociped udrzovat v chodu (kdyz vidim udrzbu i seriovejch kousku) a proc vlastne takovou voňafku nekdo prodělečně sesklada, investuje cas, penize, usili... A najezdi s tim 6000 km a chce to se ztratou prodat. :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    J3RRYNA: Jde všechno.
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    Čistě náhodou, nemá někdo nějaké známé na dekře? Chtěl bych zjistit, jestli jde nějak vyrámovaný auto dát na značky... rám je šroubovanej, takže jde vyndat, ale zajímalo by mě, jestli to čistě teoreticky jde nějak u nás... Prej možná přes Polsko, ale to zatím ověřuju...
    SPM
    SPM --- ---
    HONZAF: tak to tesneni nebude a snad to bude jenom nejaka blbost :-)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    SPM: tak v chladici taky po vicko ... :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: To je pravda, kouknu pod auto, ale pokud z katu vede jedna roura, co se vetvi, tak je to cely demence^2. Ultradraha lambda x2 a jeste zvysuju riziko nejakyho faultu tim, ze merim jednu a tu stejnou velicinu 2 stejnejma senzorama ve 2 stejnejch rourach. Takze pokud dojde k relativni odchylce (coz v tehle pripadech zpravidla obcas dojde), zblazni se vyhodnocovaci elektronika.
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: no, smysl to dává, ale praktickou stránku stejně nechápu... co jsem slyšel, tak ten tvůj model má sice dva laufy, ale stejně je to někde uprostřed spojený. Takže hypoteticky by ti stačila jedna zadní lambda v tom spoji. Ale má to stejně dvě :-) A jinak je to stejně přecitlivělý jak prase... Já měl u tý zadní lambdy milimetrovou dirku a rozsvítilo se to. Doma mám ještě suzuki. To mělo napřed výfuk úplně na sračky. Nic nesvítilo. Ten se jakžtakž vyměnil, ale ten shnilej kus s katem zůstal. Udělala se mi tam jedna díra přímo u lambdy, bylo vidět jak to okolo ní fouká. Zase nic nesvítilo. Zavařilo se to a nedávno mi upadla celá ta příruba u katu, takže kompletně bez výfuku. A zase nic nesvítilo :-D
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: Jako nesouvisi a souvisi, pokud se bavime o zadnich lambdach (= za katem), tak pevne doufam, ze co lauf to zadni lambda, snad by nejakyho inzenyra nenapadlo merit v jedny trubce spaliny za katem 3 lambdama :)

    Ze vepredu je situace jina a tech senzoru tam muze / nemusi byt potreba vic a nesouvisi to tak uplne s potrubim zhruba nejak asi tusim.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: Ok, dik, tohle je dobry vedet, beru na vedomi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam