CROSS: já znám i člověka, co na tom problémovym dieselu měl 220. Pak ho prodal a novýmu majiteli po chvíli kleknul. Takže fakt bych se tomu vyhnul, navíc jestli je řeč o nějakých posledních modelech, tak ta 2.5ka o moc víc nežere...
LEHUOK: bych řekl, že těsnění pod hlavama je bolest asi všech boxerů... subjektivně mi přijde, že nejvíc na to trpí šestiválce, s těsným závěsem turbo motory, ale i u těch atmosfér to slyším celkem hodně často...
PRZZI: někde se to nedávno probíralo, myslim že resumé bylo takový, že auto jase prodává v podstatě všechno USA modely a většina z toho je opravená po bouračce. Nemusí to být úplně nutné zlo, chce to vidět co konkrétně tomu autu bylo (tuším že to ani netajili a dala se k tomu ta dokumentace dohledat), takže po nějakých škrábancích asi ok. Nicméně zrovna v případě 2.5ky, kterých je v Evropě habaděj, je podle mě dost blbost brát americký model, na kterém semtam je něco jinak, než na evropských a ND budeš dlouze shánět z ameriky... Smysl to má třeba u 3.6, kterou už evropskou neseženeš