BOBASH: no jestli nechceš řešit, že to rezne, tak kup úplně novýho (v tom případě to máš jednoduchý, protože nic jiného, než 2.5ka, se u nás neprodává) a včas to prodej :-) Jinak trochu vážněji - BH generace (ten druhý odkaz) jsou dneska už poměrně hodně stará auta a poměrně hodně rezavá a celkově jich je málo. Takže najít nerezavý BH bude asi vzácnější než najít pohádkového draka (a to jedno doma mám...). BP generace je podstatně rozšířenější, ale taky už to jsou japonská auta, ježděná v místních slaných sračkách, 10+ let. Asi u většiny z nich to ještě chvíli potrvá, než se kvůli rzi rozpadnou vejpůl, ale drtivá většina z nich bude orezlá taky už docela hezky. Nicméně je u nich větší výběr, občas zřídka kdy se něco ne moc rezavého objeví...
2.5ku jsem neřídil, nicméně nemám z pozorování úplně ostatních pocit, že by vlivem lehčí hmotnosti motoru to auto bylo nějak výrazně lepší na řízení. Naopak většina lidí říká, že ta 2.5ka je dost zdechlá (notabene s automatem - 4 rychlostní planetová převodovka s hydroměničem), 3 litry jezdí docela hezky (v BP generaci s pětikvaltem). A nutno i poznamenat, že 3 litry v obou těhlech generacích měly VTD, tedy poměrně sofistikovaný a slušný pohon s mírnou preferencí zadní nápravy. Ten u BP 2.5ek nebyl, u BH v nějakých raritnějších výbavách ano.