BOBASH: hele aniz bych te chtel odrazovat od subaru, protoze sou to dobry auta, navic 3gen lego/outback je i mimoradne vzhledove povedena
tak pozadavek na
a) nesravy auto ktery nemusis resit
b) dobre jizdni vlastnosti
zrovna ten 18 let starej outback s 200kkm na hrbu nejspis nesplnuje z vic duvodu
proti treba mazde sice tolik nerezne, a nastrikem spodku nez to zacne reznout se da hodne vyresit, to bejva u tohohle stari ale vetsinou passe, korozi asi budes muset resit v nejake min nebo vic neprijemny mire, jak je to jednou chyceny, tak je to v hajzlu a vecnej boj
je dost velka pravdepodobnost, ze takovej kus bude mit vic nebo min zanedbanou udrzbu, a i kdyz urcity atmosfericky subaru muzou bejt i spolehlivy a pri spravny peci nestat raketu, ta pravdepodobnost, ze do toho x desitek tisic budes muset brzo vysypat, aby to fungovalo jak ma, a zas mel na delsi dobu klid, neni uplne mala
takze z vic duvodu se ti vyplati poridit novejsi kus v odpovidajicim stavu, to znas ale sam az moc dobre
ad jizdni vlastnosti
subaru je takovy japonsky poloaudi, z principu nedotacivy, dost se da resit upravama na podvozku/pneu
u slabsiho motoru nemas vzdy moznost dostatecny korekce plynem
plus outback je vysoka koza, ktera sice na takovy poloSUV jezdi super, ale porad ma do spravnyho chovani hodne daleko, na rezani zatacek (a uceni se s 4kolou) najdes asi i vhodnejsi veci, nez outback 2.5i v matu
delat s tim scandinavian flick, aby se to nehrnulo ze zatacky uplne nechces, stejne jako vicero uprav, kdyz sou auta rovnou postaveny na pozadovanou vlastnost (viz treba stejna kastle lego specB)
takjaktak bych navysil rozpocet na porizeni (v souctu to vyjde nastejno) pokud nutne nepotrebujes 4wd do bahna/snehu, tak bych i koukal trosku jinam, nez na outbacka, resp. klidne i mimo subaru