• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    RORSCHACH: data z MTGO neuměli wotc analyzovat nikdy, to je zbytečnej povzdech. PT je náhodou imo dobrej nápad: pros už teď přemejšlej, jak to co nejlíp exploitnout, takže se trochu zahejbá s metou, a navíc budou mít feedback právě od pros, což je ten nejlepší feedback, jakej můžou dostat.

    Kdyby to zavedli v nějakym testovacim provozu na měsíc irl nebo na mtgo, budou mít jako feedback hlavně aktivní fňukaly na internetech, což je nejhorší varianta.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Presne, hned me napadlo co by to udelalo s combo balikama na par formatech... a reagoval jsej tak spruzene pac k dnesnimu svatku bych radej jiny darek ;-)
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    Docela se divim, že podobný věci netestujou na MTGO, kde se to dá mnohem líp analyzovat. Takle budou stejně vědět hovno, protože nebudou mít skoro žádný data a všechno bude založený jen na nějakym pocitu hráčů.
    RUI
    RUI --- ---
    LUKEH: Já hraju skoro jen legacy a přiznám se, že dvojku vůbec neznám, ale na legacy by to mělo ohromný vliv. Když hraješ dredge, potřebuješ na ruce jen dvě karty (typicky Lion's Eye Diamond a dredgera) a tohle pravidlo ti umožní vidět 6 x 7 karet, aby ses k nim dostal. Podobně když hraješ různé prison balíky, v podstatě jsi spokojený se třema až čtyřma kartama (správný lock piece a rychlá mana) a tohle ti je konzistentně najde. Naopak na druhé straně jsou karty, které podobně jednostranné balíky prostě nedokážou porazit (typicky dredge a Leyline of the Void) - soupeř uvidí 7 x 7 karet, aby našel jednu kartu, co vyhraje hru.

    Na legacy obecně nemodré balíky hrají silnější karty, ale nemají žádnou manipulaci s knihovnou, která by jim zaručila, že se k nim dostanou. Tohle pravidlo jim takovou manipulaci dává, navíc v podstatě mimo samotnou hru. Bojím se, že tohle by hrozně vychýlilo současnou rovnováhu.

    Máš bohužel pravdu v tom, že WOTC na eternal formáty kašle, takže nám možná do legačky vrazí vidle tak nějak mimoděk :(
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    V0IT: ne, musíš určit přesně X validních , tzn. X odlišných bytostí
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Za mě je to super do hospody, když nechceš dělat nekonečné množství free mull. Ale jinak to děsně posílí combo decky, které nejsou závislé na počtu karet a zároveň je tolik nepoškodí SB hate karty. Třeba nenáviděnej Tron je přesně ten případ...
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    MATHES: jasně že to nebude nikdy stejný, ale bude to prostě blízko. Pravidla se stejně dělají tak, aby to fungovalo hlavně na dvojce a draftu, ostatní formáty tolik neřeší.
    MATHES
    MATHES --- ---
    LUKEH: to neni pravda. za soucasnej pravidel po prvnim mulliganu nevidis 7, ale 6+1. Coz je ve vysledku stejnej pocet, ale rozhodnuti delas na zaklade jenom tech 6ti karet. 7. vidis az pote co keepnes.
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    MATHES: jo to je dementní, to imo ještě změněj.
    MATHES
    MATHES --- ---
    AFRI: huh to jsem prehlidnul. zvlastni
    AFRI
    AFRI --- ---
    MATHES: Mozna to zas takovy rule of thumb nebude, protoze ten announcement rika:

    The rule we'll be testing in London is as such: When you mulligan for the Nth time, you draw seven cards, then put N cards on the bottom of your library in any order.

    https://magic.wizards.com/...etitive-gaming/mythic-championship-ii-format-and-london-test-2019-02-21
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    RUI: ono nevidíš zase tak moc karet navíc, při mullu do 6ti pořád vidíš 7 karet, buď 6+scry, nebo 7+bottom. Do pěti vidíš o jednu více. To nebude mít velký vliv ani na ty combodecky.

    Spíš je to pořád málo ambiciozní, největší slabina magicu je, že tam je poměrně velké procento her, kde se prostě nehraje, protože jdu mull do pěti, seknu se na dvou landcáha konec. Nebo nechám ok vypadajících 6, ale pak dojde smetí. Jenže všechny změny který by tohle řešili jsou na komunitu asi až moc radikální.

    Pak další věci jako draftování bez rare, což podporuje spousta pros, ale WotC se toho bojí atd. Ale třeba najdou odvahu začít tyhle věci zkoušet.
    MATHES
    MATHES --- ---
    ZMEKCOVAC: V poradku - v patek na to ma narok kazdy:)
    ZMEKCOVAC
    ZMEKCOVAC --- ---
    MATHES: Nic. Asi jsem te jen spatne pochopil.
    MATHES
    MATHES --- ---

    Nove mulligan rule

    28 hlasy od 28 respondentů

    MATHES
    MATHES --- ---
    + cim min michas, tim vetsi efekt ma stackovani karet na spodu decku, takze na std by to mohlo bejt docela relevantni (porad je na formatu spoustu scry a flipnuta azcanta taky sype na spodek decku.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: WOTC ma rule of thumb, ze pokud davas vic nez X karet na spodek (tusim ze 4 a vic), tak by default je to vzdycky random, aby lidi nemeli potrebu premejslet nad necim, co bude mit vahu v jedny hre z X tisic.

    nicmene imho jen to, ze Grenzo existuje by melo mit vahu a v kombinaci s predchozim pravidlem si myslim, ze to dopadne tak, ze karty co budes davat na spodek decku budou v random order
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: To asi jo ale jakej realnej efekt to ma? Na STD je to jedno, tam michas relativne malo a na ostatnich jedes, az na par vyjimek, fetchky
    ASYD
    ASYD --- ---
    I kdybys tam dal jednu tak to je kokotina
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: ano vyberes si ktere karty, ale poradi tech karet by melo bejt spis random, ne?

    ZMEKCOVAC: Que?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam