• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    MATHES
    MATHES --- ---
    KUTAS: ano ma - ale jenom v team draftu:)

    MATEEJ: od ty doby MTG uslo velkej kus cesty (v limited obzvlast) a troufam si rict, ze standard je, ze hate-draftujes jen v pripade, ze nemas v boosteru kartu do decku/sideboardu (ano SB karta ma vetsi "value" nez hate draftovani).

    V podstate jde o to, ze karta
    1) kterou vezmes (a muzes ji hrat), ti muze pomoct vyhrat az 3 kola.
    2) kterou nekomu vysvacis, ti "muze pomoct vyhrat" maximalne jedno kolo.

    A protoze 3 je vic nez 1, je vzdycky lepsi vylepsovat svuj deck, nez se snazis oslabit cizi:)

    (navic od je obecne v setech vic fixace, nez bejvalo, takze se daj off color bomby lip splashovat)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    KUTAS: Hele já to naposled hrál někdy v 90. letech, možná se to od tý doby změnilo, ale tehdy to bylo relativně běžný. Třeba u Fireballu bych vážně nechtěl, aby ho měl v decku někdo, s kým sedím u stolu - tím spíš, že u draftu se stává (nebo přinejmenším stávalo), že se hra zapikuje (případně se k tomu dá i směřovat), a masivní Fireball do hráče to jistí. Už si nevybavuju, jaký další karty jsme tehdy takhle brali vyjma direct damage, asi velký lítačky, samozřejmě vždycky záleželo na kontextu karet, co člověk zrovna držel v ruce. Ale je možný, že dneska už to nedává smysl.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    MATEEJ: Ono ma v draftu nekdy smysl “krast” karty ostatnim? Prijde mi, ze tu ztrata kvalitniho picku nenahradis nikdy oslabenim jednoho soupere...
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Měl bych dotaz k draftu k Areně - je to tak, že draftuju proti botům a následně hraju proti lidem, co si nadraftovali stejným způsobem z jiných poolů karet? (Tj. nemá smysl draftovat karty, které bych bral jen proto, aby je neměl někdo jiný.)
    Podle toho, co jsem vygooglil, to tak je, ale vztahovalo se to k určité vývojové fázi Areny, takže si nejsem jistej, jestli to pořád platí.
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    JULIAN: Tak s Hearthstonem bych to uplně nesrovnával. To je čistě novej produkt, kde Blizzard něco za malý peníze zkusil a nějak to dopadlo.

    Rozdíl je v tom, že Blizzard kvůli tomu nerozkopal všechno ostatní. Wizardi zrušili Pro Players Club, Nationals, World Magic Cup, ke kvalifikaci na Pro Tour už nedostaneš letenku a navíc se bude dát kvalifikovat jen na lokální Pro Tour (tzn. žádný cesty do Japonska nebo na Havaj s MTG) atd. Prostě zrušili kotel věcí, aby někde vzali prachy na předstírání, že MTG je nějakej moderní esport, v kterym je kotel peněz. Bohužel ale ten klient tomu vůbec neodpovídá a není tam pro to žádná podpora.
    JOHNNYCAGE
    JOHNNYCAGE --- ---
    JULIAN: to že máš obrat miliardy dolarů ale znamená že si solidní vývojovej team můžeš dovolit. že na to srali 15 let a serou na to dál je smutný :-)
    MATHES
    MATHES --- ---

    Pokud by se pořádal Nyx turnaj v Arene

    26 hlasy od 26 respondentů

      BURKHAR
      BURKHAR --- ---
      RASTASHAMAN: Sám běž. A zavři za sebou dveře.
      RASTASHAMAN
      RASTASHAMAN --- ---
      Bezte uz s tou arenou do...
      JULIAN
      JULIAN --- ---
      RORSCHACH: to ze mas penize neznamena ze to nasypes vsechno do jednoho produktu. HS taky nevyvyjel team o 50 lidech, ne ze zacatku. A nevim o tom ze by Wiz meli nejakej velkej game dev team. Pred par lety naprogramovali MTGO ve visual basicu snad a od te doby delali neco?
      MATHES
      MATHES --- ---
      RORSCHACH: tak o tom zadna. na ty arene je hodne videt, ze ji chtej hrozne tlacit, ale jednak moc nevi jak a hlavne ten klient na to neni (hands down, fakt neni) ready.

      na druhou stranu tak trochu chapu, ze chtej lidi do areny natlacit klidne i silou, protoze si uvedomujou, ze bez ohledu na soucasnej stav je to budoucnost MTG.

      Nicmene turnaje fakticky uz jsou realne mozny v arene poradat, jasne porad to bude "external resources heavy" (externi app treba - https://challonge.com/ , prizepool si musis udelat sam atd atd), ale od chvile co umoznili direct challenge poradani turnaju vlastne nic nebrani a vlastne si uz ted muzeme udelat nejakej vlastni nyx turnaj v arene (v HS jsme jich uspesne odehrali nekolik).
      RORSCHACH
      RORSCHACH --- ---
      SCHEEZE: To by platilo u nějakýho herního studia o 15 lidech, kterejm došli prachy a museli tu hru vydat. Tohle je firma, která má obrat v miliardách dolarů a navíc Wizardi už 15 let provozujou jinou hru, kde věci jako turnaje a ligy jsou.

      Jako bylo by mi to celkem jedno, kdyby tu Arenu prezentovali jako nějakou "for fun" hru pro nový a casual hráče, ale bohužel to tlačí jako nějakej úžasnej esport a kvůli MPL zařízli Pro Players Club a spousta dalších věcí kolem papírovejch turnajů. Bohužel ta Arena na to není ani zdaleka připravená a třeba kvalifikace na ten Mythic Invitational byla absolutní nesmysl, kde hráči honili do poslední minuty prvních 8 spotů na elo žebříčku, u kterýho vlastně nikdo neví jak funguje a jak v danou chvíli vypadá.
      BURKHAR
      BURKHAR --- ---
      A jak jste na tom v ranked vlastně? Já doufám, že do konce ligy to dotáhnu do mythic v ranked, s fritkou zatím 75% výher.
      MATHES
      MATHES --- ---
      JOHNNYCAGE: jeste ze to tam neni bys tryhardil a pak machroval:D
      JOHNNYCAGE
      JOHNNYCAGE --- ---
      MATHES: ono to snad časem přijde, ale zrovna k magicu mi to dost patří a je to prostě škoda, hrozně sem chtěl stalkovat tvůj rank a tak
      MATHES
      MATHES --- ---
      JOHNNYCAGE: tak ja vim, cim se zivis a hlavne vim, ze tomu rozumis vic nez ja :)

      me jenom zarazi to, ze pokud to je fakt tak easy, tak proc social shit neni industry standard - zkousim vicemene vsechny karetni T/CCG hry kam se dokazu vnutit na open betu, nebo na nejakej free start account, nebo whatever a ten social (jestli si dobre vzpominam) mel vlastne jen HS a Artifact, ktery ten social ale mely driv, nez ty hry vznikly.

      Kdyz se podivam na tech zbylejch 10+ her, co jsem zkousel, tak svuj social nemely - maximalne mely nejakej primitivni vicemene odvoznej od steam social - jedinou vyjimkou byl HS, kterej ma ten social fakt super, ale ten existoval driv nez HS, takze mi to neprijde jako uplne fer srovnani.
      JOHNNYCAGE
      JOHNNYCAGE --- ---
      MATHES: Programuju už v práci 10 let cca a můžu tě ujistit že to tak komplikovaný neni, za tejden tam musej mít chat i s jablkama a hruškama.
      Nic neporovnávám, jenom si myslim že k takvýhle hře tohle prostě patří a neni důvod to tam nemít už od bety.
      MATHES
      MATHES --- ---
      LUKEH: To mas samozrejme pravdu, ale nevidim rozpor s tim, co jsem psal:)
      JOHNNYCAGE
      JOHNNYCAGE --- ---
      LUKEH: souhlasim, v poslednim draftu mi chodily dobrý mythicy na xtej pick a celkově to vůbec nedává smysl co tam chodí
      LUKEH
      LUKEH --- ---
      Zrovna ty MTGa drafty proti botům jsou dost hrozný, viz třeba report od LSV teď z PT, repsektive už MC, kde psal že drafty trénovla na MTGO, rptoože na Aréně je to spíš o tom, odkoukat které karty ty boti podhodnocujou a draftovat ne podle signálů, ale podle toho, co prostě vím že bude chodit kolem stolu.
      MATHES
      MATHES --- ---
      JOHNNYCAGE: jestli je to levna a jednoducha featura, tak pak nechapu, proc to "by default" nikdo v zakladu nema?

      kdo to mel byly hry, ktery to navazali na *svoje* existujici social apps, ktery existovali jeste pred tim, nez se zacal vyvoj. napadaji me konkretne HS a Artifact.

      Obe dve hry ale vznikaly v ramci "svyho existujiciho socialu" - tj HS mel BNET uz davno pred tim a Valve mel Steam social taky uz davno pred Artifactem.

      proto si myslim, ze srovnavas nesrovnatelny a vlastne tak trochu michas jablka s hruskama:)
      PREVRACENY
      PREVRACENY --- ---
      WRATA: Hrozný, jak nějaký skiny v CSku. Píčovina zbytečná.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam