(Já jako zase jinak rozumím tomu, proč radši H6 :-) Jenom je u těch neevropských modelů potřeba vzít v úvahu ty rizika, že to s tím servisem bude těžší a pokud by to navíc bylo jediné auto doma, které je fakt potřeba, tak by mohl být problém.
Jinak
DYNK s CVT máš na mysli co? Zatím si u žádného modelu s CVT nevybavuju nějaké problémy. Jediné flamy, co se pořád řeší a co se tak nějak mezigeneračně měnilo i u těch softwarů bylo, že minimálně první CVT varianty se chovaly tak, jak by se CVT chovat mělo. Jenže to část populace nepřenesla přes srdce, že jim auto nedělá hééén hééén a nadávali. Načež tam pak vrazili virtuální stupně, čímž ta převodovka pumpuje motorem jak idiot, aby to nasimulovalo chování klasické převodovky se stupněma. Tím auto zase dělá heeen heeen, když se šlápne na plyn, ale sere to tu druhou část lidí, protože celá výhoda toho CVTčka je v háji :-D Ale z hlediska spolehlivosti se to nesere, po pár půjčených subaru s MT jsem upřímě rád, že já mám automat a zrovna celkově minimálně u auta typu Outback tomu ten automat sedí pěkně.