• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    ASYD
    ASYD --- ---
    WRATA: Ten novej dino co fighti
    WRATA
    WRATA --- ---
    ASYD: Pokud vim tak jedina karta co ma may jsou ti 2/3 raptori co hledaji zemi. Zbytek rika ze musis
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    ACHERON: Jo, jenze suspend byla mechanika s pomerne brutalnim casovanim - deje se to v upkeepu predtim nez si liznes kartu a pokud na to zapomenes, tak mas smulu. Adventure creatury naopak hrajes v main fazi, takze je to daleko pohodovejsi.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ASYD: Tak mas smolika
    ASYD
    ASYD --- ---
    T_RAVEN: Ne ale nektere z enrage abilit maji na sobe may... takze enrage probehne ale nemusis spustit dany efekt
    ASYD
    ASYD --- ---
    WRATA: Napriklad kdyz ti Polyraptor inf loop zpusobi game draw :-(
    WRATA
    WRATA --- ---
    T_RAVEN: Realne ne, je to trigger takze na nej muzes zapomenout ale moc si nedokazu predstavit situaci kdy bys chtel.
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    muzu si vybrat jestli se Enrage spusti?
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    bych s tou adventure-exile debatou ještě rád připoměl, jak Rosewater psal, že Suspend byla chyba, protože to (zejména začínající) hráci často pletli a moc to nedávali. S touhle mechanikou se teda moc daleko nedostali :)
    ASYD
    ASYD --- ---
    V0IT
    V0IT --- ---
    NECRO_BUTCHER
    NECRO_BUTCHER --- ---
    heh, zajímavý jakou takový pomocný token dokáže vzbudit diskuzi..

    zrovna ten -on an adventure- token je pro mě něco, čemu řikám "herní swag".

    Já osobně mám u týhle hry má rád i ty vychytávečky kolem.. kostky, obaly, tokeny, případně i podložky, krabičky, bločky, tužky, atd, atp.. proč si tu hru nezpříjemnit a případně i zpřehlednit, že.. :-), za mě nice :-)
    ASYD
    ASYD --- ---
    LUKEH: ano. nemyslim si ze pro kazdy takovy pripad je nutno mit specialni zonu... to neni zrovna sikovne
    ICARUS: tohle mi prijde sikovne reseni pro mechaniku
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    PSYCHO: to jediné se právě změnilo. Removed form the game bylo tak jak píšeš, tzn ze hry, ale od doby co je exile se rozlišuje exil a outside of the game. Takže třeba můj oblíbený Cunning Wish ti už kartu z exilu nevytáhne (protože ta už není outside of the game), ale kartu ze sidu ano.

    ASYD: ale chtěl jsi v pravidlech oštřovat něco, co ošetřit nepotřebuje a co bys musel s každou novou sadou znovu a znovu "nějak šikovně ošetřovat".
    ASYD
    ASYD --- ---
    LUKEH: ja o zadne zone nemluvil
    EMZA
    EMZA --- ---
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    LUKEH: Jen dodam, ze ostatne proto taky muzes cilit karty v exile efektama "from outside the game" protoze exiled je "considered out of the game"
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    MATEEJ: ano, bylo remove from the game, což je ale úplně to samé jako exile. Dříve se psalo remove from the game a zóna se jmenovala removed from the game zone. Pak se to přejmenovalo na exile a exile zone, protože to je kratší. To je celé. Jinak je to v MtG hned od první sady...
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    PSYCHO: Je, ale tehdá (nevím, jak dneska) to byl tak debilní mechanismus, že ho prakticky nikdo nehrál, takže takové detaily, jaké se vážou k příchodu potvory z exilu, jsme u phasingu neřešili. Vyjma toho si myslím, že jsme to hráli tak, že je prostě na kolo pryč a nic jiného se nemění, tj. nepadají enchantmenty a neodtapovává se. Ale možná jsme to hráli blbě, jak už jsem psal, moc pozornosti jsme této mechanice nevěnovali.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    MATEEJ: konkretne ten Phasing je ale hrozne podobnej tomu exile and return. Taky mam pocit, ze enchanty, etc. padly a karta byla "considered removed from the game".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam