• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    SPM: Jsem uvažovala nad nějakou super diagnostikou za čtyřku pro Subaru a navíc jsem zjistila, že tady v servisu za rohem to napíchnou bez problému ... ale kvůli té P0420 nehodlám pořád někam jezdit a šílet :D
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: Mám ten modrej sráč, jeden z prvních na Heurece,na Foresteru 2009 to na Torque fakt nic moc neukazuje. Na smazaní chyby P0420 to ale stačí :)
    SPM
    SPM --- ---
    AXTHEB: tak ona se dá sehnat nějaká diagnostika, kterou se pak dají řešit nějaké pokročilejší věci, tuším něco od Delphi snad funguje. Já mám doma ještě nějakej divno USB kabel, ale nikdy jsem neměl koule to zkoušet :-D

    Ale u těch donglů hlavně spíš záleží na aplikaci za tim, dongle to jenom zprostředkovává...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    ROZCUCHANA: Asi ano, ale stejně to kup přes e-shop ať jim to v případě potíží můžeš hodit na hlavu
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    AXTHEB: Jde mi čistě jen o zjištění kódu té chyby.

    Takže tohle by mělo být v pohodě? (potřebuju něco kompatibilního s iOS)

    SIXTOL SX1 Autodiagnostika WiFi - iOS, Android, Windows - Diagnostika | Alza.cz
    https://m.alza.cz/auto/sixtol-sx1-autodiagnostika-wifi-ios-android-windows-d5498389.htm
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    ROZCUCHANA: Úplně k ničemu nebude žádná, pokud to nebude vadný kus. Čili buď kup dvě náhodné po stovce z Aliexpressu nebo za pětikilo od Caristy. Ale u Subaru víc než základní diagnostiku nečekej, no.
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    Můžete mi někdo poradit, kterou tu krabičku na diagnostiku si mám pořídit, aby fungovala na tu mojí Rézu z roku 2007? Díky!

    Koukala jsem u různých typů na recenze a vždycky se objevil někdo, komu nefungovala na nějaký typ auta. Tak abych nekoupila zrovna tu, která mi bude k ničemu.
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    LEHUOK: ta diskuse, na kterou odkazujes, je 13 let stara. Snad bude aktualnejsi toto: https://auto-mania.cz/...ravostrannym-rizenim-muzete-jiz-prihlasit-a-provozovat-i-v-ceske-republice/
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Mate nekdo zkusenosti s rizenim auta s cizi zeme "kolem sveta", a pripadnym prihlasenim?

    Uvazoval jsem ze bych si poslal auto do Vladivostoku, a pak s nim projel Rusko az do Cech, ale vzhledem k provostrannymu rizeni nevim nevim jak moc legalni by to bylo. No a dalsi varianta by byla si auto pak nechat v Cechach. Tady ale tvrdi ze s pravostrannym rizenim uz ma dnes clovek smulu https://www.autohificlub.cz/forum/5-vzkazy/180169-jak-prihlasit-auto-z-japonska
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Projizdka po odpolednim Aucklandu..
    Driving Spec B Subaru Legacy legacy around Auckland CBD
    https://www.youtube.com/watch?v=CBtbjd4YbBI&feature=youtu.be
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    kdyby měl náhodou někdo zájem tak zlaťák je na prodej

    [ OFFERINGNABÍZÍM: Subaru Outback 2.0D / Zlín / 120000 CZK ]
    SPM
    SPM --- ---
    Jinak teda k výkonům 1.6ek - mám teď půjčenou ze servisu jedničkovou kombi imprezu 1.6. Mrtvolnej je ten motor dost, to ne že ne, ale zase mi to nepřipadá horší, než dvoulitr v legacy :-D
    TROOP
    TROOP --- ---
    PRZZI: U Levorga je myslím jenom I a S, S# je pouze u STI
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SPM: pouze inteligent a sport, sport sharp nechali jen u levorga a sti myslím (možná ještě forestr XT?)
    SPM
    SPM --- ---
    FANDANGO: Asi by se to dalo změřit zrychlením. To nastavení režimu mění odezvu na plyn, ale když se dá na podlahu a počká se, tak by čas měl být +- stejný, pokud výkon nebude omezen. Ale musí to vyzkoušet někdo, kdo to má, já takový hypermagický fíčury v tom veteránu nemám :-D
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    FANDANGO: Co to používáš za appku?
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    TROOP: to určitě nevystartuješ, ten práh síly má "I" dál... později přeřazuje, ale při pedálu na podlaze si nemyslím že dává reálně menší výkon. alespoň u Levorgu
    TROOP
    TROOP --- ---
    SPM: Já třeba nejezdím trvale na S#, na silnic si ho dávám jenom občas a potom jenom když blbnu mimo silnici
    FANDANGO: ten výkon na I je bych řekl pocitově o dost nižší, ale i tak dostačující a přesto jak je třeba STIčko těžké, když ale jedeš na I a hodně velikou pohodičku, řekl bych na spotřebu, tak opravdu rychle nevystartuješ, turbo si prostě počká
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    SPM: tomu omezování na inteligent nevěřím... to jde proti bezpečnosti, na dálnici s Levorgem jezdím jedině na inteligent a nic takového nepozoruju - pokud ji dám napít až na podlahu.
    SPM
    SPM --- ---
    PRZZI: Tam je takové to klasické přepínání Intelligent, Sport a Sport sharp? U toho co si vybavuju, tak většina majitelů pak jezdí trvale na sport - hlavně asi kvůli jedné vadě toho Intelligent režimu - on omezuje výkon motoru, ale trvale. Tj ikdyž se dostaneš do nějaké nepěkně situace a sešlápneš ten plyn až na podlahu, tak je to furt přiškrcený a nerozjede se to tak, jak by auto umělo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam