SPM: Uz tomu rozumim! Ta spojka se muze taky připéct a sevřít, udelat mi z auta jeep. Ja si furt predstavoval rozpojenou viskozu, tzn. mi zbyde otevreny dif, coz je sice na hovno, ale auto za normalnich okolnosti jede "normalne" a necuka. Dost to cukalo a trhalo prave i na snehu, to kolo prokluzovalo desne "trhaně", neřízeně, protoze ta visko je zrejme fakt total kousnuta. Nechci vedet, co to dela s ostatnimi prvky napravy ( = "smi se to pouzivat jen v kluzkem terenu", nejakou chvili jsem s tim asi jezdil, i kdyz jsem celkem vsimavej a nasledne to vezl pres cely mesto).
Pokud jsem mechanika z AWD pochopil spravne, tak je tam prevodovka z STi do roku 2005. A jeste ma jiny prevodovy pomery (coz nevim, jestli pro me neco znamena, ale asi ne). Taky mluvil o "maly" a "velky" prevodovy skrini, coz jsem taky moc nepochopil.
Reseni zatim vidim v repasi nebo sehnani dilu z frcu, na ebay apod. Zejtra si reknu o cislo dilu nebo jinej identifikator a budu hledat.