SPM: Fakt záleží kde jezdíš. Já kamkoli se vydám, mám před sebou vždy minimálně 100 km po derestricted autobahn, kde s autem bez pružnýho zrychlení a výkonu pro CESTOVÁNÍ nad 200 vážně buď jen vokouníš v pravým, nebo riskuješ v levým.
Mám v tomhle prostředí odježděno cca 150tkm se 44kW, 75kW, 122kW, 141kW a 143kW a pro mě osobně a mojí situaci se holt kolem těch 120kW krájí chleba a už sakra záleží kolik váží a jak je zpřevodovaná, aby se to dalo bezpečně v mým prostředí provozovat.
Obzvlášť teď, kdy se všudě něco přestavuje, chytneš 80ku a nepředjedeš bo jedete na střídačku ve dvou pruzích s oscilujícíma TIR. Skončí 80ka a už tě zezadu lížou první LEDky. Se slabším autem jsem se tak před kamiony nedostal a do další stavby nebo sjezdu jen doufal, že si mě ten přede mnou a za mnou mezi sebou nepřežvejkaj.
Rozumim, že KDYŽ takhle člověk jede jednou za rok, tak je to ordál, co se musí zvládnout, ale rozmělní se vzpomínkama na dovolenou. Pokud tam ale bydlím a ty cesty jsou víckrát za měsíc, takový auto prostě neobstojí. To samý tvrdim proti dobroserský kampani VOLVO 180, kteoru jste doufám zaznamenali a právem pomluvili.