• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    SPM: Dik i kdyz sem zastancem nafty tak zrovna u boxera si myslim ze to nejni idealni palivo. Jinak dik za info
    SPM
    SPM --- ---
    BIGHEAD: jak tu padlo, naftu nechceš. A pak zbývá akorát 2.0 atmosféra a 2.0 turbo. Teda, abych nekecal, někde u třetí generaci v jeden čas byly 2.5 s turbem a nejsem si úplně jistej atmosférou, 2.5 byla určitě taky, ale nevím jestli to nebylo jenom u US modelů. Obecně jinak platilo, že ty 2.5 byly náchylnější, než 2.0, ale žádná pohroma to nebyla. Dále pak turbo výrazně lépe jede, ale taky výrazně více žere, bývá náchylnější (asi ne že by se to nějak extrémně sralo, ale oblíbené závady typu fouklé těsnění se tam objevuje určitě častěji, než u atmosfér a má to prostě navíc to turbo a věci s ním spojené) a u MT tomu chybí redukce. Chybí informace jak moc staršího chceš kupovat. Pokud starší je více jak 10 let, tak v obou případech větší starosti než o motor měl o to, že to bude nejspíš shnilý na sračky :-)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    BIGHEAD: Pokud to nebude diesel tak je to asi dost jedno, za mně je terno dvoulitr s plynem od italskýho dealera :)
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Zdar uvazuju o koupi forestra starsiho, mohli by ste mi prosim poradit jaky rok jakej motor?? Diky
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    We need to go deeper.

    SPM
    SPM --- ---
    SADNBOW: osobne ho nemam, ale co ctu po forech zkusenosti lidi, co ho maji, tak tohle je asi auto, co ma z cele nabidky subaru uplne nejvetsi rozptyl spotreb... jsou tam lidi, co jim jezdi pod 7, jini maji zase dlouhodobe hodne pres 10. je to extremne zavisle na jizdnim stylu...
    SADNBOW
    SADNBOW --- ---
    Ahoj nemate nekdo levorqa 125KW? Kolik to realne zere na dalku a tak?
    Sem silne nalomeny ze do neho jdu....
    SPM
    SPM --- ---
    Tak 4 roky, to už je stejně na výměnu motoru... :-)))
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    MA747: Vypada jako DPF
    ZLOKOCKA
    ZLOKOCKA --- ---
    CROSS: Jo, to je ono :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    ZLOKOCKA: tak to je ono? Pěkný.
    Subaru Baja: Kamarád s benefity | Recenze & testy | Autíčkář.cz
    https://www.autickar.cz/clanek/subaru-baja/
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Nebo jižní spojka od magistrály k Barranďáku.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    HERR_FLICK: to je jak D1 na příjezdu do Prahy u Průhonic, pravej jede nejrychlejc :)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    LEHUOK: v pohode
    Dalnice kolem londyna, hlavne 4pruhej okruh m25, casto rychlost snizena svetelnejma znackama ze 113km/h na 80km/h, na 60
    V urcity casy sem to denne strihal nejrychlejc v tom nejpomalejsim
    Jo a hodne casto na zuzeni, kde jsou kamery na prubeznou rychlost, kde je treba 50ka, ty idioti jedou klidne 40, porad vedle sebe i nekolik kilometru, i kdyz ma dost mista se zaradit
    Pak takovy dementy ciste bezpecne podjedes, a oni te jeste vyblikavaj, jak vztekly
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    SPM: Budte radi ze jste nezazili 3 pruhy na Zelandu. Tady vam jede ind v pravym pruhu (u nas ten rychlej) 90, takze nezbyde nez podjizdet. Myslim ze hlavne diky ridicum z Asie je tu podjizdeni docela bezna praxe, a parkrat uz jsem mel docela na hrane kdyz 2 auta odbocuji do prostredniho pruhu, jendo zleva, druhe zprava.. :)
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: mně by u nás úplně stačilo na tom kousku 3 pruhu, co je teď relativně nově na D11, kdyby mi něco z toho prostředního uhlo, když ten úplně levej má prázdnej. Bohužel praxe je taková, že půlka lidí jede prostřednim furt, protože pravej je pro kamiony nebo co a druhá půlka, co mě tím středním i předjíždí, mi neuhne, když ten kamion dojíždim, takže ten levej pruh je úplně na nic :-)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    WACLOSH: Já toho tedy nemám v německu moc naježděno,ale moc šílenců jsem na trase do Stuggartu,co jedou v levým přes 200 fakt neviděl.. navíc jsem tam vždycky zažil u nác věc nevádanou dojíždím ve 120-130 kamion v pravým, v levým něcvo jede 150, vidí mne,že dojíždím kamion, zpomalí a někdy dokonce blikne abych jel..ty krávo, tomu říkám empatie v provozu.. 2.0 Forester se 110kw úplně v pohodě.
    CROSS
    CROSS --- ---
    WACLOSH: to Fakt záleží kde jezdíš. je v tom naprosto zásadní. Za mě to vyřešilo zásadní omezení kamionů ve vnitřním Švýcarsku, limit 120 a předevšim hustota provozu, kdy v běžnou denní dobu jede pomalej rychlej pruh 80 a rychlej 85. Z tranzitů přes říši chápu, že tam na delší přesuny výkon atmosférického dvoulitru úplně optimální neni, ale přesně jak píšeš, to je spíš takovej ordeal, než že bych si to nějak extra užíval, s dětma a rakví na střeše. Kromě toho v provozu v Německu, kudy jezdim já (z Basileje nahoru a vpravo), je poslední roky úplně jedno, jakej výkon má motor, záleží spíš na výkonu klimošky a kolik filmů jsem nalil dětem do iPadů.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    WACLOSH: Zajímavý, jak je to individuální. Poslední roky řídím každý den pracovně 100-200 km převážně po dálnici ve všem možným (yaris 50 kW, V70, spec. B 180 kW, dodávky, oktáfky...) a hlavní společnej jmenovatel pro ty cesty je, že to je vždycky voser. No dobře, když si na H6 stoupnu jak na štafle, tak udělá "brrrrrm" a chvilku se přiblble usmívam, ale celkově... Furt je to voser.

    Větší vliv na velikost toho voseru má třeba to, jakou audioknížku zrovna posloucham. :)
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    WACLOSH: pres nemecko jezdim casto slabou dodavkou, a bud je to rozmrdany, jsou zacpy, nebo je vic pruhu, za kamionama nucene fakt prilis casu netravim, nejvic jak magori jezdi akorat ve vychodnim nemecku
    150k auto v pohode na autobahnu pro beznyho uzivatele staci, odpovida to treba E-klasse s 2.2cdi, coz je takovej nemeckej standard, jako v CR oktavka 1.6tdi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam